Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe kom jij aan je forum naam?

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 12 dec 2005 19:34

Als ik zo over het forum struin zie ik forumnamen die gelijk duidelijk zijn: framemaat als naam, of het merk fiets waar je helemaal weg van bent etc. Maar er zijn er ook een groot aantal die niet zo duidelijk zijn. Ik vraag me dan af: hoe zou diegene zijn forumnaam hebben gekozen?Bij mij is mijn forumnaam vrij simpel te verklaren: J en S zijn mij initialen (en als je in mijn profiel kijkt zie je gelijk waar die S voor zal staan  ) En als je de letters J en S  fonetisch schrijft krijg je Jee eS Mijn vraag is dus: Hoe ben jij aan je Forumnaam gekomen?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 12 dec 2005 19:37

mijn naam is Ted en kengetal van mijn woonplaats Zwolle is 038
("ted" alleen was al bezet of mocht niet of zo)
 

tony
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 16 nov 2005 20:19

tony 12 dec 2005 19:46

Mijn naam is Ton maar die was al bezet vandaar Tony.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 12 dec 2005 20:08

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 12 December 2005

Als ik zo over het forum struin zie ik forumnamen die gelijk duidelijk zijn: framemaat als naam, of het merk fiets waar je helemaal weg van bent etc. Maar er zijn er ook een groot aantal die niet zo duidelijk zijn. Ik vraag me dan af: hoe zou diegene zijn forumnaam hebben gekozen?Bij mij is mijn forumnaam vrij simpel te verklaren: J en S zijn mij initialen (en als je in mijn profiel kijkt zie je gelijk waar die S voor zal staan  ) En als je de letters J en S  fonetisch schrijft krijg je Jee eS Mijn vraag is dus: Hoe ben jij aan je Forumnaam gekomen?

Big Rosa is de naam !!! waarom nou daarom!! hoe kom  je eraan! nou da' s logisch toch ik rij op een Gazelle!! nee hoor! geintje ik heet Big Rosa omdat ik gewoon een grote muil heb en voor niemand bang ben, al ben ik maar 1.72 cm laag maar ga voor niemand uit de weg, al zijn ze 2 meter 20 ,ai! heeft ie een probleem want dan zit ik op kruishoogte en dat is mijn sterke kant! zit ie snel op z,n knietjes en dan nog ff en knietje onder z,n kin en het is beurd met japie!!====

ik heb geen idee waarom ik deze naam heb
hit the road jack

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 12 dec 2005 20:16

Tja....jullie kennen misschien wel het verhaal van Diogenes: het thema van de koning die alles heeft in tegenover de filosoof die niets nodig heeft.

Wat ik er mee probeer te zeggen: ik ben er van overtuigd dat je alleen gelukkig bent als je tevreden bent met wat je hebt of wat binnen je mogelijkheden ligt.

Diogenes van Sinope

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 dec 2005 20:27

Ik was van plan om in de zomer van 2004 in Milaan een setje wielen van het wel bekende merk te kopen. Echter toen kende ik de horror verhalen over de kwaliteit van de achternaaf nog niet. Dat heeft me doen besluiten af te zien van de koop tijdens de vakantie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mcf1
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 09 dec 2004 09:55

mcf1 12 dec 2005 20:30

mcf1 omdat ik op heel internet zo heet... en omdat de mclaren f1 mijn droomauto is...en op mij lijkt..snel, mooi,duur

gvanloo
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 mei 2004 18:32

gvanloo 12 dec 2005 20:34

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 12 December 2005
Big Rosa is de naam !!! waarom nou daarom!! hoe kom je eraan! nou da' s logisch toch ik rij op een Gazelle!! nee hoor! geintje ik heet Big Rosa omdat ik gewoon een grote muil heb en voor niemand bang ben, al ben ik maar 1.72 cm laag maar ga voor niemand uit de weg, al zijn ze 2 meter 20 ,ai! heeft ie een probleem want dan zit ik op kruishoogte en dat is mijn sterke kant! zit ie snel op z,n knietjes en dan nog ff en knietje onder z,n kin en het is beurd met japie!!====



Wordt je vrouw nooit moe van je? Als je even hard kon fietsen dan dat je dom lult dan was je waarschijnlijk prof geweest. Maar gezien je geposte snelheden valt dat zwaar tegen dus..... Grote mond maar weinig inhoud.

Mijn forumnaam? Gewoon afkorting van mijn naam

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 12 dec 2005 20:45

Quoten: Origineel geplaatst door gvanloo op 12 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 12 December 2005



Big Rosa is de naam !!! waarom nou daarom!! hoe kom je eraan! nou da' s logisch toch ik rij op een Gazelle!! nee hoor! geintje ik heet Big Rosa omdat ik gewoon een grote muil heb en voor niemand bang ben, al ben ik maar 1.72 cm laag maar ga voor niemand uit de weg, al zijn ze 2 meter 20 ,ai! heeft ie een probleem want dan zit ik op kruishoogte en dat is mijn sterke kant! zit ie snel op z,n knietjes en dan nog ff en knietje onder z,n kin en het is beurd met japie!!====

Wordt je vrouw nooit moe van je? Als je even hard kon fietsen dan dat je dom lult dan was je waarschijnlijk prof geweest. Maar gezien je geposte snelheden valt dat zwaar tegen dus..... Grote mond maar weinig inhoud.Mijn forumnaam? Gewoon afkorting van mijn naam



BigRosa is een hagenees, en leer mij hagenezen kennen, ik heb daar op school gezeten, vlakbij DE GELEENSTRAAT. Hij kan er dus niets aan doen dattie zo is.
Trouwens mijn forum naam is een verbastering van mijn eigen naam. Zo wordt ik nog regelmatig genoemd door vrienden en kennissen. He noppie!
 
kiekeboe

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 12 dec 2005 20:46

Gewoon ter plekke verzonnen op 6 april, geboortedatum van dit forum.

Fietsen was toen mijn passie, verslaving, drijfveer en (bijna) alles wat me bezig hield, zodoende. En eigenlijk is er weinig veranderd sindsdien...

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 12 dec 2005 20:47

Ach er werd een profiel/forum naam gevraagd voor het inschrijven. Hecht zelf nooit zoveel waarde aan dit soort dingen. Geloof dat de naam Cor al vergeven was dus moets ik snel iets anders verzinnen...... Cor01 was het meest creatieve waar mijn kleine brein op dat moment op kon komen.
Wist ik op dat moment veel dat dit ooit op een heus wielrenshirt terecht zou komen......
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie