Nog wat actiefoto's:
Colnago
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37674
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Een Cxx is gelugd, dit lijkt meer mono.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
Less is bore
Ik snap ook niet zo goed waarom je de lugs (= USP) loslaat terwijl dit model toch niet bedoeld is voor gebruik in wedstrijden...daniel1975 schreef: ↑22 apr 2022 10:19 Een Cxx is gelugd, dit lijkt meer mono.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
Ik vind de paintjob hierboven trouwens wel mooi. Fris en modern. Al kun je volgens mij helemaal zelf kiezen welke kleuren je wil als je een C68 bestelt.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12661
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Die paintjob vind ik dan ook wel weer geslaagd.
Ik vind een colnago altijd zo'n rommeltje en dat ze een keer met die tentstok verbindingen stoppen snap ik wel.
Maak er dan schroefdraad in dat je zelf de maat kan bepalen
Ik vind een colnago altijd zo'n rommeltje en dat ze een keer met die tentstok verbindingen stoppen snap ik wel.
Maak er dan schroefdraad in dat je zelf de maat kan bepalen
Een vervanger voor zowel de C als de V? Ergens wel logisch maar een C was toch altijd iets unieks. Nu is het niet veel meer dan een dure, Arabische Sensa met een Italiaanse naam, geschreven in lelijke letters.
Campagnolo Ultra Dork
volgens de officiele site van Colnago zou de C68 nog steeds volgens het ' klassieke' procédé gemaakt zijn ; maar als je het mij vraagt heeft de C68 duidelijk zijn identiteit verloochend .
FROM LUGS TO PARTS
The number of parts that complete the frame is the same as with the previous C series (C64).
Even though from an aesthetics point of view, its lines and styling may be more similar to that of a frame manufactured in one piece.
There are still some visible joints on the C68 to trace back to our root, while other joints would appear invisible due to the new streamlined design.
FROM LUGS TO PARTS
The number of parts that complete the frame is the same as with the previous C series (C64).
Even though from an aesthetics point of view, its lines and styling may be more similar to that of a frame manufactured in one piece.
There are still some visible joints on the C68 to trace back to our root, while other joints would appear invisible due to the new streamlined design.
ccc
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37674
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ergens een C64 frame 52s in de uitverkoop nu?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5579
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Wel afgeprijsd, maar of dit nu uitverkoop is?
https://vanslingerlandfietsen.nl/fietse ... 2-54s-2021
Oeps, 54S
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vind je ….daniel1975 schreef: ↑22 apr 2022 10:19 Een Cxx is gelugd, dit lijkt meer mono.
Eenheidsworst met een vreselijke paintjob. Dan vind ik dat Pina de zaakjes momenteel beter op orde heeft met veel modernere kleuren en behoud van eigen identiteit/looks.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37674
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Lol, die idd zeker niet
Less is bore
Als Colnago fan moet ik wel zeggen dat ik de C68 mooi vind (in een andere kleur overigens). De geometrie lijkt wel steeds meer richting een raceframe te gaan.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.