Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Raad de plaat

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 24 mar 2005 17:53

En een meeltje van Wielertoerist gehad of ik daar iets in dit genre wil gaan doen , gaan we maar eens proberen of het wil daar.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 24 mar 2005 18:46

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 24 Maart 2005

En een meeltje van Wielertoerist gehad of ik daar iets in dit genre wil gaan doen , gaan we maar eens proberen of het wil daar.

Kom op je laat je toch niet door zo'n modje in het andere kamp plaatsen! Als we met z'n allen stelling nemen tegen de mod actie of in ieder geval de uitgangspunten helder hebben moet dit toch kunnen op ONS forum! 
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

wibo
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 okt 2004 03:55

wibo 24 mar 2005 21:23

Ik heb het Fietsforum altijd wat ruiger en leuker gevonden dan het Wielertoerist-forum. Ben bij Wielertoerist geen "gebruiker" geworden. Naam Wielertoerist staat me verder wat tegen. Bij die Wielertoerist is ook wel eens mot. Fiets.nl dekt de lading natuurlijk niet, maar er is geen vrije naamkeuze geweest. Stond me overigens ook niet aan dat een mod daar een aantal maanden geleden, bij een verzoek aan nieuwkomers om zich bekend te maken, vrolijk vermeldt: "… Ik zie die en die (namen genoemd) onder andere regelmatig kijken …". Dat grenst aan "te kakken zetten". En die tekst blijft daar dan gewoon maar staan. Het Fietsforum kent (kende?) altijd een redelijke mate van "zelfcorrectie".
Wat de zaak levensnevel betreft vind ik dat wanneer een lid/deelnemer een bijdrage levert als levensnevel deed en kleur geeft aan het forum, deze deelnemer persoonlijk benaderd zou moeten worden door een mod, zeker door de mod die het aangaat. Dit is helaas niet gebeurd, naar ik begreep van levensnevel.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 24 mar 2005 21:40

Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 24 Maart 2005


Ik heb het Fietsforum altijd wat ruiger en leuker gevonden dan het Wielertoerist-forum. Ben bij Wielertoerist geen "gebruiker" geworden. Naam Wielertoerist staat me verder wat tegen. Bij die Wielertoerist is ook wel eens mot. Fiets.nl dekt de lading natuurlijk niet, maar er is geen vrije naamkeuze geweest. Stond me overigens ook niet aan dat een mod daar een aantal maanden geleden, bij een verzoek aan nieuwkomers om zich bekend te maken, vrolijk vermeldt: "… Ik zie die en die (namen genoemd) onder andere regelmatig kijken …". Dat grenst aan "te kakken zetten". En die tekst blijft daar dan gewoon maar staan. Het Fietsforum kent (kende?) altijd een redelijke mate van "zelfcorrectie".
Wat de zaak levensnevel betreft vind ik dat wanneer een lid/deelnemer een bijdrage levert als levensnevel deed en kleur geeft aan het forum, deze deelnemer persoonlijk benaderd zou moeten worden door een mod, zeker door de mod die het aangaat. Dit is helaas niet gebeurd, naar ik begreep van levensnevel.

Ben het helemaal met deze schrijver eens!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 24 mar 2005 22:09

dit is een raad de plaat topic niet een moderator afzeik topicje ofniet
keep the bike alive

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 24 mar 2005 22:12

Quote: Origineel geplaatst door mars_vos op 24 Maart 2005
dit is een raad de plaat topic niet een moderator afzeik topicje ofniet

Precies. Dus ik zou zeggen: verwijderen of verplaatsen die zooi.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

wibo
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 okt 2004 03:55

wibo 25 mar 2005 02:36

@bovenstaande mannekes. Het is hier het Fietscafé ("voor nachtbrakers en als het niet meer over fietsen hoeft te gaan"). Er is hier nog helemaal geen afzonderlijk topic RDP, wel even opletten graag. De starter van dit Café-topic, alstro, peilt de behoefte aan een dergelijk topic. Hij schrijft dan 24/3, 13.30, dat hij een mailtje naar de mods heeft gestuurd met een verzoek tot aanmaken van een subforum met de naam Raad de Plaat. Aangezien het een café is, is een zijsprong hier natuurlijk toegestaan. En dat lokt alstro uit met zijn opmerking over het andere forum.  Kennelijk voelen jullie dat niet aan. Als je daar behoefte aan hebt, kan je natuurlijk zelf ergens een topic starten waar je onderling lekker te keer kan gaan. Val een ander liever niet lastig met onbehouwen taalgebruik. Je zet je zelf zo aardig te kijk. Wat de opmerking over afzeiken van een moderator betreft is jullie kennelijk het e.e.a. ontgaan. Verwachting mag ook niet te hoog gespannen zijn. Helaas ….

