Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Tipo21
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 aug 2021 14:07

Tipo21 28 dec 2022 18:45

Vanuit verschillende magazijnen verscheept?
Bij sommige shops kun je aangeven dat je alles tegelijk geleverd wil krijgen.
Dat kan bij Rose ook: aangeven of je alles in één keer of in deelleveringen wilt ontvangen.
Kennelijk heeft DDX (onbewust) dat laatste aangegeven.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 02 feb 2023 21:13

Heeft er iemand goede of slechte ervaring met Bikester.nl, ik heb er zelf namelijk nog nooit iets besteld?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4327
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 02 feb 2023 21:52

Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 02 feb 2023 22:17

scottwilko schreef: 02 feb 2023 21:52 Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.
+1
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

leon1
Forum-lid
Berichten: 2814
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 03 feb 2023 08:46

Soms moet je even door de bar slechte vertalingen prikken bij Bikester. Ik heb wel vaker daar besteld en altijd naar tevredenheid.
Ride bikes, not tanks!

leon1
Forum-lid
Berichten: 2814
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 13 apr 2023 14:13

Weer een plus voor Futurumshop. Garantie aanvraagd voor een krakend zadel omstreeks 20 maart. Nu bericht gehad dat ik een nieuw zadel krijg. :winkthumb:
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 13 apr 2023 17:53

Ook hier top afhandeling van Futurum.
Ik had een paar sneakers aangeschaft in de sale.
Na meer dan een jaar, 2 zomers, komt de zool los.
Sneakers opgestuurd naar hen en een week later bericht dat ik een tegoedbon krijg van de aankoopwaarde, omdat de sneakers niet meer gemaakt worden.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Sven2111
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 apr 2023 16:21

Sven2111 13 apr 2023 20:27

bakboord1 schreef: 27 mei 2022 21:51 Niet zozeer een webshop maar wel een positieve ervaring met fast cycles uit Venlo.
Afgelopen najaar een mooie Cube Agree c:62 besteld (maat 62).
Helaas is de leverdatum keer op keer uitgesteld door Cube waardoor ik afgelopen week heb gekozen om een voorraad fiets te kopen.
Dat begrepen ze en de gedane aanbetaling stond enkele uren later al terug op mijn rekening met de oprechte gelukswensen met mijn nieuwe fiets. Erg netjes!
Ook mijn Cube (Agree c62) komt van daar. Frame recent onder garantie vervangen en gratis omgebouwd.

Altijd prima geholpen

leon1
Forum-lid
Berichten: 2814
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 04 jul 2023 09:27

Toevallig: Ultegra di2 brifters besteld op 3 juni bij RCZ. Normaal ongeveer 20 werkdagen levertijd. Gisteren dus maar eens een mail gestuurd of er al zicht is op mijn bestelling. Binnen een paar uur bericht terug. Nog even geduld want het kunnen zelfs 25 tot 30 werkdagen zijn (staat inderdaad in de voorwaarden). Dus op zich nog binnen de termijn. Wat schetst mijn verbazing zojuist? Verzendbericht ontvangen.

Dan voor het eerst twee niet geheel postieve bestellingen via Futurum. Eentje waarbij ik een kortingscode heb gebruikt maar waarvan de betaling mis ging. Daarna in dezelfde bestelling gekozen voor een andere betaalmethode maar toen is de korting niet meer in mindering gebracht. Uiteraard alles keurig opgelost en ik heb alsnog de korting gecrediteerd gekregen. Ik heb zelf ook gewoon te snel doorgeklikt. Maar je gaat er vanuit dat als je in dezelfde bestelling de optie krijgt om anders te betalen dat alles blijft zoals het is. Maar in werkelijkheid wordt er gewoon een nieuwe bestelling aangemaakt.

En afgelopen zondag voeding besteld (voor 23u). En ik had 4000 punten dus een gratis Wahoo Bolt erbij. Alles op voorraad. Maandag....geen verzendbericht. Vreemd.... Ga ik kijken in mijn bestelling...is er toch iets niet op voorraad. Nu maar deellevering aangevraagd. Alleen op maandag ben ik thuis en op dinsdag niet. En ja, nu komt de bestelling op dinsdag (vandaag dus). Gelukkig kan ik PostNL nog aanpassen naar de avond. Kost wel weer extra. Futurum is normaal toch real time live met voorraadbeheer. Dus misschien was het de 'perfect storm' dat meerdere mensen op dezelfde tijd hetzelfde artikel kopen?
Ride bikes, not tanks!

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 04 jul 2023 14:53

Paar weken geleden (16 Juni) wat Born gelletjes besteld bij Cycle.nl, moet nog bericht krijgen...
Neemt de telefoon ook niet op... :dislike:
Ook nog een mail gestuurd, geen antwoord!
Op hun site staat: Snelle reactie van onze klantenservice. Voor 16.00u besteld, morgen in huis. :D :D :D

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 21 jul 2023 17:11

FuturumShop is mij kwijt als klant. In juni een bibshort besteld. Na 1 rit al grove schuurplekken op de broek. Zadel is nieuw, er wordt gefietst zonder zadeltas. Broek schuurt nergens langs. Dit aangegeven, bij hoge uitzondering werd de bibshort omgeruild voor een nieuwe met de opmerking dat het eigenlijk niet onder garantie valt.
Goed, nieuwe broek. Weer een rit gemaakt van net iets meer dan een uur, weer schuur plekken. Mijn inziens ligt het dan aan het type broek en niet aan de gebruiker.
Nu mag ik het zelf uitzoeken en houdt hun ‘klantenservice’ op.
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

leon1
Forum-lid
Berichten: 2814
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 21 jul 2023 18:43

Welk merk broek?

Futurum heeft, na wat contact heen en weer, voor mij alles keurig hersteld. Daar ben ik prima tevreden over.
Ride bikes, not tanks!

Plaats reactie