Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 mar 2005 13:09

Coulthard, rij jij die toer op de 29ste maar 2X ! Wij zien dan 2X je achterste. Maar er zijn nog een behoorlijk aantal snelle jongens, dus er zullen wel 3 of 4 groepen worden gevormd. A)Echte renners,B) heel goede toerders, C)toerders en D) .......... afijn , vul maar in! Ik heb JA gezegd, maar ik begin nu echt te twijfelen. Groep D, alleen IK !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 23 mar 2005 13:40

Maak je niet druk Marconi. Wat mij betreft is dit gewoon een gezellig dagje uit met de forum-ploeg. Ik ga er van uit dat op wat plagerijtjes na, het doel toch is samen uit, samen thuis. En thuis is dan zeker ook een terrasje onderweg bij goed weer.....
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 23 mar 2005 17:30

Vandaag maar weer eens een stukje gefietst , 81 km , met een bezoek aan een kameraad die net verhuist is . Dus even zijn nieuw onderkomen bekenen , tuin moet nog veel aangedaan worden.
Sorry , Cor , toch weer langs Meijel gereden.

BTW hij kent jou nog steeds niet en denkt dat je misschien Paul van Meijel uit Merselo voor ogen hebt.

Maar het kan ook zijn dat hij een Hormann garagedeur tegen zijn hoofd heeft gehad ( grapje ).
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

djvandepol
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11

djvandepol 23 mar 2005 19:44

Vandaag voor de 2e keer 100km gereden. Hoorde hier de laatste tijd over de amerongse berg, dat ik besloot er zelf ook maar eens heen te gaan. Voor de verandering van het landschap. Leuk 'bergje' voor iemand die de polder gewent is Veel wielrenners ook. Leuk ga ik vaker doen.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 mar 2005 19:57

Oh, ja, maar ik proef uit die berichten dat sommigen er een race van willen maken. Nou, dat is niets voor mij.  Ik heb wel mijn 2 zonen gevraagd of ze van de partij willen zijn. Dat zijn echte koerstypen hoewel ze er dit jaar nog niet veel aan hebben gedaan. Wij zien wel hoor. Alleen als het regent blijf ik lekker thuis. En ja. een bakkie onderweg lijkt mij wel wat. Als het maar korte stops blijven. Vandaag weer 60 in mijn uppie gereden zonder zere benen hoewel die nu wel stijf aanvoelen. Maar zoals 'the saying goes': No pain, no gain.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 23 mar 2005 20:05

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 23 Maart 2005

Oh, ja, maar ik proef uit die berichten dat sommigen er een race van willen maken. Nou, dat is niets voor mij.  Ik heb wel mijn 2 zonen gevraagd of ze van de partij willen zijn. Dat zijn echte koerstypen hoewel ze er dit jaar nog niet veel aan hebben gedaan. Wij zien wel hoor. Alleen als het regent blijf ik lekker thuis. En ja. een bakkie onderweg lijkt mij wel wat. Als het maar korte stops blijven. Vandaag weer 60 in mijn uppie gereden zonder zere benen hoewel die nu wel stijf aanvoelen. Maar zoals 'the saying goes': No pain, no gain.


Marconi maak je niet druk. Met zijn allen uit, met zijn allen thuis. En voor diegenen die zich alsnog met elkaar willen meten, doen dat maar na de tocht.
Dan ben ik uiterraard ook van de partij .
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 mar 2005 21:30

Oh, ik kom wel thuis hoor, maar ik vind het niet zo leuk als ik een blok aan jullie been ben. Ik voel mij als een 2 chevaux die met een GP meedoet! Coulthard , ...........  dat zegt al genoeg!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 23 mar 2005 22:08

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 23 Maart 2005

Vandaag weer 60 in mijn uppie gereden zonder zere benen hoewel die nu wel stijf aanvoelen. Maar zoals 'the saying goes': No pain, no gain.

Ik vind 60 km in je uppie anders al een mooie prestatie hoor voor iemand met jouw leeftijd (met respect!). Ook omdat het nog zo vroeg is in het seizoen met weinig km's in de benen.

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 23 mar 2005 22:29

Marconi, er gingen 2 "jonge" meiden mee om te duwen, weet je nog. Wat zullen die zonen van jou jaloers zijn.......
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 23 mar 2005 22:38

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 23 Maart 2005

Marconi, er gingen 2 "jonge" meiden mee om te duwen, weet je nog. Wat zullen die zonen van jou jaloers zijn.......

Zo "jong"vond Remi jou toch ook weer niet!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 23 mar 2005 23:43

alles is relatief......
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 24 mar 2005 08:18

Poe gisteren ondanks dat ik de scooter bijna door ons huis heen liet sjeesen.... er toch achter getraind... nadat ik een uur alleen op pad was geweest. In totaal 2 uur en 15 minuten getraind, 81.1 km. 6 blokjes gedaan van 7' wedstrijdtempo (45-50 km/u) en 8' herstel (35-40 km/u). Het was heerlijk weer en het ging best redelijk.
Alleen moet ik vandaag de kappen van de scooter weer aan elkaar monteren...

Plaats reactie