Adidas showt nieuwe Velosamba schoenen
Adidas focust zich weer iets meer op de...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
+1, paar uitzonderingen daar gelaten.wasbeer2006 schreef: ↑20 jan 2013 21:22Ik zou zorgen dan je een moment sleutel voor de kleine momenten hebt, boven de 10 is het gewoon met gezond verstand vastzetten. En ook al wijkt het sleutel 10% af wat maakt het uit?
Kalibreren schijnt nogal een dure aangelegenheid te zijn (+/- €100 meende ik wel eens ergens gelezen te hebben). Dan kun je bijna beter een nieuwe kopen die (waarschijnlijk) vanuit de fabriek gekalibreerd is.
Tja, ik heb er gewoon eentje van Stahlwille liggen. Voor €100 nieuw (zonder kop) gekocht via Marktplaats. Ding hoeft nooit terug gezet te worden en ik ga er vanuit nog ruim 50 jaar plezier van te hebben.Keezx schreef: ↑23 feb 2021 20:22Zo ver zou ik het niet eens willen zoeken, men probeert zich in te dekken tegen schade en claims en strooit maar wat met getalletjes.
De fietsindustrie is een , qua engineering, behoorlijk achtergebleven gebied.
Koning Marketing bepaalt alles.
Wat mij altijd weer verbaast is de hoeveelheid, meestal lang niet domme, mensen die toch een hele verzameling momentsleutels heeft hangen en en kennelijk er toch iets mee denkt te moeten doen.
Ik bezit er 1 en die komt alleen in actie als er een cilinderkop gemonteerd moet worden......verder nooit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers