Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 24 jun 2022 22:36

Ook hier een foto van mijn fiets, heb m sinds oktober. Langzaam wat aanpassingen gedaan. Compact stuur erop. Andere wielen. En van de week diepere stuurpen en ander zadel.

Ow en nieuwe bandjes, vandaag lekgereden en de oude waren wat uitgedroogd. Ja skinwall, geen zwart. Ik weet nog niet wat ik mooier vind.
Afbeelding
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 24 jun 2022 22:46

Kluus schreef: 13 mei 2022 14:05 Waren wel fijne rondjes inderdaad, had met plannen ook nog zitten kijken om richting Frankrijk te gaan maar dat zat er niet meer in. Was hoofdzakelijk een gezinsvakantie dus had maar tijd voor twee ritjes, volgende keer wel een goede tip :D. Had nog wel de "Koekelareberg" gevonden voor een paar hoogtemeters ;).
De Koekelareberg, hier noemen ze deze de Poggio van Koekelare ;)

janam
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 mei 2022 12:06

janam 27 jun 2022 21:45

Mooie, heel mooie foto’s en goede west-vloamse tips!

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 27 jun 2022 21:58

rikkert schreef: 24 jun 2022 22:36 Ook hier een foto van mijn fiets, heb m sinds oktober. Langzaam wat aanpassingen gedaan. Compact stuur erop. Andere wielen. En van de week diepere stuurpen en ander zadel.

Ow en nieuwe bandjes, vandaag lekgereden en de oude waren wat uitgedroogd. Ja skinwall, geen zwart. Ik weet nog niet wat ik mooier vind.
Afbeelding
Mooie fiets! Ik vind de skinwalls best mooi staan, maar denk dat ik zelf sneller zou kiezen voor zwarte banden. Dat past voor mijn gevoel wat beter bij het frame.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 28 jun 2022 09:10

Dank je, voordeel is dat banden slijten, dus veel fietsen, kun je snel weer nieuwe kopen. Ik denk dat de nieuwe ook weer zwart worden. Waar ik een beetje bang voor ben is dat die lichte delen goor worden. En dat worden zwarte ook, maar dat zie je niet :-). Ik geloof wel dat het ene spacertje nog een keer naar onder verdwijnt. Mijn oude kadaver heeft toch een beetje moeite met dat beetje dieper zitten, ik kijk het nog een paar keer aan.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 28 jun 2022 10:04

Ja, herkenbaar hoor. Ik vind skinwalls echt mooi, maar weet niet hoe lang ik ze schoon zou kunnen houden. Hetzelfde met wit stuurlint en witte sokken. Ik ken mezelf een beetje dus heb tot nu toe gekozen voor 'saai' zwart. Weet ik in elk geval dat alles op het oog schoon blijft :lol:

En dat spacertje meer of minder... Veel belangrijker is dat je comfortabel kunt fietsen lijkt mij. Dat lukt vast op die fiets :winkthumb:

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 28 jun 2022 11:04

Beetje een saai kleurtje IMHO (niets wat een goede spuiter niet kan oplossen ;-) ), maar wel een heel fraai frame. Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag? Mooie, hi-end frames voor velgremmen zijn dun gezaaid (helaas)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 28 jun 2022 11:14

Ach saai. Ik moet zeggen dat ik het geld niet waard vind om mijn fiets te laten spuiten. Ik heb deze van marktplaats, was een gast in Amsterdam die zijn handel had in het opkopen van inruilfietsen bij fietsenwinkels in de omgeving. En af en toe zat er een racefiets tussen. Heb er 700 euro voor betaald (complete fiets), met ultegra wielen, die ik niet zo mooi vond (grijs), dus ik heb deze erin gezet. Was denk ik een redelijke deal.

BTW: iemand interesse in een setje Ultegra wielen?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Bvw
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 jul 2020 17:23

Bvw 29 jun 2022 09:01

:D
Bijlagen
20220629_081856.jpg

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3339
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 29 jun 2022 09:24

rikkert schreef: 28 jun 2022 11:14 Ach saai. Ik moet zeggen dat ik het geld niet waard vind om mijn fiets te laten spuiten. Ik heb deze van marktplaats, was een gast in Amsterdam die zijn handel had in het opkopen van inruilfietsen bij fietsenwinkels in de omgeving. En af en toe zat er een racefiets tussen. Heb er 700 euro voor betaald (complete fiets), met ultegra wielen, die ik niet zo mooi vond (grijs), dus ik heb deze erin gezet. Was denk ik een redelijke deal.

BTW: iemand interesse in een setje Ultegra wielen?
Da's een goeie deal voor deze youngtimer. Nice find!
Afbeelding

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 29 jun 2022 09:40

Ja, velgremmen en een triple rijden prima, maar drukken de prijs nogal. Ik zag em al een tijdje op MP staan en besloot toen maar eens een poging te wagen. En blijkbaar vond hij het ook te lang duren, dus hadden we een nette deal. Het is een fiets die ik normaal nieuw nooit zou kopen (te duur) maar op deze manier koop ik een fiets die ik mooi vind maar inmiddels betaalbaar is. Tweedehands carbon is een risico, maar als deze scheurt, verkoop ik de onderdelen los, of zet ze in een nieuw frame, dan valt de schade best mee. En ik ben een van die sukkels die een triple geweldig vind. Makkelijk op vakantie, in Nederland werkt het ook prima, en die paar gram, ach, ik ben ook niet de lichtste.

BTW: iemand interesse in een setje Ultegra wielen? :lol:
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

bikerke
Forum-lid
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 05 jul 2022 17:26

Vandaag een dagje "Canyonverlof" genomen.
We waren in blijde verwachting van de zoon zijn nieuwe fiets.
En direct al aangepast....
2914D9C4-8443-4B9C-880A-7FA3E57CB61D.jpeg

Plaats reactie