Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

reclame op je shirt of niet?

hormann
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2005 14:28

hormann 20 jun 2005 14:40

Ik ben een artikel aan het schrijven over de vraag wat je als toerfietser nou eigenlijk moet dragen: rij jij het liefst in een shirt van een van de ploegen die in de Tour meedoen, of kies je liever voor zomaar een shirt? Kortom: wat is cool? Heb je daarover een uitgesproken mening, reageer dan!

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 20 jun 2005 15:20

Persoonlijk ga ik voor een shirt wat ik er leuk uit vind zien. Favo shirt is mijn shirt van DeNardi [tegenwoordig is dat Domina Vacanze en een lelijk shirt]
Het shirt is blauw en vond vooral het logo van MacDonalds op de mouwen cool :p. Sport en FastFood gaan goed samen   Verder een gewone zwarte koersbroek eronder.
Pas zei een kind nog tegen z'n moeder: Mam, Mam! Die jongen heeft Macdonalds op zijn shirt." Is wel leuk.
Mijn fiets is bezeten!

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 20 jun 2005 15:36

voor mij geen reclame.

vind dat maar niks.
Bovendien veranderen die kastaars om het seizoen wel van cosponsors en dan zit je daar met een duur gedateerd truitje dat eigenlijk nog best meekan, maar waar zeg nu zelf... wie loopt graag gedateerd rond?

Geef mij maar een effen truitje.

Al wil ik die van fiets nog overwegen (lekker bleek, goed in de zomer).

Zeker zo geen Feryn toestanden. Zowat iedere belgische wielertoerist heeft dat truitje om.


Ik wil een uitzondering maken. De dag dat Philips een wielerploeg gaat sponsoren dan koop ik het truitje.
Da's ook mijn naam, vandaar.

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 20 jun 2005 15:55

ik ben wel fan van pro-shirtjes, lekker met wat maten  een beetje lullen wie de sprinter is (fassa) en wie de klimmer (kelme), we zijn 30 jaar , maar ondertussen, zo heb ik de shirts van fassa / Bianchi / en de kampioenstrui van Fred Rodriquez. zo rijd in  ons groepje o.a. ook kelme / de witte trui / US Postal / team Italia / de witte trui / Discovery e.a.
Bijkomend voordeel is dat als je bij een tourtocht je foto moet uitzoeken dan zie je dat veel sneller dan zo'n 13 in een dozijn blauw shirtje!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

kobus
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 nov 2004 12:58

kobus 20 jun 2005 16:50

Ik fiets het liefst met kleding zonder opdruk. Snap trouwens niet dat er mensen zijn die reclame maken dmv gesponserde kleding te dragen er vervolgens ook nog zelf voor betalen. Vreemd
Uitzonderingen zijn de 'Goede doelen'  

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 20 jun 2005 16:59

zijn er veel goede doelen die fietsshirts uitbrengen???

zo ja, ik heb meteen interesse.

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 20 jun 2005 17:02

Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 20 Juni 2005
Bijkomend voordeel is dat als je bij een tourtocht je foto moet uitzoeken dan zie je dat veel sneller dan zo'n 13 in een dozijn blauw shirtje!



Is dat zo???

Als ik op zondagochtend rond me kijk, dan moet ik zeggen dat ik heel veel fassa's, quicksteppen, lotto's etc zie passeren... (als ze geen feryn zijn natuurlijk)
Maar bitter weinig met mijn 35 in een dozijn blauw decathlon truitje.

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 20 jun 2005 17:05

Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 20 Juni 2005


Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 20 Juni 2005


Bijkomend voordeel is dat als je bij een tourtocht je foto moet uitzoeken dan zie je dat veel sneller dan zo'n 13 in een dozijn blauw shirtje!

Is dat zo???Als ik op zondagochtend rond me kijk, dan moet ik zeggen dat ik heel veel fassa's, quicksteppen, lotto's etc zie passeren... (als ze geen feryn zijn natuurlijk)Maar bitter weinig met mijn 35 in een dozijn blauw decathlon truitje.

ik had bij limburgs mooiste een fassa shirtje aan en binnen no time mijn foto gevonden, we waren nl. het nummertje vergeten, een fietsmaat in een blauw agu shirtje staat nu nog steeds in Landgraaf
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

kobus
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 nov 2004 12:58

kobus 20 jun 2005 17:13

Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 20 Juni 2005

zijn er veel goede doelen die fietsshirts uitbrengen???zo ja, ik heb meteen interesse.

Ik heb geen flauw idee.

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 20 jun 2005 17:19

Ik heb zelf de groene trui van de tour en dat voor maar  €25,-- dat is toch niet duur dacht ik zelf

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 20 jun 2005 17:25

Quote: Origineel geplaatst door silentbughunter op 20 Juni 2005
Ik heb zelf de groene trui van de tour en dat voor maar  €25,-- dat is toch niet duur dacht ik zelf


bwa... Zabel heeft er al heel wat meer... en zover ik weet heeft die er nooit voor moeten betalen

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 jun 2005 17:36

Idd, die Feryn shirts struikel je over in Belgie en haar grensstreken. Draag zelf altijd een of ander clubshirt, ben ook wel content met mijn AdH shirt van de bekende FM in Bourg d'Oisans. Vind huisshirts van locale (bij voorkeur)Italiaanse fietsenboertjes altijd het charmants trouwens.

Plaats reactie