Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

club fiets

jeroen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2004 02:45

jeroen 01 feb 2006 23:59

Quoten: Origineel geplaatst door Jeroen op 07 Mei 2005


Het is inderdaad belachelijk om naast je abonnement óók nog eens een bedrag te moeten betalen om uitgebreide testen te kunnen lezen.Het blad Fiets kan deze kosten, zeker voor abonnees, makkelijk voor haar eigen rekening nemen, want ze kan de vrijgekomen ruimte met nog meer reclame(=inkomsten) vullen. Of wij daarop zitten te wachten ! Kom op heren van de redactie, neem je lezers serieus en behandel ze niet als een klein kind dat eerst een kaartje moet kopen om binnen te komen.

GIOS,echt wel.

jeroen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2004 02:45

jeroen 02 feb 2006 00:00

Het duurt even.........
GIOS,echt wel.

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 02 feb 2006 21:26

Quoten: Origineel geplaatst door Jeroen op 01 Februari 2006

Het duurt even.........

Sommige kwartjes vallen langzaam!
Alleen maar Campa en niets anders!

6:13freak2
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:16

6:13freak2 04 feb 2006 18:45

Sommige kwartjes vallen langzaam!


Hebben ze toch naar ons geluisterd!
Lang leve Club Fiets!

zero-7
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:53

zero-7 06 feb 2006 09:17

Ik probeer nu in te loggen met m'n clubfiets kaartje maar eh, er gebeurt helemaal niks....

Moet je eerst weer registreren of iets anders doen?


sprintertje
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:18

sprintertje 06 feb 2006 14:01

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 20 Januari 2006


@ Bandit:
"Testen" en "tests" zijn beide goed, volgens de Dikke van Dale:
test1 (de ~ (m.), ~en/~s)
1 toetsing van de kwaliteit, geschiktheid van personen of zaken => toets, toetssteen
Oh, tja, ik ben nog van het oude stempel ! Ik leerde dat mv van TEST = TESTEN. Evenals ziekte mv= Ziekten Tegenwoordig zijn het ziektes of ziekten.
Je zag b.v. bij de afd. in het havenziekenhuis in Rdam : Afd. Tropische Ziekten
Afijn, Bandit, ik raak zelf nu ook in de war van de nieuwe spellingen. Maar de enorme fouten in vervoegingen van werkwoorden die je tegenwoordig tegenkomt zijn m.i. te wijten aan de slechte opleiding op school. Een  'slip of the pen 'is altijd mogelijk maar in brieven dien je toch wel even een spellingtest toe te passen.
Bedankt voor de "spelling correctie " Dus geen fiets testen meer maar bike tests want fiets tests klinkt niet vind ik.

Er staan wel meer fouten in. Tussen een eigennaam en een zelfstandig naamwoord moet bijvoorbeeld een koppelteken: ClubFiets-lid. Maar we kunnen er zelf ook wat van, taalfouten maken. Zo is spellingcorrectie een woord en waarom nou bike tests? Dat is een Engels woord in een Nederlandse brief. 'Fiets' en 'test' zijn volwaardige Nederlandse woorden. En zo gaan we voort...

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 07 feb 2006 22:29

is er al een belg in geslaagd zich aan te melden voor Club Fiets ?

ik krijg steeds :

Je hebt ongeldige gegevens ingevoerd.

Probeer het nog eens.

ik zou ook denken dat ze je abonneenummer nodig hebben maar op het eerste blad vragen ze je huisnummer.

motta
Motta

galibier
Forum-lid
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 feb 2006 21:09

galibier 08 mar 2006 20:54

We zijn nu 8 maart en ook ik ben er nog steeds niet in geslaagd om mij aan te melden voor ClubFiets, hoewel ik er al 5 e-mails voor verstuurd heb waarop ik nog geen antwoord heb gekregen. Zijn er nog Belgen bij wie het niet lukt? Of Nederlanders? We moeten het toch leuk houden, dus waarom kunnen ze niet antwoorden als men zijn abo heeft betaald?

galibier
Forum-lid
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 feb 2006 21:09

galibier 30 mar 2006 02:57

Net terug van verlof en inloggevens(verstuurd op 13 maart) met e-mail ontvangen. Hip hip hoera.

Plaats reactie