Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Hopmans fietswinkel

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 19 jul 2005 10:28

Ik had gehoord dat Hopmans te Bergen Op Zoom een grote fietswinkel is.  Ik vind hier echter geen website van.
Ik ben van plan om daar binnenkort wat fietskledij te halen, maar ik weet niet of het de moeite is om tot daar te rijden ('t is toch 75 km enkel).  Kan iemand me wat meer informatie geven a.u.b.? (openingsuren, website, aanbod, andere interessante winkels in die buurt, ...)
Alvast bedankt voor jullie reactie!

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 19 jul 2005 10:41

Ik heb eindelijk de website gevonden (en dus ook de openingsuren).
www.hopmansfietsgigant.nl
Persoonlijke ervaringen en info over fietswinkels in de buurt van Hopmans zijn echter nog altijd zeer welkom.

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 19 jul 2005 12:03

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 19 Juli 2005

Ik ben er afgelopen zaterdag nog geweest, ben al 20 keer daar bij hopmans geweest. Heb daar verleden jaar een gazelle hybride fiets voor mijn vrouw daar gekocht, scheelde 125 euro met de lokale dealer. En zelf koop ik er altijd mijn fiets kleding want hij heeft de grootste keuze die er is en hij is stukken goedkoper dan elders. Heb Assos kleding gekocht met 60 korting, was in de opruiming , ook fiets onderdelen zoals fietsbanden zijn er stukken goedkoper, bijvoorbeeld Michelins Pro race fietsbandjes elders meestal tussen de 32 en 40 euro bij hopmans 20 euro. Een mooie colnage frame C50 normaal 3800 of zo en zag hem daar hangen voor 2450 euro maw je kan er op fietsgebied leuke zaken doen. Zo veel succes.

Zo te horen is het dus zeker de moeite.   Ik zal al maar beginnen met een boodschappenlijstje op te stellen.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 19 jul 2005 12:08

Dat is volgens mij wel de "oude" C50 en niet het lichtere model van dit jaar. Of vergis ik mij?

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

dskv
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 jun 2005 23:31

dskv 21 jul 2005 16:09

Foto's van hun fietsen zijn wel moeilijk te vinden omdat ze van het jaar ervoor zijn.
Jammer

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 22 jul 2005 01:31

Ik ben vandaag eens langs geweest bij Hopmans.  Toen ik kwam aangereden dacht ik "Heb ik voor zo'n kleine winkel bijna een uur in de wagen gezeten?".  Eenmaal binnen heb ik m'n mening toch moeten herzien.
Grote winkel met zeer veel keus.  En als je rustig de tijd neemt om even rond te kijken kan je moeie koopjes doen.  Het grote nadeel is dat je niet kan betalen met een belgische bankkaart, dus ik heb even naar de bankautomaat op de grote markt moeten hollen.  Was toch al snel meer dan 340 euro kwijt aan kleding.
Zonet m'n nieuwe Santinibroek, m'n Assoshandschoentjes en m'n Prorace truitje met lange mouwen getest en het was allemaal regenbestending.   'k had misschien toch beter ook m'n regenvestje meegenomen.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 22 jul 2005 08:48

Colnago kleuren uit het verleden:

http://www.trialtir-usa.com/2005-colnag ... rs-pre.htm

Gr, Derk
Velgenfluisteraar

Florezido

katleenebeen
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2010 00:13

katleenebeen 29 jul 2010 00:17

Hebben ze in deze winkel ook gewone fietsen? Of zijn het enkel (of voornamelijk) race-fietsen?

Ik ben op zoek naar een omafiets en mijn zus wil een gewone damesfiets. Is het dan de moeite om af te zakken naar Bergen op Zoom of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord!

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 29 jul 2010 00:19

katleenebeen schreef:Hebben ze in deze winkel ook gewone fietsen? Of zijn het enkel (of voornamelijk) race-fietsen?

Ik ben op zoek naar een omafiets en mijn zus wil een gewone damesfiets. Is het dan de moeite om af te zakken naar Bergen op Zoom of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord!


Bel ze even :)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 29 jul 2010 00:22

katleenebeen schreef:Hebben ze in deze winkel ook gewone fietsen? Of zijn het enkel (of voornamelijk) race-fietsen?

Ik ben op zoek naar een omafiets en mijn zus wil een gewone damesfiets. Is het dan de moeite om af te zakken naar Bergen op Zoom of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord!


Het antwoord is nee.

http://www.hopmansfietsgigant.nl/fietsen/index.html
Afbeelding

Plaats reactie