Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 21 sep 2006 22:24

de vraag rees eigenlijk bij mij door een ander draadje hier op het forum en schrok me al rot als amateurtje :) zal trouwens effe wat snel gemaakt fotos uppen

p.s. bedankt eefje & havana
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 21 sep 2006 22:47

zoals beloofd effe net snel 3 fotos genomen met flits zijn niet opperbest maar .....

1 vraagje gelijk ik heb het idee dat het stuur net wat te ver naar beneden wijst ( als ik zeg maar bovenop vast houdt om te remmen en te schakelen dan heb ik het gevoel dat die net wat te ver naar beneden wijst kan dit? en zou dit kloppen? of is het gewoon wennen. moet ik dat het carbon steur iets omhoog draaien eventueel???





ow ik heb maar effe van de triple een foto genomen omdat die niet standaard erop zit.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 sep 2006 11:21

Mooi fietsje, die zadeltas kan alleen écht niet (maar over smaak valt niet te twisten).
Over je stuur: de bovenkant van de remhendels moeten ongeveer horizontaal lopen (zie foto van mijn fiets onder). Ik ken echter ook mensen die het prettiger vinden ze iets meer naar boven te hebben. Veel fietsen worden zo ook geleverd. Vind ik persoonlijk lelijk.

eef_
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:51

eef_ 22 sep 2006 19:47

@ dijkjes: Prachtige fiets!! (al ben ik natuurlijk niet echt objectief).  Ben wel wat jaloers op jouw stuurpen( )  ik heb die van mij namelijk niet kunnen houden omdat ze te lang was, en de originele vind ik zóveel mooier dan de Pro die ik er nu heb opstaan.
Veel plezier ermee!
<br>
<br>

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 23 sep 2006 22:42

ik fiets voornamelijk in de buurt van gouda en dan tussen zeg maar utrecht - Den haag - Rotterdam - gorinchem en nieuwegein in eigenlijk het hele groene hart.
Viel me trouwens wel vandaag op dat er al krassen op de crank zitten ( gekomen zijn ) ik denk van misschien mij schoen tegen de crank wel jammer maarja fiets kan niet eeuwig nieuw blijven ( ultegra mist nu eg zeg maar ). IK heb hem vandaag wat hoger gezet en dat bevalt al stukken beter moet ik zeggen.
rij jij ook wel eens in die buurt of ??
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 23 sep 2006 23:34

Deze week frame gekocht om op te bouwen tot fiets voor in de winter

 

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 24 sep 2006 11:51

Ook niet effe een paar cd'tjes die jij in je bezit hebt.... :) ^^
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 24 sep 2006 20:35

Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 24 September 2006


Mooi frame, Bazz, SL3 zo te zien... zelfde kleur als mijne en dat vind ik nog steeds erg mooi! Wat komt er op te zitten eigenlijk?




Weet het eigelijk nog niet, maar heel waarschijnlijk Campa. Op mijn andere fiets staat n.l. ook Campa op . Als ik dan wielen wil wisselen is dat geen enkel probleem. Had gedacht er een Veloce van 2007 op te monteren.
 
 
 

Plaats reactie