Afgelopen jaar heb ik helaas door omstandigheden resulterend in weinig motivatie en energie af en aan getraind waardoor dat kleine beetje vooruitgang en conditie die ik heb opgebouwd weer is verdwenen.
Nu kan mijn methode ook wel flink verbeteren denk ik want als ik fiets is het altijd te snel te veel willen dus ga ik voluit tot ik op ben haha..niet de beste manier dus

Op mn computertje had ik de snelheid al afgeplakt zodat ik niet steeds naar dat ding staar hoe hard ik ga lol
Gebruik hem alleen om de gereden km s bij te houden.
Nu las ik in een post hier dat training niet alleen om de snelheid en km ga en daar zit wel wat in natuurlijk..
Ik lees over allerlei methodes d1 2 3..hartslag training schemas op zitvlees.nl en dergelijke.
Alle trainingen hebben een doel natuurlijk.van simpele tochten tot de alp en marmotte of wedstrijden rijden.
.voorlopig is de mijne meedoen aan toertochten 50 tot 100 km met redelijke snelheid 28/30 die ik nu ook ongeveer rij en vandaaruit opbouwen in afstand/snelheid ..en tochten als boogies extreme alp en marmotte in de verdere toekomst

Dit jaar wil ik dus serieus werk gaan maken om mijn conditie omhoog te schroeven met die doelen in de gedachten
Nu is mn vraag wat is de beste of goede train schema methode volgens jullie?