Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2013

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 08 jul 2013 00:25

boswielrenner schreef:Fantastische etappe gezien. Erg knap van de Belkin jongens en de laatste 25km van Gesink was het beste dat ik dit jaar van hem heb gezien. Jammer dat hij geen steun kreeg in de achtervolging op de twee koplopers. Die Martin is wel een slimme vogel. Knappe zege!
Snap helemaal niks van Movistar. Rijden de hele dag het peloton aan gort, hebben met Valverde en Rui Costa mannen die het af kunnen maken, maar vertikken het om samen met Gesink de laatste 29 sec dicht te rijden... :roll:

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 08 jul 2013 00:41

daniel1975 schreef:Sky bang voor extra controle? Sky te vroeg gepiekt? Sky idd koelkast kapot? Dit is wel een heel verschil met de 1e helft 2013.....
Ja, je vraagt je inderdaad af wat Sky dit jaar op Tenerife gedaan heeft, .....bier drinken??
Boasson Hagen, Sioutsou, Kirijenka, ...geen schim van vorig jaar. Zie nog Boasson Hagen bergop op kop van het peloton sleuren totdat er nog maar een man of 15 in zijn wiel hingen. Is nu wel even anders. Thomas ook waardeloos. Porte van held naar schlemiel. :? :?

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 08 jul 2013 11:29

Heerlijk, dat opportunisme. Leuk ook voor de renners, die overspannen verwachtingen. Ik wil jullie de stelling die ik net op de site van het Dagblad van het Noorden tegenkwam, niet onthouden:
Dagblad van het Noorden schreef:Stelling:

Bouke Mollema gaat de Tour de France winnen

Eens
Oneens

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 jul 2013 11:47

Die journalist moeten ze gewoon ontslaan IMHO.
Less is bore

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 08 jul 2013 11:48

daniel1975 schreef:Die journalist moeten ze gewoon ontslaan IMHO.
De voornaam van Mollema is trouwens ook nog verkeerd gespeld, zie ik nu.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 08 jul 2013 12:36

Je moet dat soort rare blaadjes ook niet lezen. Ze doen meer kwaad dan goed.

opdiefiets
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 sep 2011 20:17

opdiefiets 08 jul 2013 13:12

theodorocampagnolo schreef:Ehhh forumgenoten, er is een bescheiden ramp gebeurd: Ik ging zelf een stukkie fietsen en kwam nèt te laat thuis om de finale te kunnen bekijken. Iemand hier enig idee of er vanavond een samenvatting wordt uitgezonden op de NOS en zo ja, hoe laat?
NOS verslagen van etappes zijn na afloop ook integraal te bekijken via Uitzending Gemist!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jul 2013 13:17

tennisser schreef:
boswielrenner schreef:Fantastische etappe gezien. Erg knap van de Belkin jongens en de laatste 25km van Gesink was het beste dat ik dit jaar van hem heb gezien. Jammer dat hij geen steun kreeg in de achtervolging op de twee koplopers. Die Martin is wel een slimme vogel. Knappe zege!
Snap helemaal niks van Movistar. Rijden de hele dag het peloton aan gort, hebben met Valverde en Rui Costa mannen die het af kunnen maken, maar vertikken het om samen met Gesink de laatste 29 sec dicht te rijden... :roll:
Als Valverde er geen vertrouwen meer in heeft en Rui Costa er ook helemaal doorheen zit dan heeft 't weinig zin om kosten wat het kost dat gat nog dicht te rijden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 08 jul 2013 13:30

amclassic-fan schreef:
tennisser schreef:
boswielrenner schreef:Fantastische etappe gezien. Erg knap van de Belkin jongens en de laatste 25km van Gesink was het beste dat ik dit jaar van hem heb gezien. Jammer dat hij geen steun kreeg in de achtervolging op de twee koplopers. Die Martin is wel een slimme vogel. Knappe zege!
Snap helemaal niks van Movistar. Rijden de hele dag het peloton aan gort, hebben met Valverde en Rui Costa mannen die het af kunnen maken, maar vertikken het om samen met Gesink de laatste 29 sec dicht te rijden... :roll:
Als Valverde er geen vertrouwen meer in heeft en Rui Costa er ook helemaal doorheen zit dan heeft 't weinig zin om kosten wat het kost dat gat nog dicht te rijden.
Dat denk ik ook. Desondanks zat ik gister tegen beter weten in tegen mijn TV te schreeuwen dat ze moesten blijven aanvallen om Froome helemaal gek te maken :-D

(Niet dat ik per se iets tegen Froome heb, maar ik zie gewoon graag een spannende strijd)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 09 jul 2013 09:02

Net als elk jaar heeft The big Picture weer een mooie verzameling foto's van het eerste deel van de tour
http://www.boston.com/bigpicture/2013/0 ... ion_p.html

Tracing
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mar 2013 12:22

Tracing 09 jul 2013 12:10

Ik denk dat Laurens nog tijd gaat verliezen op de ventoux, daar zal bv sky treintje hetzelfde trucje proberen als zaterdag. Ik hoop dat mollema dat wel kan. Volgens mij gaat ten Dam volledig voor de ritwinst op de Alpe. Hij heeft speciaal daarvoor een of twee weken daar getraind dit voorjaar. Misschien Gesink voor de rit op de Ventoux? die klim kan hij goed aan, lang en (constant) steil (heeft hem in de dauphine al eens gewonnen volgens mij).

Eerst maar eens deze week overleven zonder valpartijen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 jul 2013 12:48

Als Ten Dam zo hoog staat dan mag ie niet rijden op de AdH, ze laten hem niet gaan. En er zijn meer kapers op de kust voor die rit, zal bij verl klimmers op het lijstje staan. Ik hoop meer op RG, die ziet er nu veel beter/ontspannener uit dan alle voorgaande jaren. Hoop doet leven ;)
Less is bore

Plaats reactie