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 25 mar 2005 22:53

Quote: Origineel geplaatst door Colnago/G op 24 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 24 Maart 2005En een meeltje van Wielertoerist gehad of ik daar iets in dit genre wil gaan doen , gaan we maar eens proberen of het wil daar. Kom op je laat je toch niet door zo'n modje in het andere kamp plaatsen! Als we met z'n allen stelling nemen tegen de mod actie of in ieder geval de uitgangspunten helder hebben moet dit toch kunnen op ONS forum!



Ik heb niet zo'n kamp gevoel, wat ik wel merk is dat er bij het 'andere forum' veel meer betrokkenheid van de mods is dan de hier aanwezige mods.

Niets ten nadele van de nu aanwezige mods, maar ik denk/vind dat ze nog erg in hun rol moeten groeien. Persoonlijk vind/vond ik het hier ook erg prettig vertoeven. Maar de hele houding van de mods hier staat me gewoon niet aan, sorry jongens. Niks persoonlijks maar het is geen vis nog vlees.

Zonder een goede betrokkenheid wordt het niks, met een beetje topics sluiten en wat berichten wissen kom je er niet.

Als er een persoon als Levensnevel wegloopt met een kwaaie kop, toch één van de smaakmakers van dit forum, doe er dan wat aan.

Dan even op RDP terug komend, ik ben nu al een tijdje hier bezig geweest om dit hier een beetje van de grond te krijgen, maar ik blijf niet bezig. Er is nu een beetje een situatie waar ik zelf eigenlijk ook niet al te gelukkig mee ben. Ik heb het eigenlijk wel gehad namelijk.

Er is nu een RDP op de wielertoerist en we moeten maar ff kijken hoe en wat.


_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 25 mar 2005 23:21

Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 24 Maart 2005


Ik heb het Fietsforum altijd wat ruiger en leuker gevonden dan het Wielertoerist-forum. Ben bij Wielertoerist geen "gebruiker" geworden. Naam Wielertoerist staat me verder wat tegen. Bij die Wielertoerist is ook wel eens mot. Fiets.nl dekt de lading natuurlijk niet, maar er is geen vrije naamkeuze geweest. Stond me overigens ook niet aan dat een mod daar een aantal maanden geleden, bij een verzoek aan nieuwkomers om zich bekend te maken, vrolijk vermeldt: "… Ik zie die en die (namen genoemd) onder andere regelmatig kijken …". Dat grenst aan "te kakken zetten". En die tekst blijft daar dan gewoon maar staan. Het Fietsforum kent (kende?) altijd een redelijke mate van "zelfcorrectie".
Wat de zaak levensnevel betreft vind ik dat wanneer een lid/deelnemer een bijdrage levert als levensnevel deed en kleur geeft aan het forum, deze deelnemer persoonlijk benaderd zou moeten worden door een mod, zeker door de mod die het aangaat. Dit is helaas niet gebeurd, naar ik begreep van levensnevel.


Wielertoerist is ook geen gekozen naam, maar de domeinnaam die oprichter van de voorloper van het wielertoerist-forum heeft gekozen. Ik vond hem wel leuk gevonden en hij dekt de lading eigenlijk wel, aangezien fietsen in de bergen, toertochten en cylo's toch tot de hoofdonderwerpen behoren.
Dat er 'openbaar' werd gevraagd aan mensen in een topic om zich voor te stellen is toch niet erg? Bovendien denk ik dat dit al lang is vergeten en waarom zou je het verwijderen?
Overigens was het volgens mij Alstro zelf die met het idee van het RdP-topic kwam in een topic over het weblog van levensnevel. Omdat er wel animo voor was is vervolgens gevraagd om het topic te starten.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 25 mar 2005 23:38

Nogmaals ik ben geen kampmens, alle twee de fora hebben hun charmes. Laten we asteblief geen ajax/feyenoord praktijken krijgen, we hebben toch allemaal een gemeenschappelijke hobby.

De opmerking op het andere forum in ln zijn topic was eigenlijk meer bedoelt om LN ff te kietelen hoor.

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 25 mar 2005 23:49

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 25 Maart 2005

Nogmaals ik ben geen kampmens, alle twee de fora hebben hun charmes. Laten we asteblief geen ajax/feyenoord praktijken krijgen, we hebben toch allemaal een gemeenschappelijke hobby.De opmerking op het andere forum in ln zijn topic was eigenlijk meer bedoelt om LN ff te kietelen hoor.


Nee, daar hoeven we denk ik ook helemaal niet bang voor te zijn, aangezien er verschillende mods van het andere forum (waaronder ik) hier ook actief zijn. (we proberen ook zeker geen zieltjes te winnen hier, integendeel).
Het was misschien alleen om te kietelen, dat weten wij natuurlijk niet, en als er animo voor is

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 28 mar 2005 23:50

Als je dit topic tot een succes wil maken, kan ik aanraden om ff on-topic te blijven. Vragen en (opbouwende ) kritiek op de moderators, kun je elders doen.
-mod

Plaats reactie