Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

OPGELICHT via ebay

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jan 2006 12:39

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 02 Januari 2006

laat dat beetje maar weg TS is een goeie gast


Hij liet me zelfs weten vanuit de Bahamas hoe ik best een Conti tube op een Lightweight leg... geen sinecure, ik leg de tube eerst 2 dagen met 10 bar op een alu velg.
Don't worry guys!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 02 jan 2006 16:06

Tja bedankt allemaal voor de moreele steun. Het opgegeven adres op ebay klopt niet, ik heb contact met twee andere gedupeerde (in duitsland). Ebay geeft geen gegevens van verkoper wegens privacy (van criminelen mogen ze voor mij alles vrijgeven). Ik hoop dat we via bankrekening zijn echte adres achterhalen kunnen. Van ebay is ie al geen lid meer. Misschien even de naam vermelden. Paola Araujo (eigenaar van rekening) ebay naam 3---2--1-0. Zou in zwitserland in zurich wonen maar adres klopt dus zoals gezegd niet. Heb gezocht op internet kan niks vinden. Kom wel op zo'n people- findersite maar dat vertrouw ik niet moet je nl dokken en dat doe ik niet meer via internet! Oja misschien dat hier nog hackers zijn het email adres is: refab@bleuwin.ch  Alle info is welkom!!!!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 02 jan 2006 16:22

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 02 Januari 2006

Tja bedankt allemaal voor de moreele steun. Het opgegeven adres op ebay klopt niet, ik heb contact met twee andere gedupeerde (in duitsland). Ebay geeft geen gegevens van verkoper wegens privacy (van criminelen mogen ze voor mij alles vrijgeven). Ik hoop dat we via bankrekening zijn echte adres achterhalen kunnen. Van ebay is ie al geen lid meer. Misschien even de naam vermelden. Paola Araujo (eigenaar van rekening) ebay naam 3---2--1-0. Zou in zwitserland in zurich wonen maar adres klopt dus zoals gezegd niet. Heb gezocht op internet kan niks vinden. Kom wel op zo'n people- findersite maar dat vertrouw ik niet moet je nl dokken en dat doe ik niet meer via internet! Oja misschien dat hier nog hackers zijn het email adres is: refab@bleuwin.ch  Alle info is welkom!!!!

Ik zal eens informeren bij mijn vrienden in CH. Hij is toevallig ook een echte fietser (Is vorig jaar nog in 1 week van CH. naar NL gefietst). Hij heeft veel contacten in de CH-wielerwereld....."niet geschoten is mis geschoten" denk ik dan maar. Succes nog..!
"Afstappen is geen optie"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 02 jan 2006 20:03




Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 31 December 2005


Ieder moet weten wat die doet hoor, maar ik nooit zoiets duurs via internet kopen. Dan maar iets meer betalen bij de plaatselijke FM. daar kun dan oiok terecht voor garantie e.d.
Ik heb al m'n twijfels bij de 98,-- euro die ik betaald heb voor het forum pakje.

Ik vind deze onder de gordel van TS!

Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 02 jan 2006 22:09

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 02 Januari 2006





Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 31 December 2005


Ieder moet weten wat die doet hoor, maar ik nooit zoiets duurs via internet kopen. Dan maar iets meer betalen bij de plaatselijke FM. daar kun dan oiok terecht voor garantie e.d.
Ik heb al m'n twijfels bij de 98,-- euro die ik betaald heb voor het forum pakje.

Ik vind deze onder de gordel van TS!

sorry ik ben eigenlijk blond maar.....je bedoelt, als ik het goed begrijp, dat dit niet fair is naar TS toe...?... 

@Noppie....waarom als ik vragen mag.....?
"Afstappen is geen optie"

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jan 2006 12:09

Ik zou er maar van uit gaan dat die rekening van vriend is... (kan je heel misschien iets van medeplichtigheid voor laten veroordelen, maar z'n mond zal ie waarschijnlijk wel houden want ze hebben veel te leuk geboerd (als de rekening dan niet van e-bay persoon is)).
Als je op dat e-mail adres googled komt er niets boven water. Bluewin is enorme zwisterse provider, dus daar ga ik niet proberen de log in te brute forcen, want in het minste geval krijg ik een waarschuwing.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 03 jan 2006 23:27

Heb al kontact met diverse gedupeerden, geen echte resultaten tot nu toe. Wel weten we dat hij/zij rekening niet heeft opgedoekt. ik heb via ip adres de straatnaam naar boven gekregen alleen niet precies tot aan huisnummer. Hij/zij woont of mailt van de Schanzengasse in zurich.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 03 jan 2006 23:29

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 02 Januari 2006

Tja bedankt allemaal voor de moreele steun. Het opgegeven adres op ebay klopt niet, ik heb contact met twee andere gedupeerde (in duitsland). Ebay geeft geen gegevens van verkoper wegens privacy (van criminelen mogen ze voor mij alles vrijgeven). Ik hoop dat we via bankrekening zijn echte adres achterhalen kunnen. Van ebay is ie al geen lid meer. Misschien even de naam vermelden. Paola Araujo (eigenaar van rekening) ebay naam 3---2--1-0. Zou in zwitserland in zurich wonen maar adres klopt dus zoals gezegd niet. Heb gezocht op internet kan niks vinden. Kom wel op zo'n people- findersite maar dat vertrouw ik niet moet je nl dokken en dat doe ik niet meer via internet! Oja misschien dat hier nog hackers zijn het email adres is: refab@bleuwin.ch  Alle info is welkom!!!!

Met de e-mailtjes die je van hem terug krijgt, zit daar geen IP van die gene bij??? hij kan dynamic hebben voor de rest met IP Nummer kan je geen straatgegevens vinden zal wel een adres zijn van de provider

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 03 jan 2006 23:47

In de header zit het ip van persoon. de provider zit zeker niet in die straat heb ik al gescheckt. Verder hoop ik natuurlijk dat de politie zijn werk doet.  Zeker nu er meer en meer aangiftes binnen komen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 jan 2006 01:49

@Kuiper een isp (internet service provider) zal nooit klantgegevens aan een (gedupeerd) persoon verstrekken. Ifalco zal het nu echt van de politie moeten hebben vrees ik.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 05 jan 2006 12:44

UPDATE. Ongeveer 100 gedupeerden voor een bedrag van 70000 euro! We zijn geen cm vooruitgekomen, bankrekening bestaat wel nog maar is leeg, persoon is vertrokken van zijn woonadres zonder huur te betalen enz enz...
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 05 jan 2006 12:48

Zo dan!! Dat is nog eens een bedrag!! Het lijkt mij dat het voor de politie en anderen nu wel een wat belangrijkere/grotere zaak is geworden.
Succes ermee!!

Plaats reactie