Alles over vakanties op én met de fiets

Forumkleding uitreikings toertocht

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 12 jan 2006 22:59

Ik heb er ff een apart topic van gemaakt, leek me goed idee.
"Wie gaat er mee  zondag 19 maart 2006 voor de eventuele uitreiking forumkleding in Driebergen.
Omloop van de Veluwe 150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00
*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub "
 Il Grasso      Ja/Nee  SpEric         Ja  Rolandt        Ja/Nee  Zombie        Ja/Nee  Markie         Ja/Nee   jimbo          Ja/Nee  Cas             Ja/Nee  race1d         Ja/Nee  bike_add1ct  Ja/Nee  Cor01          Ja..!  who cares    Ja/Nee  Mannimo      Ja/Nee  Big Rosa      Nee Antoni         Ja/Nee  mensma       Ja/Nee  Trudie         Ja/Nee  Chub          Ja/Nee  Noppie         Ja (als het droog weer is!)       L.A.N.C.E.     Ja/Nee  Cube            Ja/Nee  Swind           Ja/Nee  The Riddler    Ja/Nee  Joris v B        Ja/Nee  Rene1           Ja/Nee  Motta           Ja/Nee   Toor             Ja/Nee  Fast4ward     Ja/Nee  scottwilko       Ja/Nee  Eddie Bouncer  Nee  ilfalco2004      Ja/Nee  ts-biker          Nee   BigM               ???  Beginnertje     Ja/Nee  Woutert         Ja/Nee  Colnagofreak   Ja/Nee  Rudo               ja
----------
 
 
kiekeboe

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 12 jan 2006 23:34

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 Januari 2006


Ik heb er ff een apart topic van gemaakt, leek me goed idee.
"Wie gaat er mee  zondag 19 maart 2006 voor de eventuele uitreiking forumkleding in Driebergen.
Omloop van de Veluwe 150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00
*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub "
 Il Grasso      Ja/Nee  SpEric         Ja  Rolandt        Ja/Nee  Zombie        Ja/Nee  Markie         Ja/Nee   jimbo          Ja/Nee  Cas             Ja/Nee  race1d         Ja/Nee  bike_add1ct  Ja/Nee  Cor01          Ja..!  who cares    Ja/Nee  Mannimo      Ja/Nee  Big Rosa      Nee Antoni         Ja/Nee  mensma       Ja/Nee  Trudie         Ja/Nee  Chub          Ja/Nee  Noppie         Ja (als het droog weer is!)       L.A.N.C.E.     Ja/Nee  Cube            Ja/Nee  Swind           Ja/Nee  The Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellen Joris v B        Ja/Nee  Rene1           Ja/Nee  Motta           Ja/Nee   Toor             Ja/Nee  Fast4ward     Ja/Nee  scottwilko       Ja/Nee  Eddie Bouncer  Nee  ilfalco2004      Ja/Nee  ts-biker          Nee   BigM               ???  Beginnertje     Ja/Nee  Woutert         Ja/Nee  Colnagofreak   Ja/Nee  Rudo               ja
----------
 
 

Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 jan 2006 00:55

Normaal zou ik driebergen nooit rijden (te druk, soms saaie/slechte routes), maar misschien dat ik het nu wel doe. Maar voor ik weet wat ik doe duurt het nog wel een paar maanden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 13 jan 2006 10:18

Weet niet of het al eerder ergens gemeld is, maar op 19-3 rijden de dames en heren van WT.nl al een rit in Limburg (die al heel lang gepland is). Wellicht dat deze datum dus niet handig is voor mensen die op beide forums zitten.
Less is bore

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 13 jan 2006 17:02



 
"Wie gaat er mee  zondag 19 maart 2006 voor de eventuele uitreiking forumkleding in Driebergen.
Omloop van de Veluwe 150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00
*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub "
 Il Grasso      Ja/Nee  SpEric         Ja  Rolandt        Ja/Nee  Zombie        Ja/Nee  Markie         Ja/Nee   jimbo          Ja/Nee  Cas             Ja/Nee  race1d         Ja/Nee  bike_add1ct  Ja/Nee  Cor01          Ja..!  who cares    Ja/Nee  Mannimo      Ja/Nee  Big Rosa      Nee Antoni         Ja/Nee  mensma       Ja/Nee  Trudie         Ja/Nee  Chub          Ja/Nee  Noppie         Ja (als het droog weer is!)       L.A.N.C.E.     Ja/Nee  Cube            Ja/Nee  Swind           Ja/Nee  The Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellen Joris v B        Ja/Nee  Rene1           Ja/Nee  Motta           Ja/Nee   Toor             Ja/Nee  Fast4ward     JA wel de 150km dan?!?!  scottwilko       Ja/Nee  Eddie Bouncer  Nee  ilfalco2004      Ja/Nee  ts-biker          Nee   BigM               ???  Beginnertje     Ja/Nee  Woutert         Ja/Nee  Colnagofreak   Ja/Nee  Rudo               ja
----------
 
