Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Niet te geloven, me LW’s zijn binnen

michiel17
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 26 okt 2005 01:51

michiel17 02 mar 2006 20:46

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 02 Maart 2006

Hier begrijpt iedereen, dat je hier natuurlijk niet op hoeft te reageren. Een opleiding vergelijken met wielrennen (weet je wel wat de kans is om profrenner te worden?, en om na een studie een beroep te vinden?). En dan nog, een opleiding is nodig voor het beroep, dure wielen niet om prof te worden he. Maar verder wordt ik soms helemaal schijtziek van kindertjes in cat. 6 of 7 die op lightweights rijden. Dat mag je ook best weten


Euhm... waarom zou sport niet vergelijkbaar kunnen zijn met een opleiding? Ouders van een jeugdvriend van me hebben veel tijd, moeite en geld geïnvesteerd in die vriend die veel voetbaltrainingen afwerkte: momenteel is hij beroepsvoetballer in de Nederlandse competitie, met een salaris dat ik wrslk nooit zal hebben (hoeft ook niet). Bij een andere vriend zie ik z'n vader veel investeren in het wielrennen van z'n zoon (vader is ook wel wat materiaalfreak), hij is bij de besten van België, en ik zie de kans behoorlijk groot dat hij binnen enkele jaren prof is.
Ik weet niet wat cat.6 of 7 is, maar "kindjes op LWs" zullen nu ook wel niet druk gezaaid liggen. En weet je dan waar die LWs vandaan komen? Hier in het dorp is een jonge wielrenner die goed kan tijdrijden, maar niet zo goed bemiddeld is; ik heb hem beloofd dat hij het Belgisch kampioenschap (en het WK als ie dat haalt) met mijn tijdritfiets én LWs mag rijden! Fijne en kortzichtige kerel ben jij als jij hem dan staat te beoordelen als "verwende knul".
Ik kots eigenlijk van mensen die denken te moeten oordelen over anderen zonder over de minste info te beschikken om dat te doen. Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die denken dat ik thuis wel heel veel krijg (ik heb als student immers geen inkomen), als ze mijn fietsencollectie zien; welnu, ik voel me niet geroepen om mij tegenover die mensen te verantwoorden en uit te leggen waar dat vandaan komt (was ik Kuiper geweest, had ik misschien wel niet gezegd dat ik er zo hard voor gewerkt heb: dat gaat niemand aan!). Wat ben jij toch bemoeiziek!
Maar zeg eens, wat maakt jou zo uitermate geschikt om over anderen te oordelen?
 

Ik ben niet uitermate geschikt om erover te oordelen, maar als ik elke week wedstrijden rijd, en dan zie ik toch vaak kinderen op hoge carbon wielen rijden en niet alleen die week, en die lenen ze echt niet voor altijd :P, maarjah iedereen mag hier toch zijn mening over hebben d8 ik zo. Nu maar weer bij het oorspronkelijke onderwerp terugkomen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 mar 2006 20:48

Wat heeft die met die prachtige aankoop te maken van Kuiper??
Less is bore

hovie
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 dec 2005 21:36

hovie 02 mar 2006 20:51

zo hé,hier vliegt er één uit de bocht.
stil blijven zitten als je geschoren word.
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 mar 2006 20:55

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 02 Maart 2006

Wat heeft die met die prachtige aankoop te maken van Kuiper??


Ik vind het jammer dat er zo'n reacties komen op deze mooie wielen die Kuiper heeft en zo fier komt tonen. Het is hem van harte gegund!!
(en als ie ze gekregen had, dan zou ik niet durven zeggen dat hij een slechte opvoeding krijgt; dit is niet het geval, en ik hoop dat hij wijs genoeg is om zelf beslissingen te kunnen maken over wat ie met z'n geld doet en hem het meest gelukkig maakt) We gaan hier hopelijk niet beginnen met een financiële of sportieve doorlichting van iedereen die hier materiaal komt tonen.
Dit gezegd zijn... we wachten vol spanning af totdat Kuiper er ook een fiets omheen zet!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
antoni
Forum-lid
Berichten: 510
Lid geworden op: 15 jul 2005 00:10

Gebruikersavatar antoni 02 mar 2006 21:22

Een set prachtige wielen Kuiper ik ben zeer benieuwd naar de foto's van je nieuwe frame i.c.m. de wielen.
Veel plezier er mee (maar dat zal denk ik wel lukken).
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 02 mar 2006 21:27

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 02 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 02 Maart 2006


lucky b*st*r*, ziet er super uit! heel veel plezier er mee!
Wat ik mij wel afvraag... hoe financier je deze wielen als 16 jarige... rijke pappie en mammie??


