Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 jul 2022 22:13

Okay daar gaat ie dan:
Lcsmet schreef: 09 jul 2022 19:03 Deze kwam ik vandaag tegen.
Agrarische bedrijven opkopen om er iets anders mee te doen.
De provincie Flevoland heeft de mogelijkheid gekregen om stikstofruimte op te kopen in de Noordoostpolder. Met de stikstofruimte kan de provincie een aantal PAS-melders uit de Noordoostpolder helpen. Deze mogelijkheid is ontstaan doordat het Rijk een agrarische onderneming in de Noordoostpolder heeft gekocht. Het Rijk wil op de locatie van de agrarische onderneming een aanmeldcentrum voor asielzoekers realiseren.
Bron: Flevoland.nl
Lcsmet schreef: 26 jun 2022 14:16
daniel1975 schreef: 26 jun 2022 10:30 En maar afgeven op de Islam….
Niemand kan ontkennen dat wereldwijd de islam de oprukkende godsdienst is.
Op het moment dat er godsdienst aan te pas komt is het naar de bom.

Er wordt toch ook afgegeven op deze beslissing.
Misschien moeten we eens meer kijken wat er in de rest van de wereld gebeurt en niet direct klaar staan met het opgeheven vingertje.
Want West-Europa is heel goed bezig om zichzelf op heel wat vlakken irrelevant te maken voor diezelfde rest van de wereld.
Lcsmet schreef: 19 jun 2022 20:26
Enzzo schreef: 19 jun 2022 17:21 Ik durf op elk feestje mijn politieke voorkeur te melden. (Sociaal midden, niet persé D66!)
Ik doe het niet altijd maar dat is wat anders
Ik stem al van bij de eerste keer dat ik moest gaan stemmen, in 1981, op dezelfde partij.
Alhoewel dezelfde? In 2004 is ze verplicht van naam gewijzigd.
En wie mij echt kent weet waarom ik dat doe, dat ga ik op dit forum niet uit de doeken doen. :)
Vooral die laatste is van belang voor mijn argument
(Iedereen mag uiteraard zijn eigen pollitieke opinie hebben, maar jullie vroegen waarom ik aansloeg op deze specifieke post)
In 2004 werd Vlaams Blok omgedoopt tot Vlaams Belang.
Nog steeds dezelfde rascistische, nationalistische partij maar nu onder een andere naam.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15822
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 13 jul 2022 22:54

Lcsmet schreef: 12 jul 2022 17:44 .... Bordercollies en Mechelse Schepers zijn mijn favoriete honden.........
Enzzo schreef: 12 jul 2022 20:24 ........Jouw sympathieën over hondenrassen hebben in mijn optiek een eigenaardige overeenkomst met wat ik concludeer uit jouw reacties over vluchtelingen en migranten. ..............
Enzzo schreef: 13 jul 2022 22:13 ........Vooral die laatste is van belang voor mijn argument
(Iedereen mag uiteraard zijn eigen pollitieke opinie hebben, maar jullie vroegen waarom ik aansloeg op deze specifieke post)
.........
Het ging toch echt over honden he.
Wat dat met politieke voorkeur en migranten/vluchtelingen te maken heeft ontgaat mij volkomen.
Maar blijkbaar is er iets dat jou getriggerd heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 14 jul 2022 07:18

Mmm, het is niet voor niets dat op veel fora politiek taboe is. Moderatie is op fiets.nl vaak ver te zoeken, maar mss dat Enzzo wat aan zelf-moderatie kan doen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1329
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 14 jul 2022 08:48

Geen idee wat de link is... "blaffende honden, bijten niet", "als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen", "als oude honden blaffen, is het tijd om uit te zien", "de hond de jas voorhouden"? :lol:

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5216
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 14 jul 2022 08:56

bartdr schreef: 14 jul 2022 08:48 Geen idee wat de link is... "blaffende honden, bijten niet", "als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen", "als oude honden blaffen, is het tijd om uit te zien", "de hond de jas voorhouden"? :lol:
Je vergeet "de hond in de pot vinden" :mrgreen:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 14 jul 2022 09:21

Enzzo schreef: 13 jul 2022 22:13 Okay daar gaat ie dan:
Lcsmet schreef: 09 jul 2022 19:03 Deze kwam ik vandaag tegen.
Agrarische bedrijven opkopen om er iets anders mee te doen.
De provincie Flevoland heeft de mogelijkheid gekregen om stikstofruimte op te kopen in de Noordoostpolder. Met de stikstofruimte kan de provincie een aantal PAS-melders uit de Noordoostpolder helpen. Deze mogelijkheid is ontstaan doordat het Rijk een agrarische onderneming in de Noordoostpolder heeft gekocht. Het Rijk wil op de locatie van de agrarische onderneming een aanmeldcentrum voor asielzoekers realiseren.
Bron: Flevoland.nl
Lcsmet schreef: 26 jun 2022 14:16
daniel1975 schreef: 26 jun 2022 10:30 En maar afgeven op de Islam….
Niemand kan ontkennen dat wereldwijd de islam de oprukkende godsdienst is.
Op het moment dat er godsdienst aan te pas komt is het naar de bom.