 



M@zzel

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 13 jan 2006 17:03

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 13 Januari 2006

Weet niet of het al eerder ergens gemeld is, maar op 19-3 rijden de dames en heren van WT.nl al een rit in Limburg (die al heel lang gepland is). Wellicht dat deze datum dus niet handig is voor mensen die op beide forums zitten.


Moeten toch ook nog wachten of de shirts er dan wel zijn.....of misschien zijn ze er zelfs eerder?? Daarbij heb je toch altijd dat er mensen niet kunnen......... en dan wordt je shirt gewoon opgestuurd!
M@zzel

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 13 jan 2006 18:28


Il Grasso      Ja/Nee

SpEric        Ja
Rolandt        Ja/Nee
Zombie        Ja/Nee
Markie        Ja/Nee
jimbo          Ja/Nee
Cas             Ja/Nee
race1d        Ja/Nee
bike_add1ct Ja/Nee
Cor01          Ja..!
who cares    Ja/Nee
Mannimo      Ja/Nee
Big Rosa      Nee
Antoni        Ja/Nee
mensma       Ja/Nee
Trudie        Ja/Nee
Chub          Ja/Nee
Noppie        Ja (als het droog weer is!)      
L.A.N.C.E.     Ja/Nee
Cube            Ja/Nee
Swind           Ja/Nee
The Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B        Ja/Nee
Rene1           Ja/Nee
Motta           Ja/Nee
Toor             Ja/Nee
Fast4ward     JA wel de 150km dan?!?!
scottwilko       Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004      Ja/Nee
ts-biker          Nee
BigM               ???
Beginnertje     Ja/Nee
Woutert        Nee
Colnagofreak   Ja/Nee
Rudo               ja

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 13 jan 2006 18:31

Grote kans dat ik niet kom :).

19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn.

Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.

Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden.

Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt :D.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 15 jan 2006 00:06

Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 13 Januari 2006

Grote kans dat ik niet kom :).19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn. Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden. Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt :D.


Ik kan niet voor een oplossing zorgen want je hebt aangeven dat je niet gaat. Maar ja, je kan je nog bedenken.
Groeten uit Noordwijk.
kiekeboe

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 15 jan 2006 00:38

Ik zie dit nog niet zo gauw geregeld zijn en wel hierom:- is onze forumkledij dan al klaar?- is het dan niet te koud om al in 't kort te rijden?- zijn er genoeg deelnemers beschikbaar? Het Wielertoerist-forum heeft op die datum immers ook al een rit gepland.Voorlopig wacht ik het nog even af...

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 15 jan 2006 12:56

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Ja/Neerace1d        Ja/Neebike_add1ct Ja/NeeCor01          Ja..!who cares    Ja/NeeMannimo      Ja/NeeBig Rosa      NeeAntoni        Ja/Neemensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        Ja/NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 16 jan 2006 00:26

Il Grasso      Ja/Nee
SpEric        Ja
Rolandt        Ja/Nee
Zombie        Ja/Nee
Markie        Ja/Nee
jimbo          Ja/Nee
Cas             Ja/Nee
race1d        Ja/Nee
bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)
Cor01          Ja..!
who cares    Ja/Nee
Mannimo      Ja/Nee
Big Rosa      Nee
Antoni        Ja/Nee
mensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie        Ja/Nee
Chub          Ja/Nee
Noppie        Ja (als het droog weer is!)      
L.A.N.C.E.     Ja/Nee
Cube            Ja/Nee
Swind           Ja/Nee
The Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B        Ja/Nee
Rene1           Ja/Nee
Motta           Ja/Nee
Toor             Ja/Nee
Fast4ward     JA wel de 150km dan?!?!
scottwilko       Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004      Ja/Nee
ts-biker          Nee
BigM               ???
Beginnertje     Ja/Nee
Woutert        Nee
Colnagofreak   Ja/Nee
Rudo               ja

Plaats reactie