Alles over vakanties op én met de fiets

Bike MOTION Utrecht 2005

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 20 okt 2005 22:52

Vrijdag: Cas* (waarschijnlijk), Zombie, Amclassic-fan, Rolandt, Daniel1975, Beginnertje (waarschijnlijk, anders zaterdag), bike_add1ct (wrsch) Joris v B(met 2 (schoon)familiestuks)
Zaterdag: Aziraphale, mensma
Zondag:   Eric
Maandag: Casran, TS-Biker, CVV-Racing

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 21 okt 2005 13:18

#$@! vandaag zal het niks worden voor mij, misschien dat ik morgen of zondag nog een gaatje kan vinden...

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 21 okt 2005 15:18

16u Fiets-stand vind ik prima.
Een zwarte-kousenboer uit de Veluwe dus he?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 okt 2005 00:00

ik denk toch dat we wat meer hadden af moeten spreken. Ik ben er wel geweest rond vieren, maar waren zoveel andere mensen.
Paar dingen vielen me een beetje tegen:
sram weggroep was er niet. (was er wel op interbike toch?.)
tijdritfietsen zonder disc's (Bij giant staat het topmodel, met een ultegra a-d en crankstel...)
Mooiste spullen lagen achteraf een beetje weggestopt. (clavicula crank, stronglight crank, speelgoed van ax)
Cervelo ontbrak volledig.
Maar de mensen en de mooie fietsen maakten het gelukkig helemaal goed. Ook nog een goed gesprek gehad met iemand van Fiets en wat andere mensen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 okt 2005 00:03

@bike addict als je nu gewoon op je fiets was gekomen had ik je wel herkent
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 22 okt 2005 00:13

Ik heb nog 2 kaarten voor Bikemotion op maandag, wie wil mailt mij maar !!!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 01:34

Vandaag ook geweest. Ik las om 15:42 het bericht van 16:00 bij de Fiets stand...dus ik als een idioot naar de JB. Ik was om 16:06 oid bij de stand maar zag/herkende daar niemand! Wie was/waren er wel?! Daarna ben ik rond gaan kijken en heb er verder niet meer zo op gelet omdat ik toch niet zo goed wist op wie ik moest letten en ik de meeste waarschijnlijk toch niet zou herkennen. Tis toch wat anders al mensen "normale" kleding en geen helm etc. aan hebben.......
Ikzelf had een donkerblauw/zwarte The North face fleece aan een een zwarte Da Kine rugzak met LED lampjes voor en achter, spijkerbroek....'k ben 1.97....iemand me nog gezien?   Er zouden toch heel wat forumers rond moeten hebben gelopen.
De beurs zelf vond ik wel aardig...ik ben niet zo enorm thuis in al de namen van modellen en nieuwigheden etc dus dan "zie" je misschien wat minder.....Ik heb gewoon lekker al het moois aanschouwd...een keer al die dure fietsjes in het echt zien..........Opvallende dingen vond ik wel dat bv. bij de relatief kleine stand van Colnago altijd veel mensen stonden en bij de grote stand van Prorace bijna nooit iemand.... Verder grappig om al die (voornamelijk) mannetjes te horen praten over fietsen...de één denk het nog beter te weten dan de ander.....verder doet bijna iedereen hetzelfde....effe voelen en tegen de buizen aan tikken met nagels oid...... Jammer idd dat Cervelo er niet was, BMC had ook een erg kleine stand.
Die tasjes van Fiets moeten wel bijzonder geweest zijn want die waren om 16:06 dus al op.....weet iemand wat er in zat? 'k heb d'r wel een bidon van Veltec bij....
Qua merken miste ik Principia, Gios, Nicolai, Gazelle()
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2005 01:45

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 21 Oktober 2005


Die tasjes van Fiets moeten wel bijzonder geweest zijn want die waren om 16:06 dus al op.....weet iemand wat er in zat? 'k heb d'r wel een bidon van Veltec bij....
Qua merken miste ik Principia, Gios, Nicolai, Gazelle()

Gios stond er wel, Principia = Isaac naast de ingang en die tasjes was ronduit knullig!!!
Less is bore

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 01:49


 Gios stond er wel, Principia = Isaac naast de ingang en die tasjes was ronduit knullig!!!

Owh gemist dan....Isaac heb ik wel gezien....was tevens de stand van Lightweight toch? Wat zat er in die tasjes dan?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 okt 2005 13:44

gios heb ik wel gezien volgens mij
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4358
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 22 okt 2005 13:59

Op vrijdag om 4 uur de tasjes van fiets al op? Nou ik was van plan om morgen (zondag dus) heen te gaan en dat scheelt mij weer knippen in het blad. Trouwens staan er niet zo veel namen op de zondag, wordt wel rotweer dus toch niet fietsen maar het zal wel erg druk worden ben ik bang.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 22 okt 2005 16:09

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 22 Oktober 2005

Op vrijdag om 4 uur de tasjes van fiets al op? Nou ik was van plan om morgen (zondag dus) heen te gaan en dat scheelt mij weer knippen in het blad. Trouwens staan er niet zo veel namen op de zondag, wordt wel rotweer dus toch niet fietsen maar het zal wel erg druk worden ben ik bang.


Kwestie van meteen bij de opening naar binnen glippen en dan direct naar de fietsstand. Je vindt de FIETS stand aan het einde van de eerste zaal, in het midden. Ik was trouwens ook te laat. Er zat wat sportvoedsel in geloof ik. Kleine dingetjes. Vorig jaar hadden we tenminste nog een MUUR en een Donald Duck...
Must do's: Even bij ROTOR op de twee Tacx opstellingen gaan zitten. Een fiets is uitgerust met ROTOR bladen (zien er heel erg apart uit), ovale bladen; de andere heeft een echte ROTOR cranck, zonder dood punt. Heel apart om eens te voelen hoe dat rijdt. Beide trappen ze idd verbazend soepel. Je kunt moeiteloos zonder clipless pedalen een hoog tempo draaien.
Niet de stand van BMC vergeten. Ze hebben weliswaar een kleine stand, maar het zijn wat mij betreft de mooiste fietsen. Ook Cinelli, Look, Isaac zijn om te smullen.

Plaats reactie