door de hoek van de foto lijkt de stuurpen extreem omhoog te staan dat valt wel mee. Dit is ideaal zo qua afstand en hoogte.
Yep kheb sram force, zoek alleen nog een ander crankstel.
Nope geen plasma heb een heleboel zipp shit I love it!
Heb je al een vermoeden wat mijn verassing voor januari is?
Cervélo
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 10 November 2006
Deze is behoorlijk zwaar, zwaarder dan bv dura ace vandaar dt ik kijk naar M5 0G zipp of fsa me kforce light
Dat zal je wel gemerkt hebben met het rijden, of niet ?
Deze is behoorlijk zwaar, zwaarder dan bv dura ace vandaar dt ik kijk naar M5 0G zipp of fsa me kforce light
Dat zal je wel gemerkt hebben met het rijden, of niet ?
Rare foto is het... het lijkt net alsof je shifters en je zadel heel erg omhoog staan. Kun je eens een foto posten gewoon van opzij?
Als je gek bent van Zipp zou je inderdaad dat Zipp crankstel kunnen kopen, maakt het wel lekker compleet.
Even een domme vraag stellen: hoe trek je eigenlijk die kabels door het frame??
Als je gek bent van Zipp zou je inderdaad dat Zipp crankstel kunnen kopen, maakt het wel lekker compleet.
Even een domme vraag stellen: hoe trek je eigenlijk die kabels door het frame??
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 10 November 2006
Rare foto is het... het lijkt net alsof je shifters en je zadel heel erg omhoog staan. Kun je eens een foto posten gewoon van opzij?
Als je gek bent van Zipp zou je inderdaad dat Zipp crankstel kunnen kopen, maakt het wel lekker compleet.
Even een domme vraag stellen: hoe trek je eigenlijk die kabels door het frame??
alleen je binnenkabel gaat er door.. en aan de onderkant zit een klein gaatjeonder het bracket, daar komt de binnenkabel weer uit.Niet heel speciaal hoor, vroeger ging het ook zo, maar dan met buitenkabel en al..
Rare foto is het... het lijkt net alsof je shifters en je zadel heel erg omhoog staan. Kun je eens een foto posten gewoon van opzij?
Als je gek bent van Zipp zou je inderdaad dat Zipp crankstel kunnen kopen, maakt het wel lekker compleet.
Even een domme vraag stellen: hoe trek je eigenlijk die kabels door het frame??
alleen je binnenkabel gaat er door.. en aan de onderkant zit een klein gaatjeonder het bracket, daar komt de binnenkabel weer uit.Niet heel speciaal hoor, vroeger ging het ook zo, maar dan met buitenkabel en al..
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 10 November 2006
door de hoek van de foto lijkt de stuurpen extreem omhoog te staan dat valt wel mee. Dit is ideaal zo qua afstand en hoogte.
Yep kheb sram force, zoek alleen nog een ander crankstel.
Nope geen plasma heb een heleboel zipp shit I love it!
Heb je al een vermoeden wat mijn verassing voor januari is?
Maar met die 2 cm spacers én je stuurpen omhoog én je stuurbocht en shifters ook nog hoog lijkt het wel een kunstgreep om een slecht passend frame kloppend te krijgen... Had je niet beter een maatje groter gehad?
Los daarvan wel een mooi apparaat hoor! Hoe bevallen double-tap nou?
door de hoek van de foto lijkt de stuurpen extreem omhoog te staan dat valt wel mee. Dit is ideaal zo qua afstand en hoogte.
Yep kheb sram force, zoek alleen nog een ander crankstel.
Nope geen plasma heb een heleboel zipp shit I love it!
Heb je al een vermoeden wat mijn verassing voor januari is?
Maar met die 2 cm spacers én je stuurpen omhoog én je stuurbocht en shifters ook nog hoog lijkt het wel een kunstgreep om een slecht passend frame kloppend te krijgen... Had je niet beter een maatje groter gehad?
Los daarvan wel een mooi apparaat hoor! Hoe bevallen double-tap nou?
Het valt echt best wel mee.
De maat is goed maar ik heb gewoon een dikke buik dus moet mijn stuurpen andersom als alles weer een beetje goedkomt dan draai ik hem weer om.
Double tap is leuk! achter werkt wel beter dan voor. Komt misschien ook door de grotebuitendiameter van de Nokon kabels. Sram heeft dunne kabels.
En Eric, over die vranks waarom neemt iemand carbon bidonhouders, niet omdat het functioneel is. Tis gewoon leuk om een superlichte fiets te hebben zonder gewichts beperkingen.
De maat is goed maar ik heb gewoon een dikke buik dus moet mijn stuurpen andersom als alles weer een beetje goedkomt dan draai ik hem weer om.
Double tap is leuk! achter werkt wel beter dan voor. Komt misschien ook door de grotebuitendiameter van de Nokon kabels. Sram heeft dunne kabels.
En Eric, over die vranks waarom neemt iemand carbon bidonhouders, niet omdat het functioneel is. Tis gewoon leuk om een superlichte fiets te hebben zonder gewichts beperkingen.
pas op! paaltje!
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 10 November 2006
En Eric, over die vranks waarom neemt iemand carbon bidonhouders, niet omdat het functioneel is. Tis gewoon leuk om een superlichte fiets te hebben zonder gewichts beperkingen.
Dat is toch goed dan !.. enig zicht op de komst van het ander frame ?
En Eric, over die vranks waarom neemt iemand carbon bidonhouders, niet omdat het functioneel is. Tis gewoon leuk om een superlichte fiets te hebben zonder gewichts beperkingen.
Dat is toch goed dan !.. enig zicht op de komst van het ander frame ?
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 10 November 2006
Het valt echt best wel mee.
De maat is goed maar ik heb gewoon een dikke buik dus moet mijn stuurpen andersom als alles weer een beetje goedkomt dan draai ik hem weer om.
Ik snap niet waarom je dan niet een maat groter had genomen met een 105 mm stuurpen. Dan had je je stuurpen normaal kunnen monteren of op z'n minst 1 spacer weg kunnen halen en je positie was gewoon hetzelfde geweest.
Het valt echt best wel mee.
De maat is goed maar ik heb gewoon een dikke buik dus moet mijn stuurpen andersom als alles weer een beetje goedkomt dan draai ik hem weer om.
Ik snap niet waarom je dan niet een maat groter had genomen met een 105 mm stuurpen. Dan had je je stuurpen normaal kunnen monteren of op z'n minst 1 spacer weg kunnen halen en je positie was gewoon hetzelfde geweest.
Wat is volgens jullie de betere keuze:
R3 SL
SLC SL
Woon in de polder. Rijd in een groep. Ga geregeld de heuvels in. Rijd nu op een Scott CR 1.
R3 SL
SLC SL
Woon in de polder. Rijd in een groep. Ga geregeld de heuvels in. Rijd nu op een Scott CR 1.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;