Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

cyclewear.nl

pieter-paul
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:58
Locatie: 't Harde
Contact

pieter-paul 20 jul 2005 14:26

zijn er mensen die ervaring hebben met deze leverancier, de prijzen die zij voeren zijn mijns inziens aan de lage kant
http://www.cyclewear.nl

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 20 jul 2005 21:11

ja maar het grootste gedeelte van de collectie is dan ook wel van een mij totaal onbekend merk. Wat mij doet denken aan aldi kwaliteit niet slecht maar ook niet top, en dan vallen de prijzen ineens wel mee.

audrey
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2005 14:34

audrey 20 jul 2005 23:00

Ik heb vorige week een shirt en een korte fietsbroek besteld bij die site. De levering is erg snel. Vrijdag besteld, dinsdag binnen. De kwaliteit van de kleding is goed. Ik ben er zeer tevreden over. Het is absoluut geen Aldi-kwaliteit.  

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 jul 2005 23:39

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 20 Juli 2005

ja maar het grootste gedeelte van de collectie is dan ook wel van een mij totaal onbekend merk. Wat mij doet denken aan aldi kwaliteit niet slecht maar ook niet top, en dan vallen de prijzen ineens wel mee.


Exact, lijkt me ook (zonder te weten wat Aldi-kwaliteit is); kwaliteit van kledij merk je overigens pas echt na langer gebruik.
En het BioRacer shirt dat ik zag aan "spotprijs" is een verouderd model:
                     
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cosmo
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jun 2005 10:21

cosmo 30 jul 2005 21:16

ik heb er al een aantal dingen besteld en ben erg tevreden. Kwliteit kan misschien beter, maar voor die prijs is het zeker de moeite waard. Verder is de service prima (je hebt spullen heel snel in huis). Geen klachten dus.
<a target="_blank" href= "http://www.karluk.nl">World of Cycling Racing; Alles over wielrennen en de wielersport</a>

dennisj.
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2005 14:32

dennisj. 04 okt 2005 17:04

Is er iemand bekend met de merken die zij verkopen, te weten Spring en All Active Sportswear?
Ik heb inmiddels een paar beenstukken en een shirt besteld en ben zeer tevreden over de service. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is acceptabel. Momenteel hebben ze een aanbieding van fietsbrillen voor 9,95. Elders minimaal 19,95!

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 05 okt 2005 14:53

Ik heb ook bij Cyclewear besteld. Kwaliteit vind ik ook goed en de levering ook (2 werkdagen). Qua prijs vind ik sommige artikelen echt geweldig
Zal er zeker nog eens wat bestellen.

kromenek
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2005 23:19

kromenek 08 okt 2005 23:18

Hallo,
Ik heb ook spullen gehaald bij cyclewear.nl. (cht opgehaald dus na een telefoontje).
Ik ben prima geholpen, nette mensen, totaal niks mis mee.
Heb zelfs kleding kunnen passen en ben goed geadviseerd over de maat.
Had  eigenlijk zelf te kleine kleding uitgezcoht, maar ben goed geholpen door de mensen daar.
Volgens de eigenaar, die ik persoonlijk gesproken heb, komen de spullen uit fabrieken uit Duitsland, waar ook voor andere, duurdere merken, geproduceerd wordt. Zoiets als Philips, erres en Aristona in de TV wereld, allemaal gelijk alleen stukken goekoper.
Ik heb er een Spring shirt (lange mouw, kl.rood) gekocht, samen met een Al-active lange broek met zeem en bretellen. voor de prijs van resp. 31 en 26,90 euro. KOOPJE.
Heb er nu 5 x mee gefiets, is ECHT heleaal niks mis mee.
 

baslab
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2005 15:18

baslab 14 okt 2005 15:24

Heb de bril aanbieding van 9,95 gekocht. Zit goed op mijn hoofd, lijkt mij dat dit net als een helm iets persoonlijks is. Voor deze prijs durfde ik de gok te nemen.
Heb ook arm-, beenstukken en kortemouwen shirt gekocht. Alles binnen twee dagen binnen!
Heb wel het idee dat de maten iets kleiner zijn. Stond ergens in een review bij product. Daarom maatje groter genomen.
Met deze prijzen kan je meerdere kleding kopen, dus meer afwisselen, per kleding stuk minder gebruik (gaat weer langer mee...). Ik heb zelf geen wasmachine ben aangewezen op de wasserette, meerdere kledingstukken is wel zo fris voor de mensen achter mij ;)

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 24 nov 2005 23:38

Hallo,
heb inmiddels ook een bril besteld van 9,95.Prima ding, zit goed op mijn hoofd en glijdt niet weg tijdens de ritten die ik er nu mee gemaakt heb.
Verder de lange broek en shirt al diverse malen aangehad, zit nog steeds prima en blijft goed in de was. Ook de zeem blijft prima, dus sla je slag maar
Gr.  Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 25 nov 2005 00:53

Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 24 November 2005


Hallo,
heb inmiddels ook een bril besteld van 9,95.Prima ding, zit goed op mijn hoofd en glijdt niet weg tijdens de ritten die ik er nu mee gemaakt heb.
Verder de lange broek en shirt al diverse malen aangehad, zit nog steeds prima en blijft goed in de was. Ook de zeem blijft prima, dus sla je slag maar
Gr.  Eric


 
Klinkt erg interessant! kan je iets zeggen over de maten? of die groot uitvallen of klein. ben zelf 192 en een vriend van mij die nog heel veel spullen nodig heeft 196. (hij heeft net een tweedehands racefiets gekocht, maar vriest momenteel aan zn frame) Large denk ik. (gaat toch vooral over de lengte en niet of je dikke benen hebt)

chub
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 01 aug 2005 13:30

chub 25 nov 2005 10:09

Quoten: Origineel geplaatst door wegpiraat op 24 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 24 November 2005


Hallo,
heb inmiddels ook een bril besteld van 9,95.Prima ding, zit goed op mijn hoofd en glijdt niet weg tijdens de ritten die ik er nu mee gemaakt heb.
Verder de lange broek en shirt al diverse malen aangehad, zit nog steeds prima en blijft goed in de was. Ook de zeem blijft prima, dus sla je slag maar
Gr.  Eric


 
Klinkt erg interessant! kan je iets zeggen over de maten? of die groot uitvallen of klein. ben zelf 192 en een vriend van mij die nog heel veel spullen nodig heeft 196. (hij heeft net een tweedehands racefiets gekocht, maar vriest momenteel aan zn frame) Large denk ik. (gaat toch vooral over de lengte en niet of je dikke benen hebt)


Ik ben zelf met dikke sokken aan 1.93 meter. De langste broek van Cyclewear was mij helaas te klein. Ik kon het terug sturen en kreeg direct m'n geld terug gestort. De andere kleding die ik besteld had was prima in orde. Ik hoor en lees niets anders dan goede reacties over Cyclewear, ook als je mailt heb je snel antwoord. Als ze hun assortiment gaan uitbreiden kom ik daar zeker terug.
 

Plaats reactie