Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 13 aug 2005 21:54

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 Augustus 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 13 Augustus 2005


Zouden de advocaten van De Rosa hier wat mee kunnen?
Ik weet het wel zeker!
Van Tuyl heeft er ook een handje van om het design van merken als Pina, De Rosa etc te klonen.
Ik vind het nogal sneu.
 

DeRosa en vanRossem kennen elkaar beter dan ik m,n vrouwdus weet waar je aan begint.(geen gein)

Leuk houden?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 13 aug 2005 22:11




Ik vind het letterlijk ff gescheten met sommige figuren hier,gewoon kappe met dat geleuter, ik loop ook niemand af te zeiken of vervelend commentaar te leveren laten we het gewoon leuk houden, thanks!!


Mee eens. Ik kan me wel voorstellen dat iedereen graag adviezen wil geven over wat er wel allemaal niet meer op die fiets kan om hem nóg meer te pimpen. Aan de andere kant lijkt het me ook irritant om te horen; je hebt een nieuwe fiets waar je trost op bent en er is natuurlijk een reden voor waarom ie is zoals ie is, je kunt ook niet geld uit blíjven geven. Er staat inderdaad al voor een fortuin en ik heb me er ook helemaal niet aan gestoord dat dat één of twee keer werd gezegd.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 14 aug 2005 00:25

Massini's zijn er ook in Merak-stijl met het bekende sterretje. Verder zijn er werkelijk tal van huismerken die bekende Colnago spuitschema's schaamteloos kopieren, soms zelf incl het zegevierende rennertje op de bovenbuis!

Zou me er zelf niet meer durven vertonen...

/edit: oh, was nog op pagina 42, had 43 nog niet gezien...

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 14 aug 2005 00:36

Hey yo big one, alles prima, beetje gaar (zie vandaag gefietst topic). Me nog ff uitleven met een digitaal schietpartijtje en dan wrsch een keer richting bedje... Ja weinig spannende zaterdagavond dit keer.

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 14 aug 2005 00:58

Is bier ook een goeie Energie drank? Als dat zo is weet ik wle wat ik voortaan mee neem onder het fietsen

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 14 aug 2005 01:11

Haha, dat word dus maar gewoon bij de vertrouwde ranja houden op de fiets.
Maar... na aardig wat biertjes kun je ook wel nagaan dat je beter maar niet meer kunt fietsen. Of was je al zo ver heen dat je al niet meer zo helder kon denken!
Ik pak der nu ook nog maar weer een Ice Tea bij. Ben van plan morgen maar weer een stuk te gaan toeren. Vandaag was het er niet echt van gekomen. Me moeder ging mee, dus die wou al weer na 10 KM omdraaien! En we kwamen de hele weg al neit boven de 22 KM/h uit

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 14 aug 2005 01:13

 maar duik zo ook achter de batterij van de vrouw want die ligt al plat.
 
@ Big Rosa: In scheepvaart termen heet dat: Achter Kaap Kont liggen! Of: We zetten koers naar Kaap Kont.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie