Mc Ewen reed trouwens onverantwoord op zijn verkenningstocht zonder helm tussen alle auto's links/rechts....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Nou, die gaan de forumleden nu dan ook drie pagina's lang affikken..of zijn ze selectief verontwaardigd vanuit een aversie jegens Ducrot?jansen01 schreef:Mc Ewen reed trouwens onverantwoord op zijn verkenningstocht zonder helm tussen alle auto's links/rechts....
Of ik een voorbeeldfunctie heb vind ik niet zo rullevant. Ik rook sigaren en laat winden, is dat een voorbeeldfunctie? In de wielrennerij word ik niet serieus genomen. Als je kijkt naar McEwen is dat een ander verhaal. Die wordt in het wielrennen wél serieus genomen. Overigens is het opvallend dat Karl, een fervent voorstander van het dragen van de helm, daar geen opmerking over maakt. Kennelijk was deze ijdeltuit te laf om daar een opmerking over te maken tegen mister bigstar.jansen01 schreef:Net werd Derksen gewezen op zijn voorbeeldfunctie ivm helmgebruik, kan geen toeval zijn.. willen alle BNers die actief zijn/lezen hier op 't forum nu opstaan![]()
Mc Ewen reed trouwens onverantwoord op zijn verkenningstocht zonder helm tussen alle auto's links/rechts....
Als Mc Ewen dezelfde uitlatingen deed met betrekking tot vallen en veiligheid, ja waarom niet?timo2.0 schreef:Nou, die gaan de forumleden nu dan ook drie pagina's lang affikken..of zijn ze selectief verontwaardigd vanuit een aversie jegens Ducrot?jansen01 schreef:Mc Ewen reed trouwens onverantwoord op zijn verkenningstocht zonder helm tussen alle auto's links/rechts....