Er wordt toch ook afgegeven op deze beslissing.
Misschien moeten we eens meer kijken wat er in de rest van de wereld gebeurt en niet direct klaar staan met het opgeheven vingertje.
Want West-Europa is heel goed bezig om zichzelf op heel wat vlakken irrelevant te maken voor diezelfde rest van de wereld.
Lcsmet schreef: 19 jun 2022 20:26
Enzzo schreef: 19 jun 2022 17:21 Ik durf op elk feestje mijn politieke voorkeur te melden. (Sociaal midden, niet persé D66!)
Ik doe het niet altijd maar dat is wat anders
Ik stem al van bij de eerste keer dat ik moest gaan stemmen, in 1981, op dezelfde partij.
Alhoewel dezelfde? In 2004 is ze verplicht van naam gewijzigd.
En wie mij echt kent weet waarom ik dat doe, dat ga ik op dit forum niet uit de doeken doen. :)
Vooral die laatste is van belang voor mijn argument
(Iedereen mag uiteraard zijn eigen pollitieke opinie hebben, maar jullie vroegen waarom ik aansloeg op deze specifieke post)
In 2004 werd Vlaams Blok omgedoopt tot Vlaams Belang.
Nog steeds dezelfde rascistische, nationalistische partij maar nu onder een andere naam.
Wat heeft een politieke voorkeur met dit onderwerp te maken? Waarom zou een anders denkende niet zijn politieke voorkeur in het openbaar mogen uitspreken? Het valt me in de media vaak op dat links georiënteerde mensen denken dat dit alleen hun gegeven is.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 14 jul 2022 09:26

Als het nu alleen om Belgische hondenrassen zou gaan, had het natuurlijk wel geklopt alhoewel een bouvier des Ardennes wellicht ook gevoelig ligt bij de echte Vlaming :mrgreen:

Maar de bordercolli komt van buiten de EU.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 14 jul 2022 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1329
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 14 jul 2022 09:34

Ook maar vrij recent, stel dat we nog in volle Brexit fase zaten, dan was de bordercollie toch maar een gevoelig onderwerp.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 14 jul 2022 09:35

Wat mij betreft gewoon laten gaan. Ik woon vlakbij een fietspad waar honden ook loslopen wat dus niet mag in onze wijk. Houd de trappers maar even stil en weer verder. Zelfde voor schoolgaande kinderen, bejaarden op elektrische fietsen, automobilisten die niet naar links kijken enz enz. Tijdens een fietstocht van 100 km voorkom ik zeker een aantal aanrijdingen. Maar goed door in verhouding een klein groepje aso’s kunnen we geen goed meer doen en zijn we straks vogelvrij in het verkeer.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 14 jul 2022 09:38

Ik vind het ook vrij bizar (en behoorlijk onnodig) hoe bij een discussie over honden er politiek bij getrokken wordt.

Heb zelf vrij weinig met honden, maar heb wel een bijzondere zwak voor de Turkse Kangal........blijkbaar moet ik dan ook op DENK gaan stemmen of zo, en uiteraard vaak tütteren in de auto. :lol:

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 14 jul 2022 09:49

Ik voel een grap over Bij1 opborrelen die ik toch maar niet ga maken...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 14 jul 2022 10:04

El Pistolero schreef: 14 jul 2022 09:21 Wat heeft een politieke voorkeur met dit onderwerp te maken? Waarom zou een anders denkende niet zijn politieke voorkeur in het openbaar mogen uitspreken? Het valt me in de media vaak op dat links georiënteerde mensen denken dat dit alleen hun gegeven is.
Wat hadden honden ook alweer met dit (topic) onderwerp te maken? ;-)

Verder blijf ik bij mijn mening dat politiek en fora een slechte combi zijn. Al ben ik wel nieuwsgierig naar de opborrelende Bij1 grap van Ernie!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie