Straf
-
- Forum-lid HC
En hoe gaat hij terug??
Zeer straf inderdaad, ik moet net geen 20km en ga altijd met de auto... dan ben ik immers sneller thuis om echt te trainen 

Brandweerman, dus grote kans dat hij een 24 uurs dienst draait of iets dergelijks (24 uur op, 24 uur af). De ene dag 4 uur heen, de volgende dag 4 uur terug, dat lijkt me een stuk aannemelijker.opafiets schreef:4 uur fietsen enkele reis.
Dus dat is 8 uur per dag.
Nog 8 uur werken.
Dan blijven er nog 8 over om te slapen.
Do not CROSS the road!
En ik las op Facebook dat z'n vrouw een scheidingsprocedure had opgestart.gede schreef:Ik denk wel niet dat-ie dat elke dag doet, want bij de brandweer werk je in een shiftsysteem waarbij je tussendoor ook vrijaf hebt. Oh ja, op Facebook las ik dat hij in z'n vrije tijd wedstrijden rijdt)))
Do not CROSS the road!
Ze heeft nu een billboard langs de weg geplaatst om de boodschap over te brengen.zorba schreef:En ik las op Facebook dat z'n vrouw een scheidingsprocedure had opgestart.gede schreef:Ik denk wel niet dat-ie dat elke dag doet, want bij de brandweer werk je in een shiftsysteem waarbij je tussendoor ook vrijaf hebt. Oh ja, op Facebook las ik dat hij in z'n vrije tijd wedstrijden rijdt)))
Idd straf, al begrijp ik niet waarom je als brandweerman 112 km. vanaf je werk moet wonen.
Zelf ga ik bijna dagelijks (twee maal 40 minuten) op het fietsje naar het werk, heerlijk. En dat van die rust in de nacht/vroege ochtend herken ik wel.
Zelf ga ik bijna dagelijks (twee maal 40 minuten) op het fietsje naar het werk, heerlijk. En dat van die rust in de nacht/vroege ochtend herken ik wel.