Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Sorry maar voor mij blijft Lance Armstrong een held

bankrenner
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 mei 2015 11:10

bankrenner 28 sep 2021 13:46

Wel een zeer commerciele podcast van L.A. heb zojuist een Oura ring (O-YOU-AR-A) en een flesje Patron Tequila besteld na het zien van de podcast.

Mooi om het respect voor Der Jan te zien bij zowel JB, Hincapie als Lance zelf.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2337
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 28 sep 2021 13:57

Er zijn bij mijn weten weinig (ex) renners cq ploegleiders uit die periode die de moeite hebben genomen om contact te leggen met Jan. Ik dacht dat LA dat ook al wat eerder had gedaan. Ik vind het wel mooi, oude strijders die in de dope-periode behoorlijk aan elkaar gewaagd waren.

https://www.ad.nl/wielrennen/ullrich-ma ... ~acd2fbdf/
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8291
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 sep 2021 16:28

marsman schreef: 28 sep 2021 13:57 Er zijn bij mijn weten weinig (ex) renners cq ploegleiders uit die periode die de moeite hebben genomen om contact te leggen met Jan. Ik dacht dat LA dat ook al wat eerder had gedaan. Ik vind het wel mooi, oude strijders die in de dope-periode behoorlijk aan elkaar gewaagd waren.

https://www.ad.nl/wielrennen/ullrich-ma ... ~acd2fbdf/
En gelukkig was er een fotograaf in de buurt.... Zodat we allemaal kunnen zien hoe bevriend ze nog met elkaar zijn.

bankrenner
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 mei 2015 11:10

bankrenner 29 sep 2021 15:48

Jans bedankt voor de zure boomer post van de dag (week) (maand), ik vernam laatst van de 'negeer button" op dit forum. Ik ga hem zsm activeren....

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8291
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 29 sep 2021 17:18

bankrenner schreef: 29 sep 2021 15:48 Jans bedankt voor de zure boomer post van de dag (week) (maand), ik vernam laatst van de 'negeer button" op dit forum. Ik ga hem zsm activeren....
Dat kun je ook gewoon doen zonder het hier te melden. Al geactiveerd?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 29 sep 2021 17:59

bankrenner schreef: 29 sep 2021 15:48 Jans bedankt voor de zure boomer post van de dag (week) (maand), ik vernam laatst van de 'negeer button" op dit forum. Ik ga hem zsm activeren....
Hahaha, weer zo iemand die vooral héél graag aan z'n peergroup wil laten weten dat hij meedoet. Want waarom zou je zo'n bericht plaatsen anders dan een dwingende behoefte aan instemmend geknik van de anderen die voortdurend over Jans klagen?
"zsm"? Je doet het voorkomen alsof het iets is waar je tijd voor vrij moet maken in je agenda. Je klikt op haar naam, klikt vervolgens op "Vijand toevoegen" (die naamgeving alleen al, maar dat terzijde) en klaar en klik je daarna meteen even op mijn naam? Dankjewel.
Wellicht ten overvloede, maar als je dat doet hoef je dat mij echt niet te laten weten hoor. Dus als je dat toch ook aankondigt weten we dat ook dat voor de bühne is :winkthumb: .
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 29 sep 2021 23:59

toch een beetje spijtig dat sommige mensen niet gewoon een mening kunnen geven/incasseren zonder heibel te maken en het persoonlijk te maken.
Mensen, dit is gewoon een forum, geen huwelijk die op de klippen dreigt te lopen na jarenlange ellende.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1329
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 30 sep 2021 09:09

timo2.0 schreef: 29 sep 2021 17:59
bankrenner schreef: 29 sep 2021 15:48 Jans bedankt voor de zure boomer post van de dag (week) (maand), ik vernam laatst van de 'negeer button" op dit forum. Ik ga hem zsm activeren....
Hahaha, weer zo iemand die vooral héél graag aan z'n peergroup wil laten weten dat hij meedoet. Want waarom zou je zo'n bericht plaatsen anders dan een dwingende behoefte aan instemmend geknik van de anderen die voortdurend over Jans klagen?
"zsm"? Je doet het voorkomen alsof het iets is waar je tijd voor vrij moet maken in je agenda. Je klikt op haar naam, klikt vervolgens op "Vijand toevoegen" (die naamgeving alleen al, maar dat terzijde) en klaar en klik je daarna meteen even op mijn naam? Dankjewel.
Wellicht ten overvloede, maar als je dat doet hoef je dat mij echt niet te laten weten hoor. Dus als je dat toch ook aankondigt weten we dat ook dat voor de bühne is :winkthumb: .
Grappig is dat ook jij een statement maakt naar jouw peer group.

Terug on topic dan maar: volgens mij is dat vrienden worden na jaren rivaliteit wel iets dat vaker terugkomt. Uiteindelijk is het mede door de andere dat je jezelf verder gepusht hebt.
Wel knap van Armstrong om langs te gaan bij Ulrich, enkele jaren geleden. Anderen zullen dat hier misschien wegzetten als makkelijk publiciteit (dat is het ook), maar alsnog heeft hij er wel tijd en moeite in gestoken om op bezoek te gaan.
Ik hoop stiekem al jaren op een boek dat niet vanuit een renner (of een ploeg) uit geschreven wordt, maar gewoon neutraal standpunt en dan alle insteken van de toenmalige (schaduw)favorieten voor de gele trui. Dat gaat die tijdsgeest volgens mij ongelofelijk goed schetsen.

hayes

hayes 30 sep 2021 15:37

bartdr schreef: 30 sep 2021 09:09
timo2.0 schreef: 29 sep 2021 17:59
bankrenner schreef: 29 sep 2021 15:48 Jans bedankt voor de zure boomer post van de dag (week) (maand), ik vernam laatst van de 'negeer button" op dit forum. Ik ga hem zsm activeren....
Hahaha, weer zo iemand die vooral héél graag aan z'n peergroup wil laten weten dat hij meedoet. Want waarom zou je zo'n bericht plaatsen anders dan een dwingende behoefte aan instemmend geknik van de anderen die voortdurend over Jans klagen?
"zsm"? Je doet het voorkomen alsof het iets is waar je tijd voor vrij moet maken in je agenda. Je klikt op haar naam, klikt vervolgens op "Vijand toevoegen" (die naamgeving alleen al, maar dat terzijde) en klaar en klik je daarna meteen even op mijn naam? Dankjewel.
Wellicht ten overvloede, maar als je dat doet hoef je dat mij echt niet te laten weten hoor. Dus als je dat toch ook aankondigt weten we dat ook dat voor de bühne is :winkthumb: .
Grappig is dat ook jij een statement maakt naar jouw peer group.

Je doet inderdaad net hetzelfde als wat je bankrenner verwijt... :lol:

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1329
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 30 sep 2021 16:19

En ook nog grappig dat zoiets besproken moet worden in een Lance Armstrong topic :lol:

Om het dan al maar zelf te erkennen: welkom in mijn peer group Hayes. Geen idee wat we met onze groep gaan doen, maar dat kunnen we zeker een keer achter de schermen bespreken! :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5216
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 okt 2021 16:10

Nog 1 post. Dan zit je aan 25 ;)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 21 okt 2021 13:01

JPAR schreef: 20 okt 2021 16:10 Nog 1 post. Dan zit je aan 25 ;)
Wie? Lance Armstrong? :?

Plaats reactie