Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

club fiets

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 17 jan 2006 20:51

Quote: Origineel geplaatst door Diogenes op 17 Januari 2006
Feit is dat wij waarschijnlijk te maken hebben met een prijsverhoging van FIETS, hetgeen nog niemand heeft opgemerkt.

Gr, Diogenes
Wat geen probleem moet zijn omdat ik denk ik wel geloof in dat Fiets extra kosten maakt - die niet door de normale abonnementsgelden gedekt 'kunnen' worden - met de
service van Clubfiets. Feitelijk zou de verhoging minimaal moeten kunnen zijn. Zolang Sanoma maar niet de winstopslag van het Clubfiets geld meeneemt en de kosten over het (grotere) aantal verspreid.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 jan 2006 18:41

prijsverhoging staat gewoon aangegeven in het januari nummer hoor

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 18 jan 2006 19:38

Idd, ik had het ook gelezen. Dat is volgens mij ook maar een paar Euro, dus ik maak me er niet druk over. Wel lijkt het mij leuk als we met ingang van de nieuwe website van Fiets alle fietstesten kunnen lezen die ze op internet hebben gezet.  Plus artikelen uit oude jaargangen van Fiets gratis te downloaden.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 18 jan 2006 20:07

Ja, hallo! Als iedereen nu verplicht lid is van Club Fiets, dan neem ik enkele dingen aan:
1) Het was geen succes en nu wordt op deze wijze iedereen verplicht lid.
2) Het extra bedrag dat verkregen werd door Club Fiets lidmaatschapsgeld, wordt nu waarschijnlijk over alle abonnementen uitgesmeerd. Oftewel: een extra verhoging volgend jaar. (Net zoiets als wat gebeuren gaat met de Ziektekosten premies).

Maar OK, ik betaal liever enkele Euro's per jaar meer, dan dat ik apart lid moet worden van C.F.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 18 jan 2006 23:12

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 17 Januari 2006

Niet gek: er staan maar 2 grammaticafouten en 1 stijlfout in.Gr, Diogenes


Volgens mij 5: Jou =jouw lidmaatschap - BetekenD= betekent- Tests=testen* - vindt je = vind je in deze envelop- om (je) tegemoet te komen. 
*Tests= Engels
Wel leuk spellingen controleren met al dat gedoe over hoe woorden nu geschreven dienen te worden.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

bandit
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 14 feb 2005 19:42

bandit 20 jan 2006 15:36

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 18 Januari 2006

Volgens mij 5: Jou =jouw lidmaatschap - BetekenD= betekent- Tests=testen* - vindt je = vind je in deze envelop- om (je) tegemoet te komen. 
*Tests= Engels
Wel leuk spellingen controleren met al dat gedoe over hoe woorden nu geschreven dienen te worden.


"Testen" en "tests" zijn beide goed, volgens de Dikke van Dale:
test1 (de ~ (m.), ~en/~s)
1 toetsing van de kwaliteit, geschiktheid van personen of zaken => toets, toetssteen
 
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 20 jan 2006 16:25

Was dit niet precies mijn voorstel :d

Alle fietsabonnees clubfiets lid waren worden + een kleine prijsverhoging.

Maar waarschijnlijk had fiets het idee ook al bedacht, toch wel grappig :)
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 20 jan 2006 21:37

@ Bandit:
"Testen" en "tests" zijn beide goed, volgens de Dikke van Dale:
test1 (de ~ (m.), ~en/~s)
1 toetsing van de kwaliteit, geschiktheid van personen of zaken => toets, toetssteen
Oh, tja, ik ben nog van het oude stempel ! Ik leerde dat mv van TEST = TESTEN. Evenals ziekte mv= Ziekten Tegenwoordig zijn het ziektes of ziekten.
Je zag b.v. bij de afd. in het havenziekenhuis in Rdam : Afd. Tropische Ziekten
Afijn, Bandit, ik raak zelf nu ook in de war van de nieuwe spellingen. Maar de enorme fouten in vervoegingen van werkwoorden die je tegenwoordig tegenkomt zijn m.i. te wijten aan de slechte opleiding op school. Een  'slip of the pen 'is altijd mogelijk maar in brieven dien je toch wel even een spellingtest toe te passen.
Bedankt voor de "spelling correctie " Dus geen fiets testen meer maar bike tests want fiets tests klinkt niet vind ik.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

rien
Forum-lid
Berichten: 507
Lid geworden op: 12 jan 2005 22:48

rien 27 jan 2006 08:58

Bij mij is er dus weer 5 euro afgeschreven van mijn rekening voor het clubfiets lidmaatschap. terwijl ik hierboven in de brief van fiets zie staan dat het niet automatisch verlengd wordt.

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 01 feb 2006 09:47

Vandaag nieuwe website............ ik zie alleen nog niets nieuws

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 01 feb 2006 17:32

Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 01 Februari 2006

Vandaag nieuwe website............ ik zie alleen nog niets nieuws

Vrijdag... Heb in de nieuwsbrief al een klein screenprintje gezien. Echt anders!!

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 01 feb 2006 17:50

Aha, ik heb de nieuwsbrief ook binnen. Maar ik dacht dat ze gezegd hadden 1 feb. Anayway, ziet er wel leuk uit die nieuwe website:

Plaats reactie