Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

club fiets

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 06 mei 2005 15:09

Wat ik dus echt een slecht initiatief vindt is de club fiets. ben je abbonee op de fiets moet je daarnaast nog eens 9 euro per jaar betalen om op de hoogte te blijven en als ik zo bekijk in het blad wordt dat alleen maar uitgebreidt nu al weer met tests die alleen te lezen zijn als je lid bent van de club fiets.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 06 mei 2005 16:09

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Mei 2005

Wat ik dus echt een slecht initiatief vindt is de club fiets. ben je abbonee op de fiets moet je daarnaast nog eens 9 euro per jaar betalen om op de hoogte te blijven en als ik zo bekijk in het blad wordt dat alleen maar uitgebreidt nu al weer met tests die alleen te lezen zijn als je lid bent van de club fiets.

Ik ben het met je eens! Wij zijn al lid van Fiets dus een van de priveleges is dat je dan, m.i., toegang krijgt tot Club Fiets! Ik vind dit je reinste geldklopperij. Comercieel gedacht maar fout gedacht! Begreep uit een andere topic dat er weer een berg reclame bij de nieuwe Fiets zit. Ik heb em nog niet binnen maar wordt wel een beetje ziek van al die ongevraagde zooi!<SCRIPT language=javascript>postamble();
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 06 mei 2005 17:14

Same for me, mij zakte de broek ook af toen ik dat bericht zag. Ik vind dat je juist bij zulke dingen de abonees een blijk van waardering moet geven en ze gratis toegang geven tot zulke informatie. Van de niet abonees ben je niet zeker van inkomsten dus zij moeten natuurlijk betalen.
Een cursusje marketing zou ze goed doen bij fiets...

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 06 mei 2005 17:17

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 06 Mei 2005


Same for me, mij zakte de broek ook af toen ik dat bericht zag. Ik vind dat je juist bij zulke dingen de abonees een blijk van waardering moet geven en ze gratis toegang geven tot zulke informatie. Van de niet abonees ben je niet zeker van inkomsten dus zij moeten natuurlijk betalen.
Een cursusje marketing zou ze goed doen bij fiets...

Dacht et wel!
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 06 mei 2005 17:56

Een marketingcursus is overbodig, een beetje gezond verstand volstaat...

ritsefitser
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 feb 2005 22:19

ritsefitser 07 mei 2005 00:11

Nog erger, het nieuwe nummer ligt al bij de boekhandel, maar ik heb hem nog niet in huis

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 07 mei 2005 00:19

Ik krijg hem altijd pas op zaterdag (ergens in de middag, de postbezorger wil ook uitslapen ) terwijl hij allang los te koop is, een beetje omgekeerde wereld vind ik zelf .

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 07 mei 2005 02:19

Klote ongevraagde reclame ! Als ik die wil neem ik het wel zelf mee bij de fietsboer.......  Club bijdrage.....   niet erg chique, vergeet niet aan wie je je bestaansrecht verleent ! ( sorry voor de ! )
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

jeroen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2004 02:45

jeroen 07 mei 2005 02:28

Het is inderdaad belachelijk om naast je abonnement óók nog eens een bedrag te moeten betalen om uitgebreide testen te kunnen lezen.Het blad Fiets kan deze kosten, zeker voor abonnees, makkelijk voor haar eigen rekening nemen, want ze kan de vrijgekomen ruimte met nog meer reclame(=inkomsten) vullen. Of wij daarop zitten te wachten ! Kom op heren van de redactie, neem je lezers serieus en behandel ze niet als een klein kind dat eerst een kaartje moet kopen om binnen te komen.
GIOS,echt wel.

jfmtb
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jul 2004 14:42

jfmtb 08 mei 2005 01:58

Ik zei het al in het topic over het mei nummer:
Kijk ik linksonder op blz 8, zie ik dat ik om de review van de bike die op de cover staat (Look 585) op de website moet kijken. En dat ik lid van ClubFiets moet zijn om hem te kunnen lezen.
Langzamerhand begin ik me af te vragen wat nog het voordeel is van het "gewone" abonnement op Fiets. Het blad ligt al een dag eerder in de winkel dan ik het in mijn bus krijg en nu moet ik voor de omslagartikelen ook nog eens gaan bijbetalen?
En kom me nu niet aan met al die ander voordelen die de ClubFiets biedt, 10% korting krijg ik bijvoorbeeld al ongeveer standaard bij m'n eigen fietsenboer (en welk lid van een wielerclub niet?)

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 08 mei 2005 12:48

Ben geen lid van een wielerclub maar evengoed geeft mijn fm 10% korting hoor dus net wat je zegt dat is geen reden om lid te worden maar het wordt dus wel de vraag of het lidmaatschap op de fiets nog interesant is en om niet alleen maar lid te worden van de club fiets kun je alle tests op internet lezen krijg je geen reclame meer thuis alleen moet je dan het boekje missen. Dus in mijn ogen is dat een soort internet abbonement

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 08 mei 2005 12:49

Ik begin mij ook echt af te vragen of ik het abonnement nog wel wil verlengen. Steeds van die geintjes voor Club Fiets a raison van 9 euro. Schuift wel lekker voor die gasten van Fiets die de info en testen toch hebben en de research uit ons abonnementsgeld hebben betaald. Moeten wij als abonnee toch weer betalen?  Dacht het niet. En die korting lul je er standaard zonder problemen af.
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie