Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

nielsve
Forum-lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 mei 2018 19:22

nielsve 16 nov 2020 10:29

tallguyruud schreef: 16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet. 😢
Daar ben je volgens de site van Canyon toch mis in. Zie dit zowel bij de foto als in de beschrijving van het bestelde model staan.

Gebruikersavatar
Lion1979
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 13 dec 2015 22:15

Gebruikersavatar Lion1979 16 nov 2020 10:32

tallguyruud schreef: 16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet. 😢
Dit is wat er in de beschrijving op de website staat:
Met een elektronische groep, geïntegreerde powermeter en hoge wielen zul je in deze prijsklasse niet snel een bike vinden die kan tippen aan deze volbloed racer.
Dus ik ga ervanuit dat er een powermeter op zit.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX810
Cube Agree C:62 Disc

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3339
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 16 nov 2020 10:43

Ik dacht dat de geïntegreerde PM enkel als optie op de DA crankset kon worden gekozen?
Afbeelding

wmc
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 22 sep 2010 22:24

wmc 16 nov 2020 11:28

Het is een left only 4iiii meter.

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 16 nov 2020 13:04

tallguyruud schreef: 16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet. 😢
zoals een paar pagina's terug al vermeld, ik heb dezelfde fiets al thuis staan, inclusief de 4iii left only powermeter.

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3339
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 16 nov 2020 14:39

wmc schreef: 16 nov 2020 11:28 Het is een left only 4iiii meter.
:like:
Afbeelding

tallguyruud
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 nov 2014 19:24

tallguyruud 16 nov 2020 15:08

Oh sorry. Dat had ik niet gelezen. Dacht echt alleen op de duurdere modellen. Wat een wachttijden voor deze fiets😬

Zjoske78
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 30 sep 2013 19:45

Zjoske78 18 nov 2020 15:38

Heeft iemand ervaringen met 25mm brede velgen op een Endurace frame voor velgremmen?
Is dit prima te doen i.c.m. de remmen of krapjes?

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 18 nov 2020 16:26

Mijn Endurace frame (2017) werd geleverd met 25 mm banden (Continental 4000).
De velgen zijn smaller, maar het past prima.
Voor was een 28mm Schwalbe wel iets te breed, liep aan op mijn velgrem,
Courir c'est mourir un peu

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8446
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 18 nov 2020 22:05

tallguyruud schreef: 16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet. 😢
Lees net dat ik een aero bike gekocht zou hebben😏
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Eddy Merckx
Forum-lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 feb 2018 09:27

Eddy Merckx 19 nov 2020 10:12

Mijn Endurace CF frame uit 2018 kwam ook met 25mm, en ik rij nu met 28mm. Het is krap bij het monteren van het achterwiel, maar werkt nadien prima. Ik heb wel de Ultegra groep liggen, die ondersteunt tot 28mm bij velgremmen; terwijl 105 volgens Shimano maar tot 25mm gaat.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 nov 2020 12:09

Ik denk dat ik de reden van de prijsverhogingen bij Canyon gevonden heb.
Ze stappen mee in de leasemarkt.
Dat wil zeggen dat ze een percentage van de verkoopprijs moeten afstaan aan de leasefirma (= korting geven).
En daar betaald de particuliere klant een prijs voor.
Canyon // Nieuws
Koop je Canyon Bike via o2o bike leasing

Onze samenwerking met o2o maakt de aankoop van je volgende fiets makkelijk en belastingsvrij. Kies uit ons volledige gamma en bespaar tot 40%.
Koop je Canyon Bike via o2o bike leasing
Canyon Belgium o2o Bike leasing
Wie is o2o?

o2o company bike lease maakt fietsen toegankelijk voor iedereen.


Hoe?

Via zijn werkgever kan een werknemer de fiets van zijn dromen leasen in ruil voor een klein deel van zijn maandelijks loon. Dit is vrij van belasting, waardoor de hele operatie tot 40% goedkoper wordt dan wanneer iemand zelf een fiets zou kopen. o2o biedt een digitaal fietsleasing platform aan voor werkgevers, werknemers, fietshandelaars en payroll partners die hier op elk hun stuk van de fietslease-operatie met enkele muisklikken kunnen uitvoeren.