Nou we ouders hebben verleden jaar net nieuw huis gekocht,
dus op geld van hun hoef ik voorlopig niet te rekenen, afgelopen zomer heb ik vanaf april (had examenjaar) 32uur in de week gewerkt en af en toe 45uur in de week, dus dat liep aardig op, volledig zelf betaald.
de andere aanzichten plaats ik vanavond na het trainen of morgen mocht het laat worden vanaaf met trainen,
fotovoorwiel bovenaf vanmiddag gemaakt:
(dat witte beneden is van de flitser, foto nie helemaal scherp)



Proficiat Kuiper, prachtwielen!!
Zelf betaald door maandenlange labeur, dat getuigd van veel vastberadenheid en inzet! Chapeau, je verdient ze dubbel en dik!!
Wees er voorzichtig mee!

michiel17
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 26 okt 2005 01:51

michiel17 02 mar 2006 21:33

Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 02 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 02 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 02 Maart 2006


lucky b*st*r*, ziet er super uit! heel veel plezier er mee!
Wat ik mij wel afvraag... hoe financier je deze wielen als 16 jarige... rijke pappie en mammie??


Nou we ouders hebben verleden jaar net nieuw huis gekocht,
dus op geld van hun hoef ik voorlopig niet te rekenen, afgelopen zomer heb ik vanaf april (had examenjaar) 32uur in de week gewerkt en af en toe 45uur in de week, dus dat liep aardig op, volledig zelf betaald.
de andere aanzichten plaats ik vanavond na het trainen of morgen mocht het laat worden vanaaf met trainen,
fotovoorwiel bovenaf vanmiddag gemaakt:
(dat witte beneden is van de flitser, foto nie helemaal scherp)



Proficiat Kuiper, prachtwielen!!
Zelf betaald door maandenlange labeur, dat getuigd van veel vastberadenheid en inzet! Chapeau, je verdient ze dubbel en dik!!
Wees er voorzichtig mee!

Zo is dat!, ik wil jwe fiets ook wel zien, ik weet tenminste al wat erop komt. Ik kan niet meer wachten!

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 02 mar 2006 22:48

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 02 Maart 2006


Super wielen !!!!!!misschien wat foto's van het voor-aanzicht ?
Doe je aan competitie, nieuweling ?
greetz


Allereerst welkom op het forum!, verleden jaar reedt ik bij de nieuwelingen door regeling van KNWU dat, zegmaar de leeftijd die je behaald in het jaar is je catagorie, ik wordt in mei 17 dus moet Junioren rijden, als ik in Januari bijv.16 was geworden was ik nog nieuweling (lastig uitleggen )Op verzoek van jou heb ik ze net weer ff uit de doos gehaald, berg ze netjes op  doos kan wel niet meer dicht dus licht handdoek op van Jeugdtour Assen, heb het achterwiel gepakt vooraanzicht moeilijk te fotograferen digi heeft donker LCD beeld heb wat close ups gemaakt nog van het midden, ik dat ik gefotografeerd heb wat je wilt zien :





 
 

denstoeperd
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 15 dec 2005 15:07

denstoeperd 02 mar 2006 23:54

Ojo fette wielen hoor Kuiper!!!

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 03 mar 2006 01:53

Hi,
Proficiat Kuiper! Indrukwekkende wielen, pure klasse.
Al gewogen?
Ciao,
 
Snobisme is een dure hobby...

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 03 mar 2006 02:43

hey Kuiper.........Mooi man! Rijd jij bij Witte Kruis? Zit je dan bij Pieter Scheerens in de ploeg......die is ook lid van SKITS!Veel plezier met je wielen!!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 03 mar 2006 08:28

Super wielen Kuiper, suc6 er mee.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Plaats reactie