Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

neos
Forum-lid

neos 21 mei 2005 15:02

Vandaag maar eens rustiger begonnen onderlangs Maas tot Well ,daarna overgestoken en via toeristenweg terug naar Huis.
Het 2de stuk meer tempo ongeveer zo rond de 28-30 km/u.
Morgen werken en dus een rustdag want een week van 344 is mijn top tot nu toe.
cornelli racing cycles Uden

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 21 mei 2005 17:15

Hm, wilde ca 2 uurtjes herstellen in het LM peloton. Op een smal weggetje kwam een tractor met ploeg tegemoet. Hij ging bijna geheel in de berm rijden dus we konden er makkelijk met zijn 2-en naast elkaar langs. Net toen ik hem wilde passeren zwiepte de ploeg naar rechts uit zodat ik er vol met mijn bovenarm tegenaan knalde. Die is nu behoorlijk geschaafd en gezwollen vanwege onderhuidse bloedingen. Verder nog wat kleine schaafwondjes hier en daar en een licht geschaafde fiets. Net maar gelijk even een tetanusinjectie laten zetten.

De benen zijn redelijk gespaard gebleven dus als de arm wat bijtrekt kan ik de komende dagen wel weer op de fiets springen.

coulthard
Forum-lid

coulthard 21 mei 2005 21:21

@ Bike.
Altijd vervelend zulke dingen, maar ja gelukkig niks ernstigs.
Zelf vandaag eerste intensieve tijdrit gereden op de tijdritfiets. Na enkele rustige en licht intensieve trainingen (om te wennen) was het nu tijd om volle bak te gaan. Het plan voor de komende vier weken is de afstand steeds rustig uitbouwen totdat we op 20 km zijn aangekomen (DK tijdrijden = 17 km). Elke training 3 km erbij op.
Vandaag dus eerste afstand, 6 km. Stond veel wind en ik reed op een continue licht draaiende weg, waardoor ik wind tegen en van zij (grootste deel) heb gehad en een heel klein stukje van achteren.Veel op de 52-15 en 14 gereden aan ongeveer 95-100 omw/min. Op het begin zat er meer souplesse in dan op het eind.Ik begon relatief rustig, met het gevoel nog harder te kunnen. Toen kwam er een stuk wind tegen en reed aan dezelfde snelheid door.Hartslag lag gedurende hele rit tussen 185 en 193.
Afstand: 6 km, Tijd: 8 min. 25 sec.Gem. snelheid: 42,8 km/hGem. snelheid viel tegen, maar gezien de hoeveelheid wind wellicht toch niets slecht. Morgen zelfde tijdrit nog eens.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 21 mei 2005 21:25

Jasses! Als ik zo'n klote landbouwgeval op een smalle weg zie aankomen dan stap ik altijd af. Die dingen zwenken idd decimeters van L naar R. Beter maar ff wachten want die bestuurder kan natuurlijk ook niet anders dan doorrijden.Vandaag dan maar 88 km gereden om  het af te leren. Gemiddelde 25,3 dus voor mijn doen wel aardig en ik ben niet ontevreden. Mijn doel is om een gemiddelde van 25 te rijden over 100 km. Solo dus en niet in groepsverband.

Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

gaartman
Forum-lid

gaartman 21 mei 2005 22:14

't blijft altijd opletten ja, (ik weet ik ben een beginner, maar toch) Moest van de week ook een keer vol in de ankers, omdat een of andere idioot me nog effe moest inhalen, die dus ook weer vol in de remmen moest omdat er een tegenligger aan kwam en er zo'n fijn obstakel in de weg lag...
Anyway, vandaag weer een lekker een stuk gefietst met m'n ouwe, van Beekbergen over Loenen via lange juffer naar Doesburg, en langs de IJssel via Zutphen weer terug, 75km. Was heerlijk weer. Morgen op de Opafiets met de familie d'r op uit, jottem.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

theriddler
Forum-lid

theriddler 21 mei 2005 22:32

ik ben net terug van LM, was schitterend alleen kwam ik uit op 162 km, dat maakt niet uit, was zeer goed georganiseerd. ik kwam uit op een gem. van 26 km/u, maar dat is eigenlijk niet belangrijk.
P.s. De enige forummer kwam ik na afloop tegen; TS-Biker
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 21 mei 2005 23:47

Net toertocht Lemmer- westland gereden. Kom op een kleine 210 km. gemiddeld 29 km/uur.
Nog nooit zo'n afstand gereden. laatste 40 km was vrij spel. allen jammer dat de helft dan zo'n 2 km afsnijd. Voelde me vandaag echt supersterk. 

mensma
Forum-lid

mensma 22 mei 2005 11:26

@ cubebiker: waar heb je die spreuk van je signature vandaan?

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 22 mei 2005 13:36

Gisteren LM gereden en ik had er zin in want de zon scheen volop.Het begon in wat chaos : eerst lang aanschuiven met de wagen tot op de parking, toch nog om 9u20 klaar om te vertrekken, nog 10 minuten gewacht alvorens te vertrekken om eventuele forummers te ontmoeten (is dus niet gelukt), om 9u30 stipt vertrokken, na 2 km weer te voet omdat er een strontmachine (= letterlijk) van een boer in de weg stond en dan eindelijk op gang...Van in het begin zat ons (we waren met 2) tempo er goed in, onderweg veel wauw en tsjemig reakties op mijn fiets (reed met de easton carbons) en veel buitenblad gereden.154 km op mijn teller (had hem in het begin en op het einde afgezet omdat het toch maar aanschuiven was) en op de kop 5u en 29 sec gereden.De bevoorradingen vond ik maar  een droog koekje en water uit een spuit ??? Waar was die born dorstlesser gebleven onderweg?Op dat vlak was de AGR beter georganiseerd !Soms moesten we zelfs even "offroad rijden".Voor de rest zeer tevreden
Greetz,TS

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 22 mei 2005 22:05

Vandaag naar het werk en terug ....zeer mooi weer ....deze ochtend.'s middags terug met wind tegen ...toch het tempo op 30 km/h kunnen houden ,en dat viel me niet tegen.
Echter 500 meter voor thuus een lekke band in de stomende regen ( Echt druppels van een liter ) , dus laatste stukje maar lopen.

Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie