Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

FIETS MEI

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 08 mei 2005 20:12

Tja, welk frame wordt het nu? Cannondale CAAD5 is lekker lang en stijf met een grote naloop. Dus lekker stabiel om te toeren. Helaas is het niet als los frame te koop. Moet ik met FM overleggen of er het nodige vervangen kan worden met Campa der., wielen enz. Zo niet, dan wordt het wellicht toch de Pina. We'll wait & see!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 09 mei 2005 18:25


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Mei 2005

Pina Pina Pina Pina Pina Pina. als je hem heb kom ik hem persoonlijk bij je bewonderen! thuis met een appeltaart en dat beloof ik!!!!!!!!!!


Eigen gebakken appeltaart?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 09 mei 2005 22:55

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 09 Mei 2005



Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Mei 2005

Pina Pina Pina Pina Pina Pina. als je hem heb kom ik hem persoonlijk bij je bewonderen! thuis met een appeltaart en dat beloof ik!!!!!!!!!!



Eigen gebakken appeltaart?

Zelf kan ik hem niet bakken, maarrrr ik heb een buurman en die bakt ze graag bruin en van een klasse waar de meeste koekebakkers een puntje aan kunnen zuigen, als ie gearriveerd is, je Pina, kom ik hem persoonlijk bij je brengen oke!.

ik ben ook voor de pina, een cannondeale vind ik niets! Pinarello moet het worden!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 09 mei 2005 23:19

Dus voor een Cannondale kom je niet?   He, ik ben maar een modale AOWer hoor!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 mei 2005 01:16

En cunego en simoni kunnen toch ook fietsen op Cannondale. jij houdt ze echt niet bij ondanks dat jij op een derosa rijdt en zij op een cannondale. Ik vind sommige cannondale's trouwens veel mooier dan sommige pina's, maar smaken verschillen en daar val niet over te twisten.
Houd nauw ff op met in ieder topic beginnen over derosa en pinarello.
Nu BACK on TOPIC!
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 10 mei 2005 14:17

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Mei 2005


Ik wist dat je hier op ging reageren ,ik wist het. Buitendat ik heb het tegen Marconi en ik heb het helemaal niet over een derosa gehad maar over een PINARELLO wel ff blijven lezen. Wat hebben we eigelijk tegen de "grote" merken ,en ja ik kan ze helemaal niet bijhouden die grotejongens maar daar heb ik het helemaal niet over!!!!!! ik krijg een beetje het gevoel dat de meeste op container troep rijden en stinkend jaloers zijn op europese kwaliteit, en maar afgeven op italiaanse racers, kom op he de mooiste merken komen nog steeds uit italy hoor!!!
 
PS; Ik wil,kan ze geen eens bijhouden die "grote jongens" ik ben maar een huis tuin en keuken fietser, dus leg een ander jouw woorden niet in z,n mond please!!!!

oke big one dat weten we nu. vanaf heden alleen op het topic reageren dan is alles weer goed!
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie