Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 15 feb 2005 00:47

Quote: Origineel geplaatst door blehh op 14 Februari 2005
net als de hele fiets, ok ik heb dan misschien wat spelfouten maar een nederlands magazine met zoveel spelfouten als de fiets..erg hoor--en dan fiets zijn commentaar, bijna elke maand staat het vol met verbeteringen van lezers, hoe kan dat ? zijn de mensen bij de fiets zo incapabel ? Als er elke maand zoveel te verbeteren valt als bij de fiets snap ik niet dat zon blad bestaan kan, het zal gebrek aan beter zijn.. en dit forum, ik lees vele forums, maar geen heeft ht bedenkelijke niveau van dit forum, hier roepen 'handelaren' het beste over hun producten en een ieder slikt het als zoete koek, zonder zelf eens verder te zoeken, cq denken..is dit waarom het nederlandse wielrennen zon bedenkelijk niveau heeft..




Dan ga je toch lekker naar een forum waar men wel aan jouw 'niveau' beantwoordt. Ik doe een suggestie: fok.nl

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 15 feb 2005 00:49

Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 14 Februari 2005

Vind je het zelf ook niet vreemd om na je verhaal ineens tot de conclusie te komen dat de NLers daardoor slecht zijn in wielrennen? Dat wilde ik dus met dat 'lachje' aangeven. Nee ik rij een Ridley!

nee idd dat was beetje te veroordelend van mij, ik bedoelde meer het algehele niveau van het nederlandse wielrennen, en daar de fiets het enige nederlandse blad is dat er iets van probeert te maken vind ik de overeenkomt grappig..ach lees het redacteuren stukje volle bak maar eens, van de heer Plugge, dan kan je pas lachen..misschien kan hij eens naar een cursus stukjes schrijven hehe..

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 15 feb 2005 00:51

maare heb je nu een ridley of niet..
ps de rosa, jij scrhijft zeker ook in het gastenboek van de amstelgold race :), heeft tegenwoordig niet elke comp een spellingschecker ?..dan kan men tenminste dat verbeteren, zowiezo is een blad dat in al zijn testen alles minstens een goed geeft niet echt betrouwbaar..

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 15 feb 2005 00:54

Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 14 Februari 2005

maare heb je nu een ridley of niet..

Nee dus (heb een bianchi), dat had je net ook al kunnen lezen.

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 15 feb 2005 00:58

Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 14 Februari 2005

Vind je het zelf ook niet vreemd om na je verhaal ineens tot de conclusie te komen dat de NLers daardoor slecht zijn in wielrennen? Dat wilde ik dus met dat 'lachje' aangeven. Nee ik rij een Ridley!

sorry dat stond hier niet..ik lees nm niet al deze threads door, probeer soms onwetende mensen wat adviezen te geven voor ze weer in handen van onwetende, voor veel geld minderwaardige fietsen verkopende mensen vallen..geen dank :))

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 15 feb 2005 01:00

bianchi stuurt ovverigens ook niet ware stijfheidswaarden naar hun klanten, aangaande die nieuwe 928..om over de gewichtsopgaven nog maar te zwijgen.. jammer dat een voornaam merk zo kan zinken..

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 16 feb 2005 14:49

Ik vraag mij af waarom je hier alles zit af te breken. Het is ok om tips te geven, maar daarom moet je de boel nog niet naar beneden halen. En dat van die schrijffouten, iedereen maakt er en dat heeft zijn charmes. Niet iedereen is perfect!
Excuse me while I kiss the sky

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 16 feb 2005 16:04

zeg ik toch, ik maak ook genoeg spelfouten maar ik schrijf dan ook geen blad, ik vind dat een magazine dat 4 euro kost best zonder spelfouten kan, ik vind het storend dat een magazine zijn zaakjes niet voor elkaar heeft, en er zijn veel mensen die lezen en geloven, niet iedereen is zoals jij misschien bent, jij leest misschien en kan zelf nog nadenken maar velen nemen klakkeloos over wat iemand schrijft. Daarbij kraak ik helemaal niet alles af, ik heb bv de waarden gezien die bianchi gestuurt heeft, en die kunnen niet kloppen, dat is niet afkraken in mijn ogen maar een mening geven..

racie
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 aug 2004 14:33

racie 16 feb 2005 16:12

Misschien zou je eens moeten lezen waarvoor dit topic vooral voor bedoeld is oen. Voor ridley fans en niet voor afkrakers. Ga lekker een eigen topic openen en daar zitten zaniken.
Ridley

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 16 feb 2005 17:11

schelden, hoewel redelijk beschaafd, is zeker typisch iets voor ridley rijders :]] maar daar dit een open forum is post ik lekker wat ik wil, lekker puh..om maar even naar jouw niveau af te dalen..

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 16 feb 2005 19:14

Blehh, ik stel voor dat je een flinke rit met de fiets maakt!! Even de zinnen verzetten en eens flink afkoelen!!! Dat doen Ridley rijders nou eenmaal, daarom voelen wij ons ook zo goed in ons vel. Dit forum is voor ons ontspanning!! Geef toe dat je wat last hebt van de "winterblues"!!

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 16 feb 2005 21:54

goed gesproken damocles,
 
bleeh of bluuh of hoe je ook heet. schijnbaar hebben die paar celletjes in dat hoofdje van je nog niet door dat dit een NLY for Ridley fans topic is. dus
Doei.
 
RIDLEY the speed weapon

Plaats reactie