Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 10 November 2005
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me inderdaad stug., als ik nu b.v honderd of tweehonderd euro goedkoper uit wil zijn en mijn spulletjes bij Hopmans of Salden koop.Hoef ik bij problemen natuurlijk niet bij hem aan te kloppen, en terecht !!!!!
Daarom is je eigen FM meestal wat duurder, maar voor reparatie, klachten en service heb ik nog nooit ene stuiver hoeven betalen !!!!!. en goede service is ook veel waard.
Ik ben het met je eens! Maar de enige service die ik nodig zal hebben als reparatie kan ik zelf oplossen net zoals het vervangen van onderdelen. Enige probleem zal zijn wanneer ik bijvoorbeeld een framebreuk zal krijgen, maar ben redelijk optimistisch daarin

idd, als je zelf je reparatie uit kan voeren, heb je weinig problemen !!!!In dat geval zijn we het eens !