Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 23 apr 2004 23:43

Gezien dit een nieuw forum is stel ik voor dat de nieuwe leden zich hier eens komen voorstellen. Zo weet je tenminste ongeveer tegen wie je bezig bent, en dat maakt het allemaal net ietsje aangenamer.
Ik zal proberen van zelf het goede voorbeeld te geven.
Mijn naam is Brecht, ben 20 jaar oud en woonachtig in Aalst (België). Ik studeer rechten aan de UGent en fietsen is voor mij een uit de hand gelopen hobby. Jaarlijks gaan er zo'n 10 à 12000 km onder mijn wielen door, met in de zomer soms pieken van 600km per week. Ik train voornamelijk in het Ronde van Vlaanderen gebied. Ook van het langere klimwerk op en rond Les 2 Alpes kan ik genieten, alhoewel ik nooit een echte klimmer zal worden: daar ben ik met mijn 1m93 en 90kg te groot en vooral te zwaar voor...
Verder ben ik de trotse bezitter van een gazelle Torrente: geen racefiets, maar een crosshybride. Eigenlijk zou ik (VEEL) beter af zijn met een racefiets, maar dat komt er wel nog eens.
Keep 'em comming!
Tot slot: Het spijt mij dat ik dit jonge forum verkracht door deze off-topic hier te starten, maar helaas heeft dit forum geen varia-rubriek of iets dergelijks. (HINT!)
Gazelle Torrente 2002

jandiep
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 apr 2004 16:25

jandiep 24 apr 2004 00:53

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 23 April 2004


Gezien dit een nieuw forum is stel ik voor dat de nieuwe leden zich hier eens komen voorstellen. Zo weet je tenminste ongeveer tegen wie je bezig bent, en dat maakt het allemaal net ietsje aangenamer.


Een goed voorbeeld doet goed volgen.
Mijn naam is Jan  ben 45 jaar en woonachting in Helmond. Vroeger fietste ik zo'n 3000 km per jaar. Mooi weer rijder dus.  Ik probeer nu weer het fietsen op te pakken. Door een motorongeluk is het er even niet van gekomen.