pinarello en colnago 2006
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 08 November 2005
En ja ik wacht nog tot volgend voorjaar met bestellen. Ik ben er nog niet uit of het Paris carbon of F4:13 wordt..
Nou, als je voor die prijs bij je eigen FM een Paris carbon kan aanschaffen lijkt me dat niet zo moeilijk!!!!!! Zal hem morgen maar vast bestellen als ik jou was , want de levertijd zou wel eens wat langer kunnen worden, volgens mijn FM is er aardig wat belangstelling voor dit frame!!!!
levertijd van Paris Carbon is 3mnd, en voor de vakantiegangers die regelmatig naar italie gaan, fietsje scheelt daar stukken (logisch aangezien er 2 schakels minder tussen zitten). Ik heb het afgewogen wat het me scheelde en de sores die ik kan krijgen bij evt problemen. Was mij de moeite waard!
En ja ik wacht nog tot volgend voorjaar met bestellen. Ik ben er nog niet uit of het Paris carbon of F4:13 wordt..
Nou, als je voor die prijs bij je eigen FM een Paris carbon kan aanschaffen lijkt me dat niet zo moeilijk!!!!!! Zal hem morgen maar vast bestellen als ik jou was , want de levertijd zou wel eens wat langer kunnen worden, volgens mijn FM is er aardig wat belangstelling voor dit frame!!!!
levertijd van Paris Carbon is 3mnd, en voor de vakantiegangers die regelmatig naar italie gaan, fietsje scheelt daar stukken (logisch aangezien er 2 schakels minder tussen zitten). Ik heb het afgewogen wat het me scheelde en de sores die ik kan krijgen bij evt problemen. Was mij de moeite waard!
No1: Pina (behalve de lak
)<br>
No2: the rest

No2: the rest
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 09 November 2005
ik bedoel natuurlijk dat het aardig scheelt in de prijs!
Wat betaalde je er daar dan voor? (en met welke afmontage) En loop je dan de eventuele garantie mis of iets dergelijks?
ik bedoel natuurlijk dat het aardig scheelt in de prijs!
Wat betaalde je er daar dan voor? (en met welke afmontage) En loop je dan de eventuele garantie mis of iets dergelijks?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5625
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 09 November 2005
ik bedoel natuurlijk dat het aardig scheelt in de prijs!
Je leeft maar 1 keer, geniet ervan !!!!
Nee, zonder gekheid ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als je het kan betalen zou ik de Paris kopen.
Over welke FM praten we eigenlijk met 2250 voor de Paris, en hoe is de service daar????
ik bedoel natuurlijk dat het aardig scheelt in de prijs!
Je leeft maar 1 keer, geniet ervan !!!!
Nee, zonder gekheid ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als je het kan betalen zou ik de Paris kopen.
Over welke FM praten we eigenlijk met 2250 voor de Paris, en hoe is de service daar????
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Zou zeker voor de Paris gaan, vind hem veel meer uitstraling en klasse hebben dan de F4:13. Een stuk lichter en hopelijk ook wat stijver, maar daarvoor moeten we even wachten op wat tests. Ik zou zelf achteraf een enorm knagend gevoel hebben als ik voor de F4:13 zou gaan! Andere optie in hetzelfde straatje is trouwens de Opera Leonardo FP. Of Opera Canova.
AMClassic: de afkomst van het frame heeft voor zoverre invloed op de prijs dat er 1 schakel extra tussen zit. Dit betekend toch wel 1 keer een marge over de inkoop heen en dat maakt toch echt het prijsverschil. (VAT in italie 20)
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen
De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen

De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
No1: Pina (behalve de lak
)<br>
No2: the rest

No2: the rest
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 09 November 2005
AMClassic: de afkomst van het frame heeft voor zoverre invloed op de prijs dat er 1 schakel extra tussen zit. Dit betekend toch wel 1 keer een marge over de inkoop heen en dat maakt toch echt het prijsverschil. (VAT in italie 20)
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen
De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
Ik dacht dat je met garantiegevallen gewoon naar de dichtstbijzijnde dealer kon gaan?
AMClassic: de afkomst van het frame heeft voor zoverre invloed op de prijs dat er 1 schakel extra tussen zit. Dit betekend toch wel 1 keer een marge over de inkoop heen en dat maakt toch echt het prijsverschil. (VAT in italie 20)
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen

