Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Tourversie 2006

arjanh
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2005 11:01

arjanh 25 apr 2006 00:26

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 24 April 2006


ArjanH, ook van mijn kant heel veel sterkte met de revalidatie. Laten we hopen dat het allemaal snel beter zal gaan. Hou ons op de hoogte.
nogmaals sterkte en blijf er in geloven!!!
 




allemaalbedanktvoordereactiesuiterrardhouikjullieopdehoogte ik blog eenbeetjeopmijnmsnspacw komgerusteenskijken http://spaces.msn.com/testbeeldmsn
 
ohja door alhet werkaanmijn conditie vandelaatststetij op de fiets zijn dekansen opsuccesvolle revalidatie zekerbeter

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 25 apr 2006 20:53

Wow, lees het nu voor het eerst Arjan. AGR was alweer een tijdje geleden.Dat is wel ff schrikken, ik wens jou en de familie heel veel sterkte toe, maar geef natuurlijk vooral de moed niet op !!!Hopelijk herstel je goed!!!
 
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

arjanh
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2005 11:01

arjanh 13 jun 2006 16:07

allen zeer bedankt voor de fijne reacties het doet me goed om te kunnen melden dat ik fysiek al aardig met het herstel bezig ben  na zelfs een paar weken in een rolstoel gezeten te hebben kan ik weer lopen en fietsen!
 
heb agelopen zondag zelfs weer op mijn atb mijn vaste rondje langs de waal en de maas  (over het asfaltgereden heb  ca 40km heb ook een forum shirtje gespot in de buurt van maasbommel dacht ik.
het grootste probleem nu is het verwerken van veel impulsen tegelijkertijdd dusop snelheid in het verkeer is het nu dubbel opletten! zeker als ik moe wordt

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 13 jun 2006 18:35

 Kijk eens aan!!!
Goed te horen dat het de goede kant weer met je op gaat, veel succes en beterschap toegewenst met je verdere herstel!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 13 jun 2006 22:50

Quoten: Origineel geplaatst door ArjanH op 13 Juni 2006


allen zeer bedankt voor de fijne reacties het doet me goed om te kunnen melden dat ik fysiek al aardig met het herstel bezig ben  na zelfs een paar weken in een rolstoel gezeten te hebben kan ik weer lopen en fietsen!
 
heb agelopen zondag zelfs weer op mijn atb mijn vaste rondje langs de waal en de maas  (over het asfaltgereden heb  ca 40km heb ook een forum shirtje gespot in de buurt van maasbommel dacht ik.
het grootste probleem nu is het verwerken van veel impulsen tegelijkertijdd dusop snelheid in het verkeer is het nu dubbel opletten! zeker als ik moe wordt

Kijk tegen zulke berichten is geen De Rosa, Pina of wat voor fiets dan ook opgewassen!
Alleen maar Campa en niets anders!

Plaats reactie