Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

goede site voor online kleding,onderdelen

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27567
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 06 okt 2006 23:56

Da's dezelfde site als www.sport-systems.nl
Da's dan weer een dochter van hartslagmetershop.nl
Met al deze sites goede ervaringen.

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 07 okt 2006 22:03

Die lui hebben een groot aantal sites. Ook met verschillend aanbod. Waarom ze het niet op een of twee sites zetten is mij een raadsel...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27567
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 okt 2006 16:38

Heeft volgens mij te maken met zoekmachine marketing. Veel domeinnamen = vaker hoger eindigen. Ik dacht echter dat deze regel allang niet meer op gaat, aangezien Google dit soort trucks eenvoudig doorziet.
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Futurum, die hebben ook gewoon al hun producten onder één webshop hangen.
Ik vind de layout van beide sites trouwens niks, maar goed dat is niet zo belangrijk zo lang ze maar goede producten leveren tegen lage prijzen!

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 10 okt 2006 00:07

Google zal dit soort trucs niet doorzien, aangezien het twee losstaande sites zijn er daar is niets illegaals aan. (er zijn wel een aantal niet nader te noemen online shops die nog ongestrafd gebruik maken van een aantal 'illegale' trucs, er daardoor oneerlijk hoog eindigen in google's serp, maar daar maken de hier genoemde sites zich niet schuldig aan.) 
Het feit dat een onderneming meerdere winkels heeft is op zich niets vreemds dit zie je vaker. Zeker op het internet, alleen normaal geef je de frontends een eigen identiteit, het is inderdaad een beetje vreemd dat dit hier niet gebeurt.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 21 okt 2006 21:25

ben je bij salden trouwens verplicht die 12 euro rembours kosten te betalen ik vindt het bijv. prima om vooruit te betalen want 12 euro kosten is wel erg zeker als het geen megabestelling wordt.??? wel gek dat bijv. een futuremeshop het gratis verzendt???
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 21 okt 2006 22:42

12-Gotrading maakt het pas mooi! Ik koop sokken van Nike. Krijg een mailtje: prijs 10 euro. Ik maak het geld over, 2 dagen later een reactie: Nu nog de vaste prijs van 10 euro voor verzendkosten! Die zijn echt achterlijk, vaste prijzen hanteren voor verzending.. belachelijk.. eerste keer en laatste keer dat ik dáár iets bestel.
Science of Performance!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 22 okt 2006 02:05

Ook de laatste keer dat je de voorwaarden niet leest voordat je iets bestelt neem ik aan?;)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 okt 2006 02:19

Als bij iedere winkel de algemene voorwaarde door gaat lezen dan verveel je je echt serieus. Ellendige stukken tekst waar bijna nooit wat interessants in staat.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27567
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 okt 2006 12:14

@ Daveke
Ik had al eens gewaarschuwd voor die malloten in een ander topic hier op 't forum
Ik heb die gast ook wel eens gemaild, zo van: als ik een pakketje bestel, wens ik de normale verzendkosten van 6,50 te betalen. Als ik iets bestel dat niet als pakketje verzonden wordt, wens ik de normale verzendkosten te betalen.
Kreeg ik een of ander kutverhaal terug
Reden 2 waarom ik daar nooit bestel is de Marktplaats-vervuiling van die tent.
Ik heb trouwens gister weer wat dingen besteld bij Bike-Components.de . Kwam erachter dat een Duitse concurrent een bepaald onderdeel een stuk goedkoper kun leveren (50 euro verschil). Even in mijn beste Duits gemaild kreeg binnen een uur (in het weekend!) een mail terug dat ze de prijs zonder meer zouden matchen. Keurige service wederom!

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 22 okt 2006 12:55

maar buiten dit klopt het echt salden 12 euro vraagt voor het verzenden?
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27567
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 okt 2006 13:21

Yeps.
Kun je beter in Duitsland bestellen. Goedkoper, sneller geleverd en slechts 4 euro verzendkosten.

Plaats reactie