Probeerverpakking Isostarpoeder
-
bertpleizier
- Forum-lid
Weet iemand of er ook probeerverpakkingen zijn van de Isostar-poeders? Ik wordt het water zo zat in mijn bidonnetje. Een scheutje siroop was ook lekker, maar dat is weer erg zoet.
Ik kan natuurlijk gewoon zo'n bus kopen, maar dan zit ik met 400 gram van dat spul waarvan ik de smaak niet ken.
Ik kan natuurlijk gewoon zo'n bus kopen, maar dan zit ik met 400 gram van dat spul waarvan ik de smaak niet ken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
eelcoz
Ik denk het en jij post het. Briljant.amclassic-fan schreef:Tja niet ieder merk is ingesteld op Hollanders.
-
thomwittendorp
- Forum-lid
sommige winkels hebben wel een setje van isostar, daar zit een bidon, een reepje, een gelletje en een zakje poeder bij. Alleen dan weet je nog niet welke smaak je hebt dus het is handiger om gewoon een pot te kopen. Zo af en toe hebben ze ook wel een goedkopere soort bij de Aldi of iets dergelijks maar dat is niet echt te vergelijken.
Ps. dat gelletje is niet door te slikken, ik begon te kokhalzen zo dik is dat spul
Ps. dat gelletje is niet door te slikken, ik begon te kokhalzen zo dik is dat spul
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Ook hier zou ik niet gaan voor een proefverpakking. Je lichaam zal ook moeten wennen aan de isotone dorstlesser. Indien je toch iets wilt proberen probeer eens in je omgeving te kijken. Misschien heeft een fietskennis wel een bus staan. Staar je ook niet blind op isostar, er zijn nog meer merken die poeders hebben.
Dan meng je het dus verkeerd aan. Als je de opgegeven hoeveelheden gebruikt is het echt niet zoet (zou het ook niet meer Isotoon zijn dusJoyceke12 schreef:Poeder is best lekker, maar net zo zoet als siroop hoor. Je kan er altijd minder indoen natuurlijk!!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock