Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 apr 2006 19:27

Die 1e link werkt helemaal niet, ook niet met copy en paste. Url's zijn overigens niet hoofdletter gevoelig.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 21 apr 2006 20:56

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 21 April 2006

Die 1e link werkt helemaal niet, ook niet met copy en paste. Url's zijn overigens niet hoofdletter gevoelig.


wou de url te snel neerzetten
http://home.kabelfoon.nl/~cgk/CANYon/ (Canyon volledig in Hoofdletters)

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 22 apr 2006 01:11

Om een beetje een beeld ervan te krijgen
Frame beetje schuin erin gezet ;) steunend op de rechterkant dus wielen waren nie ingestoken kan je duidelijk zien aan voorvork

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 apr 2006 01:31

Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 04 April 2006

het totaal- aanzicht. Rood is ie!




De fiets werd deze maand in Le Cycle besproken (met LWs). Le Cycle vond, en daar ga ik mee akkoord, dat dit balhoofdgedeelte enorm lomp overkomt. Voorts doet het dunne vorkje daaronder nogal raar aan... Ik vind het een bizar frame, die Canyon. Maar schijnt wel heel goed te zijn, en prijs/kwaliteit dik in orde. Succes ermee!
@ plakker: heel mooi. Wat vind je van die Reynolds wielen? Waar zijn die ergens te koop? Iemand een idee van de prijs van Reynolds KOM wielen?
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 22 apr 2006 13:39

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 April 2006


@ plakker: heel mooi. Wat vind je van die Reynolds wielen? Waar zijn die ergens te koop? Iemand een idee van de prijs van Reynolds KOM wielen?



Mijn FM (waar ik ook mijn Reynolds heb gekocht) heeft de Cirro SV Ultra (KOM) liggen voor 2249 euro. Dat is dus 2,238 euro per gram Ik heb hier een aardige prijslijst liggen van Area51 (importeur van oa THM, Carbon Ti, AX-Lightness, Reynolds, FRM) en als ik het zo bekijk zijn die Cirro's nog niet eens zo duur
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 apr 2006 13:53

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 22 April 2006

Mijn FM (waar ik ook mijn Reynolds heb gekocht) heeft de Cirro SV Ultra (KOM) liggen voor 2249 euro. Dat is dus 2,238 euro per gram Ik heb hier een aardige prijslijst liggen van Area51 (importeur van oa THM, Carbon Ti, AX-Lightness, Reynolds, FRM) en als ik het zo bekijk zijn die Cirro's nog niet eens zo duur


Ok... Ik heb even naar m'n banksaldo gekeken en een paar hoofdbewegingen van links naar rechts gedaan.  2,2€/gr is spotgoedkoop: mijn AX-Lightness zadel kost meer. Als je die "aardige prijslijst" in digitale vorm heb, mag je ze steeds doormailen. Dank bij voorbaat.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

longcrank
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 apr 2006 16:58

longcrank 22 apr 2006 14:18

Mijn canyon is te zien op http://fietsnl.googlepages.com/
Dit was het moment dat hij bijna af was. Voordat ik de weg op kon is de Syntace F99 vervangen voor een nieuw exemplaar.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 apr 2006 14:26

Quoten: Origineel geplaatst door longcrank op 22 April 2006

Mijn canyon is te zien op http://fietsnl.googlepages.com/
Dit was het moment dat hij bijna af was. Voordat ik de weg op kon is de Syntace F99 vervangen voor een nieuw exemplaar.


Heel speciaal, en licht: http://fietsnl.googlepages.com/DSC00222.JPG Je handgrepen ietsje hoger zetten zou wel mooier zijn.
Wat is de bedoeling van de ventieldopjes, mister no chain?
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

longcrank
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 apr 2006 16:58

longcrank 22 apr 2006 14:38

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door longcrank op 22 April 2006

Mijn canyon is te zien op http://fietsnl.googlepages.com/
Dit was het moment dat hij bijna af was. Voordat ik de weg op kon is de Syntace F99 vervangen voor een nieuw exemplaar.



Heel speciaal, en licht: http://fietsnl.googlepages.com/DSC00222.JPG Je handgrepen ietsje hoger zetten zou wel mooier zijn.
Wat is de bedoeling van de ventieldopjes, mister no chain?
 


Ketting zit er al een tijdje op en natuurlijk zijn de ventieldopjes verwijderd. Ik moet ook bekennen dat ik een fietscomputer heb geplaatst. Na de eerste testritjes zijn er wat aanpassingen geweest aan zadelhoogte, remgrepen en andere afstellingen.

longcrank
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 apr 2006 16:58

longcrank 22 apr 2006 14:43

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 22 April 2006

Mijn FM (waar ik ook mijn Reynolds heb gekocht) heeft de Cirro SV Ultra (KOM) liggen voor 2249 euro. Dat is dus 2,238 euro per gram Ik heb hier een aardige prijslijst liggen van Area51 (importeur van oa THM, Carbon Ti, AX-Lightness, Reynolds, FRM) en als ik het zo bekijk zijn die Cirro's nog niet eens zo duur


Ok... Ik heb even naar m'n banksaldo gekeken en een paar hoofdbewegingen van links naar rechts gedaan.  2,2€/gr is spotgoedkoop: mijn AX-Lightness zadel kost meer. Als je die "aardige prijslijst" in digitale vorm heb, mag je ze steeds doormailen. Dank bij voorbaat.
 

Mijn fiets kost nog geen 0,5 €/gr ;-) en zit al dicht tegen de 6,8 aan.

plakker
Forum-lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:14

plakker 22 apr 2006 14:54

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 20 April 2006

Erg mooie fiets! Alleen de zadelpen vind ik niet echt mooi (dat stomme knikje dat erin zit), verder is hij prachtig!!Staan je shifters trouwens niet een beetje omlaag? Of heb je dat voor in de wedstrijden gedaan?


Dank je wesley  Ja dat knikje geeft wat meer mogelijkheden om met het tune speedneedle zadel te schuiven . Anders zou het (te) ver naar achteren staan wat m.i. niet goed is voor zo'n licht zadeltje. De shifters heb ik idd laag staan . Zit  wat meer comfortabel voor mij als wedstrijdrijder. 
@ Kuiper; idd 31.6 zadelpen en Stronglight CT2 Pulsion cranks
@bike_add1ct ; ik had een beetje gefoto-shopt. vandaar die kleuren; 'tis weer eens wat anders dan de standaard foto's. Zal binnenkort wat 'normale' foto's plaatsen met mn fraaie easton tempest II wielen erin. 
@ c a s r a n ; ik heb de Reynolds wielen vorig jaar in Engeland gekocht. Ze waren toen in de aanbieding voor zo'n 1250 euro. Heb ze laatst ergens  gezien in Nederland voor circa 1800 euro en de UL versie voor ca, 2300. De wielen bollen zeer licht. ze zijn echter wel minder comfortabel dan draadwielen. maar zal ze alleen gebruiken voor 'strak asfalt' wegen e.d. ( al zijn de redelijk bombproof als ik  de reviews moet geloven . 

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 22 apr 2006 15:06

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 April 2006


Ok... Ik heb even naar m'n banksaldo gekeken en een paar hoofdbewegingen van links naar rechts gedaan.  2,2€/gr is spotgoedkoop: mijn AX-Lightness zadel kost meer. Als je die "aardige prijslijst" in digitale vorm heb, mag je ze steeds doormailen. Dank bij voorbaat.
 Check je mail.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Plaats reactie