Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 07 aug 2009 19:56

Hee, is 't alweer kermis? De botsautootjes zijn er niks bij, al die glitter en glamour.

Of is deze fiets voor de Black eyed peas?
You should see me go downhill...

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 07 aug 2009 21:15

Flashy, mooi voor een paar weken, maar daarna zou ik het wel weer bekeken hebben die zilverglitters. Dat zomercarnavalgevoel had ik ook.

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 07 aug 2009 22:35

Daniel1975 schreef:
michaelvg schreef:of dopjes in je stuur te doen?

Je bent de 1e!!

Warning stickers had ik nog niet eens bij stil gestaan hahah. Bedankt voor de tip.
Witte huds zijn denk ik een beetje teveel van het goede.


haha ook alleen maar omdat ik er zelf ook mee bezig was ;) en gelukkig is er nooit te veel wit ,het is alleen lastig om het wit te houden:(

@ Patrick SUPPER mooi alleen die glitters maken het net een vrouwen fiets, nog wat roze onderdeeltjes erbij en het feest is compleet! ( niet dat ik nee zou zeggen als ik hem mocht krijgen/kopen)
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 aug 2009 22:40

Die blauwe Dogma zoals hier op de foto is in werkelijkheid een plaatje!!! Op de foto komt het niet over.
Less is bore

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 aug 2009 22:48

In het echt ziet ie er wel wat beter uit, maar het zilvere geglim icm de rest van de fiets is wat mij betreft gewoon veel te veel. Als het nu op een frame wat gewoon recht toe recht aan had gezeten was het misschien niet zo opzichtig geweest.

@Timo, met een dremel is dat gekke uitsteeksel denk ik wel van het balhoofd af te krijgen. Dan de vork föhnen om die recht te trekken. Het frame kan wel met de verfafbrander, want die patser lak moet er toch af ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 07 aug 2009 22:55

Amclassic-fan schreef:...met een dremel is dat gekke uitsteeksel denk ik wel van het balhoofd af te krijgen. Dan de vork föhnen om die recht te trekken. Het frame kan wel met de verfafbrander, want die patser lak moet er toch af ;)


Dus jij vindt een Cervelo stiekum toch eigenlijk wel leuk ;-))))
"Try not. Do or do not......there is no try"

gerrit-1963
Forum-lid
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20

gerrit-1963 07 aug 2009 23:29

KOME schreef: Ik heb de volledige Pinarello prijslijst 2010 in PDF liggen. Zij die interesse hebben mailen me maar!


Heb zeker interesse heb je een PM gestuurd

kino
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2008 00:45

kino 07 aug 2009 23:58

Kortom we betalen in ned teveel voor Pinarello dat moge duidelijk zijn..........
Wie heeft advies voor 2 nieuwe bidonhouders op mijn F4:13 ?
pinarellorules

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 aug 2009 00:00

andromeda schreef:
Amclassic-fan schreef:...met een dremel is dat gekke uitsteeksel denk ik wel van het balhoofd af te krijgen. Dan de vork föhnen om die recht te trekken. Het frame kan wel met de verfafbrander, want die patser lak moet er toch af ;)


Dus jij vindt een Cervelo stiekum toch eigenlijk wel leuk ;-))))


De modellen die ik mooi vind maken ze alleen niet meer (2.5 in 't blauw, Soloist SL). Maar ja iedere Cervelo nog altijd liever dan een Pina ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 08 aug 2009 01:54

LS, de nieuwe kleuren al gezien op pinarello.com? Ik was al weg van de FP3 maar ben nu helemaal om. Dat is echt een serieuze kandidaat. Weten jullie wat ie gaat kosten?

Hij heeft trouwens wel een vlekje want die witte mostcranck (en remmen) doet pijn aan mijn ogen! Weten jullie wellicht ook hoe duur het is om die groep in te ruilen voor een centaur of chorusgroep?
Camerig is prachtig!

_pino_
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 26 jan 2009 23:32

_pino_ 08 aug 2009 10:33

Normaal gesproken ben ik wel fan van MOst spullen, maar het witte crankstel en de remmen gaan me eigenlijk net iets te ver en begrijp dus goed dat je ze wilt vervangen. Ik weet niet met welke groep ze de FP3 in Nederland gaan leveren, maar kijk ook eens naar de Athena 11s groep, deze moet qua prijsverschil helemaal niet zo veel duurder uitpakken.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 08 aug 2009 11:49

Gijs01 schreef:LS, de nieuwe kleuren al gezien op pinarello.com? Ik was al weg van de FP3 maar ben nu helemaal om. Dat is echt een serieuze kandidaat. Weten jullie wat ie gaat kosten?

Hij heeft trouwens wel een vlekje want die witte mostcranck (en remmen) doet pijn aan mijn ogen! Weten jullie wellicht ook hoe duur het is om die groep in te ruilen voor een centaur of chorusgroep?


Ik zou ff een mailtje sturen naar Evertse Sport in Zierikzee...
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie