Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

cristallo problems?

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 18:19

Jij zit precies verveeld met Ridley die je waarschijnlijk na aan het hart ligt...

evenveel als jij er tegen gekant bent.
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2006 18:29

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

"Jij zit precies verveeld met Ridley die je waarschijnlijk na aan het hart ligt..."evenveel als jij er tegen gekant bent.


'k Zeg er gewoon mijn standvastige mening over, zoals ik over honderd en een zaken mijn gedacht zeg. En als iemand mij begint te zeggen dat ik Ridley viseer moet ik daar natuurlijk smakelijk om lachen!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 19:05

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006 "Jij zit precies verveeld met Ridley die je waarschijnlijk na aan het hart ligt..."

evenveel als jij er tegen gekant bent.

'k Zeg er gewoon mijn standvastige mening over, zoals ik over honderd en een zaken mijn gedacht zeg. En als iemand mij begint te zeggen dat ik Ridley viseer moet ik daar natuurlijk smakelijk om lachen!


vind nu wel dat je op bepaalde stellingen en vragen geen antwoord geeft, dat je bepaalde zaken liever ontwijkt, en daar moet ik wel een beetje me giechelen
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2006 19:06

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

vind nu wel dat je op bepaalde stellingen en vragen geen antwoord geeft, dat je bepaalde zaken liever ontwijkt, en daar moet ik wel een beetje me giechelen


Zoals?
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 19:16

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006vind nu wel dat je op bepaalde stellingen en vragen geen antwoord geeft, dat je bepaalde zaken liever ontwijkt, en daar moet ik wel een beetje me giechelen
Zoals?

waar men kan lezen dat de cristallo ontworpen is om te toeren en niet om te racen. over de stelling dat colnago wil meedoen aan de trendy carbon hype , afijn als je de topic eens herleest zul je nog al wat onbeantwoorde vragen vinden.
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2006 19:20

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

1. waar men kan lezen dat de cristallo ontworpen is om te toeren en niet om te racen. 2. over de stelling dat colnago wil meedoen aan de trendy carbon hype , afijn als je de topic eens herleest zul je nog al wat onbeantwoorde vragen vinden.


1. Beantwoord: staat nergens te lezen, maar je moet al half indommelen als je niet ziet dat frames als de Cristallo of De Rosa Tango niet voor het hardste racepubliek bestemd zijn.
2. Beantwoord: 10 jaar geleden had Colnago al carbon. Toen een lugged frame. Jij noemt een "monocoque" als dit om een of andere reden trendy... hoewel dit soort carbon vormen ook al bijna 10 jaar bestaan (cf. Trek OCLV).
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 19:23

trendy noem ik;
speciaal gebogen achtervorkjes, byzondere vormen van framebuizen,

me geen woorden in de mond leggen casran!!!
RIDLEY the speed weapon

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 17 feb 2006 21:01

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

trendy noem ik;speciaal gebogen achtervorkjes, byzondere vormen van framebuizen,me geen woorden in de mond leggen casran!!!


komt u hier enkeld om rel te schoppen?
Zo ja dan verzoek ik u ALT + F4 te drukken, mocht het antwoordr nee, zijn zou u dan in een wat normalere toon te willen praten,
dat idee krijg ik namelijk wel, over het Ridley topic op dat moment / in die tijd was u waarschijnlijk niet actief op het forum toen ik het hem starte, op dat moment stonden er veel topics over ridley tegen ridley, dat ze makkelijk breken, dus vroeg is om een foto, aangezien ook in topics waar hevig gediscusseerd werd over de kwaliteit kreeg ik geen antwoordt, ik heb dat topic enkeld geopent om duidelijkheid te krijgen, hoe het nou zit,
Betreft sloping frames of frames die echt de slopingvormen van een Cristallo hebben, kijk is in het wieler peleton dutchflandrien en kijk waar de prof's mee rijden? Nou er rijden niet veel slopingframes tussen, vooral C50 gevormde fietsen rijden er tussen, andere merk kijk waar discovery mee rijdt?, Phonak, Gerolsteiner, Illes Ballears (<-- blijft lastig om te schrijven) , vul het lijstje maar aan.

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 21:26

ik heb dat topic enkeld geopent om duidelijkheid te krijgen, hoe het nou zit,
awel, heb je je duideliijkheid al gekregen?, denk het niet, aleen maar meer negatieve berichtgevingen en foto's van gecraschte ridleys,bedoeld om ridley wederom negatief neer te zetten. daar ging de nu verdere discussie tussen mij en casran over. p.s, wie spreekt er nu over sloping frames?
RIDLEY the speed weap&#111;n

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2006 21:34

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

ik heb dat topic enkeld geopent om duidelijkheid te krijgen, hoe het nou zit,

awel, heb je je duideliijkheid al gekregen?, denk het niet, aleen maar meer negatieve berichtgevingen en foto's van gecraschte ridleys,bedoeld om ridley wederom negatief neer te zetten. daar ging de nu verdere discussie tussen mij en casran over. p.s, wie spreekt er nu over sloping frames?


Ik zou haast denken dat je een Ridley-vertegenwoordiger met paranoïa bent!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 feb 2006 21:39

Hoeveel krijg je iedere maand over gemaakt van Ridley? Of betalen ze je per bericht pf topic ofzo?
Ridley heeft gewoon prul werk afgeleverd. Ze hebben de kwaliteit totaal niet in de hand, maar ja moeten ze ook maar echte kwaliteitscontroles doen. Een junioren ploeg die op 1 trainingskamp 6 excaliburs scheurden... ik vind het een beetje veel. Maar over Ridley in het andere topic meer.
Dat die Colnago geen raceframe is kan je gewoon aan de geometrie zien. En Colnago maakt zoals Casran al zei jaren frames die niet voor wedstrijders bedoeld zijn of wil jij op een CF5 ritten-in-lijn gaan afwerken?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 21:41

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006ik heb dat topic enkeld geopent om duidelijkheid te krijgen, hoe het nou zit,awel, heb je je duideliijkheid al gekregen?, denk het niet, aleen maar meer negatieve berichtgevingen en foto's van gecraschte ridleys,bedoeld om ridley wederom negatief neer te zetten. daar ging de nu verdere discussie tussen mij en casran over. p.s, wie spreekt er nu over sloping frames?
Ik zou haast denken dat je een Ridley-vertegenwoordiger met paranoïa bent!

ne hoor, zeker niet, aleen verplaatst kuiper de discussie van zijn topic naar deze, zal er hier niet meer op reageren.
RIDLEY the speed weap&#111;n

Plaats reactie