De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
Ik dacht dat je met garantiegevallen gewoon naar de dichtstbijzijnde dealer kon gaan?
Quoten: Origineel geplaatst door Ubiker op 10 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 09 November 2005
AMClassic: de afkomst van het frame heeft voor zoverre invloed op de prijs dat er 1 schakel extra tussen zit. Dit betekend toch wel 1 keer een marge over de inkoop heen en dat maakt toch echt het prijsverschil. (VAT in italie 20)
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen
De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
Ik dacht dat je met garantiegevallen gewoon naar de dichtstbijzijnde dealer kon gaan?
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe.
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 09 November 2005
AMClassic: de afkomst van het frame heeft voor zoverre invloed op de prijs dat er 1 schakel extra tussen zit. Dit betekend toch wel 1 keer een marge over de inkoop heen en dat maakt toch echt het prijsverschil. (VAT in italie 20)
Aantal prijzen op een rij
Pina Paris FP 1830
Pina Paris Carbon FP 1915
Pina Dogma FP 2644
Colnago C50 HP B-Stay 2725
De Rosa Merak 1708
De Rosa King X light 2585
Ik ben voor een Pinarello Paris Carbon FP, Campa Record (+ped, bidon) (carbon), Campa Eurus, ITM Mil Carbon S.O. Stuur/stuurpen, San Marco Aspide, Vittoria Corsa CX 4200 euro kwijt. Als je een kvk nummer hebt kan je uhm ook nog eens zonder de btw aanschaffen

De garantie is hetzelfde als in Nederland, daar heb ik me goed over laten informeren, alleen ligt de dealer niet bij de deur, maar aangezien ik 4x per jaar in zwitserland kom was het voor mij snel bekeken.
Ik dacht dat je met garantiegevallen gewoon naar de dichtstbijzijnde dealer kon gaan?
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe.
No1: Pina (behalve de lak
)<br>
No2: the rest

No2: the rest
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5625
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me inderdaad stug., als ik nu b.v honderd of tweehonderd euro goedkoper uit wil zijn en mijn spulletjes bij Hopmans of Salden koop.Hoef ik bij problemen natuurlijk niet bij hem aan te kloppen, en terecht !!!!!
Daarom is je eigen FM meestal wat duurder, maar voor reparatie, klachten en service heb ik nog nooit ene stuiver hoeven betalen !!!!!. en goede service is ook veel waard.
Lijkt me inderdaad stug., als ik nu b.v honderd of tweehonderd euro goedkoper uit wil zijn en mijn spulletjes bij Hopmans of Salden koop.Hoef ik bij problemen natuurlijk niet bij hem aan te kloppen, en terecht !!!!!
Daarom is je eigen FM meestal wat duurder, maar voor reparatie, klachten en service heb ik nog nooit ene stuiver hoeven betalen !!!!!. en goede service is ook veel waard.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 10 November 2005
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me inderdaad stug., als ik nu b.v honderd of tweehonderd euro goedkoper uit wil zijn en mijn spulletjes bij Hopmans of Salden koop.Hoef ik bij problemen natuurlijk niet bij hem aan te kloppen, en terecht !!!!!
Daarom is je eigen FM meestal wat duurder, maar voor reparatie, klachten en service heb ik nog nooit ene stuiver hoeven betalen !!!!!. en goede service is ook veel waard.
Ik ben het met je eens! Maar de enige service die ik nodig zal hebben als reparatie kan ik zelf oplossen net zoals het vervangen van onderdelen. Enige probleem zal zijn wanneer ik bijvoorbeeld een framebreuk zal krijgen, maar ben redelijk optimistisch daarin
Ja dat betwijfel ik, aangezien een FM niet zal zeggen over een fiets die niet bij hem is gekocht van wij ruilen hem wel voor je om! Die service zou wel heel ver gaan hehe. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me inderdaad stug., als ik nu b.v honderd of tweehonderd euro goedkoper uit wil zijn en mijn spulletjes bij Hopmans of Salden koop.Hoef ik bij problemen natuurlijk niet bij hem aan te kloppen, en terecht !!!!!
Daarom is je eigen FM meestal wat duurder, maar voor reparatie, klachten en service heb ik nog nooit ene stuiver hoeven betalen !!!!!. en goede service is ook veel waard.
Ik ben het met je eens! Maar de enige service die ik nodig zal hebben als reparatie kan ik zelf oplossen net zoals het vervangen van onderdelen. Enige probleem zal zijn wanneer ik bijvoorbeeld een framebreuk zal krijgen, maar ben redelijk optimistisch daarin

No1: Pina (behalve de lak
)<br>
No2: the rest

No2: the rest