Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Konijn overreden

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 15 jun 2011 17:06

Ik zou gewoon de lokale afdeling van de Dierenbescherming om raad vragen. Elke afdeling heeft een infonummer voor dit soort vragen. Deze organisaties krijgen donaties van mensen om juist in deze gevallen te helpen. Er gaat geen overheidsgeld verloren als zij beslissen even te gaan kijken.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 15 jun 2011 17:28

Mond op "mond" beademing?
;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2011 17:31

Jij denkt aan een ander konijntje...

Afbeelding
Less is bore

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 15 jun 2011 17:35

:shock: En ik zat me net te bedenken dat het toch wel lief is dat stoere mannen zo begaan zijn met een konijntje... :oops:

ivarkoster
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 09 apr 2009 16:54

ivarkoster 15 jun 2011 17:38

ponsteen schreef:Ik zou gewoon de lokale afdeling van de Dierenbescherming om raad vragen. Elke afdeling heeft een infonummer voor dit soort vragen. Deze organisaties krijgen donaties van mensen om juist in deze gevallen te helpen. Er gaat geen overheidsgeld verloren als zij beslissen even te gaan kijken.
Ik heb de dierenbescherming maar een bericht gestuurd. Tegen beter weten in, maar goed. Wie weet kunnen ze wat. Ik heb de precieze coördinaten nog in mijn computertje staan voor het uiterst klein geval de Dierenbescherming wil/kan helpen.

kurvenmeister
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:02

kurvenmeister 15 jun 2011 17:46

ivarkoster schreef:
ponsteen schreef:Ik zou gewoon de lokale afdeling van de Dierenbescherming om raad vragen. Elke afdeling heeft een infonummer voor dit soort vragen. Deze organisaties krijgen donaties van mensen om juist in deze gevallen te helpen. Er gaat geen overheidsgeld verloren als zij beslissen even te gaan kijken.
Ik heb de dierenbescherming maar een bericht gestuurd. Tegen beter weten in, maar goed. Wie weet kunnen ze wat. Ik heb de precieze coördinaten nog in mijn computertje staan voor het uiterst klein geval de Dierenbescherming wil/kan helpen.
Dat beestje zal al lang dood zijn als je het bot hoorde breken, overleeft ie gewoon niet. En wat iedereen al zegt: beestje zou je alleen de nek om kunnen draaien om het uit z'n lijden te verlossen.

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 15 jun 2011 17:55

heb ooit een eendje platgereden op de fiets... hoeveel punten zijn die?
Laatst gewijzigd door danoontje op 15 jun 2011 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Anima Sana In Corpore Sano.

rafflesia
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 29 jul 2010 20:53

rafflesia 15 jun 2011 18:37

danoontje schreef:heb ooit een eentje platgereden op de fiets... hoeveel punten zijn die?
Jongen toch, wat zijn we grappig... :|

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 15 jun 2011 19:23

danoontje schreef:heb ooit een eentje platgereden op de fiets... hoeveel punten zijn die?
eentje... :mrgreen:

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 15 jun 2011 20:00

thestudent schreef:Als je hem kan vangen moet je hem zijn nek breken.
Idd. Lijkt me akelig om te doen, maar wel het beste.

Schattig lief naïef topic trouwens ;)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

rubbert
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:21

rubbert 15 jun 2011 22:06

Hahaha wat een topic... Schiet me nu wel een soortgelijke bizarre ervaring binnen. Ben ca. 8 jaar geleden in de afdaling van de Col de Cayolle bijna over een bergmarmot (of wat voor beest het ook was, een uit de kluiten gewassen soort konijn zonder oren zeg maar) gereden. Dat kreng stak de weg over toen ik in volle vaart naar beneden kwam suizen. Ik raakte wel wat, zal z'n staart zijn geweest, schrok me rot maar liep goed af. Hoe het met 'm was heb ik niet meer gevraagd, had geen zin om nog weer omhoog te rijden.

En een keer meegemaakt in een fietstunnel bij Heeten; een hondje dat uit een bakje sprong dat hing aan de fiets van een oude dame die we met ons groepje inhaalden. Dat loeder was blijkbaar erg geschrokken en probeerde 1 van mijn maten te bespringen maar timede verkeerd en kwam onzacht op het asfalt terecht, ik hoor 'm nog janken.

Nu maar stoppen voordat Marianne Thieme boos wordt of ik binnenkort een paar honden achter me aan krijg!
Cuore per De Rosa!!

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 15 jun 2011 22:36

scepticus schreef:
thestudent schreef:Als je hem kan vangen moet je hem zijn nek breken.
Idd. Lijkt me akelig om te doen, maar wel het beste.

Schattig lief naïef topic trouwens ;)
Klopt, is het beste, Wij hadden vroeger in de thuis een nestje met merels in de tuin , en 1 van de merels (duidelijk de kleinste van de 2) werdt door het grotere jong uit het nest gewerkt.
Zo''n jong kun je niet meer redden dus het diervriendelijkste wat ja kan doen is je hak op zijn kopje zetten. Klinkt misschien grof, maar heeft ie het minste geleden.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

Plaats reactie