Pagina 1077 van 1089

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 17:46
door havana
Is juist ideaal, veel makkelijker schoonmaken en ziet er veel beter uit. En rare bochten maakt met elektrisch en hydraulisch weinig uit.

Ik vind 't wel een gaaf ding. Benieuwd naar de max tire clearance.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 17:59
door pino
havana schreef: 02 dec 2021 17:46 Is juist ideaal, veel makkelijker schoonmaken en ziet er veel beter uit. En rare bochten maakt met elektrisch en hydraulisch weinig uit.

Ik vind 't wel een gaaf ding. Benieuwd naar de max tire clearance.
Het leven is te kort om het balhoofdstel van zo’n fiets te vervangen.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 18:02
door havana
Ach dat valt allemaal best mee en als ik er geen zin heb dan breng ik 'm zonder enig probleem naar de FM, gun die man zijn handel.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 18:19
door pino
Ik hoorde dat van Aert niet zo’n knutselaar is. Gelukkig heeft hij toegewijde mekaniekers.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 19:13
door TL@
Ik vind het ook wel een mooie fiets.

De bovenste balhoofdlager moet je toch nooit vervangen en de onderste is niet zoveel werk, enkel de leiding van de voorrem moet los en eruit, dat is nog best doenbaar. Ik heb het ervoor over (mijn BMC heeft het al en de komende gravelfiets zal het ook hebben)

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 21:54
door galileo2
Met Dura-ace 12 speed?

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 21:57
door pino
Zo op het eerste gezicht geen bidonhouder boutjesoogjes (correct me if I am wrong) en andere gravelconcessies. Dan ook maximaal ruimte voor 34 mm Dugasts? Leuk een specialist.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 22:00
door thestudent
Voor bidonhouder oogjes hoef je de mould niet aan te passen. Dat is een kwestie van een extra laagje 3k en matje glasweefsel op die plek. Gaatjes boren en een busje plaatsen. Dus die zou voor de consument er wel in kunnen zitten.

Ik bedoelde trouwens met niet geschikt voor consumenten niet de kabelloop, maar vooral de heel lage geometrie. Dat worden zelfs voor sommige crossers nog spacertorens die we niet gewend zijn.

Re: Cervélo

Geplaatst: 02 dec 2021 23:08
door Robber77
galileo2 schreef: 02 dec 2021 21:54 Met Dura-ace 12 speed?
Dacht gelezen te hebben van niet

Re: Cervélo

Geplaatst: 03 dec 2021 08:36
door Ghini
havana schreef: 02 dec 2021 18:02 Ach dat valt allemaal best mee en als ik er geen zin heb dan breng ik 'm zonder enig probleem naar de FM, gun die man zijn handel.
Ik weet niet hoe het momenteel bij jou FM gaat maar hier ben je je fiets dan een hele tijd kwijt vanwege de drukte. Miss dat je kan afspreken om door te rijden tot je aan de beurt bent ofzo maar lijkt me ook niet ideaal..

Re: Cervélo

Geplaatst: 03 dec 2021 08:38
door Ghini
thestudent schreef: 02 dec 2021 17:01 Zal weinig markt voor zijn. En zo te zien is de geometrie voor de meeste consumenten niet zo handig.
Ik vind het wel mooi dat ze juist een specialist op de markt brengen. Cervelo laat weer wat ballen zien, wie had dat nog gedacht? Hopelijk een begin van meer mooie nieuwe fietsen!

Re: Cervélo

Geplaatst: 03 dec 2021 11:15
door scottpch
pino schreef: 02 dec 2021 21:57 Zo op het eerste gezicht geen bidonhouder boutjesoogjes (correct me if I am wrong) en andere gravelconcessies. Dan ook maximaal ruimte voor 34 mm Dugasts? Leuk een specialist.
Voor gravelaspiraties hebben ze dan ook de Aspero, die heeft wel die extra nokjes en oogjes...