100% digitaal dus, net zoals bij Canyon. It’s a match made in cycling.


Waarom bundelen o2o en Canyon de krachten?

In de duurzame mobiliteitstransitie van vandaag neemt de fiets een steeds belangrijkere plaats in. Door tal van innovaties op de fietsmarkt, zoals betere en kleinere batterijen, een ruimere keuze van types van fietsen, … én de voordelige fiscale maatregelen, wordt de fiets niet langer enkel nog gebruikt in de vrije tijd, maar wordt hij ook steeds meer een volwaardig transportmiddel. Als leasepartner van Canyon, geeft o2o company bike lease deze evolutie een extra boost door bedrijven een digitaal fietsleasing platform aan te bieden. Zo kunnen hun werknemers snel en eenvoudig met de coolste bedrijfsfietsen naar het werk pendelen.


Hoe werkt dit voor de werkgever?

Op het o2o fietsleasing platform worden fietsfabrikanten zoals Canyon, werkgevers, sociale secretariaten en werknemers geconnecteerd. Voor de HR- manager betekent dit dat eens het denkwerk achter de rug is, je zonder zorgen kan profiteren van de positieve gevolgen die fietsleasing in jouw bedrijf meebrengt.

Stap 1

Samen met onze o2o experten stellen wij op maat van jouw bedrijf en je werknemers een budgetneutraal fietsbeleid op.

Stap 2

In een “one-on-one meeting” organiseren we de technische implementatie, bespreken we de timings en geven we jou een demo van de online o2o tools. Je kan er voor opteren om dit alles te integreren in je cafetariaplan, zo maak je het jezelf nog makkelijker.

Stap 3

We informeren jouw werknemers omtrent fietsleasing via een Kick-Off sessie: dit kan op jouw bedrijf gebeuren, of via een webinar of online video’s.

Stap 4

Alle digitale connecties worden door ons verzorgd en opgevolgd met de bedoeling jouw HR taken maximaal te automatiseren. o2o zorgt ook voor duidelijke communicatie met de werknemers, zowel tijdens de implementatie als daarna tijdens de operationele fase.

Stap 5

Geniet van de positieve gevolgen van werknemers die de fiets nemen! Via myo2o Fleet & HR kan je jouw fietsvloot gemakkelijk beheren, terwijl de addenda bij de arbeidsovereenkomsten en de berekeningen van de loonimpact automatisch gecreëerd worden.


Klaar om met fietsleasing van start te gaan?

Je krijgt een korte ‘Start2Lease’ presentatie met advies om je eigen fietsleasing plan op te zetten.


Hoe werkt dit voor de werknemer?

Jouw bedrijf heeft voor o2o bike lease gekozen? Proficiat! De enige inspanning die jij nu nog moet doen is … op de fiets! Wanneer je via o2o een fiets least, dan kan je de fiets van je dromen leasen in ruil voor een klein deel van je maandelijkse loon. En daarvoor krijg je dan het volgende:

-100% vrije fietskeuze. Een e-bike, plooifiets of gewone stadsfiets … aan jou de keuze. Je vindt bij o2o en Canyon zeker het type van fiets waar je naar op zoek bent.

-100% vrije keuze van services. Pechverhelping in de Benelux, mobiele herstel service, servicebudget voor herstellingen, burgerlijke aansprakelijkheid, diefstal, … you name it. En dit alles vrij van belasting in je leasepakket. Da’s pas fietsen zonder zorgen, een beetje zoals bij een all-in vakantie eigenlijk..

-Bespaar tot 40%. Wanneer je een fiets least betaal je geen belastingen op dàt deel van je bruto maandloon dat je aan je leasefiets spendeert. Na drie jaar leasen koop je jouw leasefiets voor 16% en bespaar je in totaal tot 40% in vergelijking met een aankoop met je nettoloon.

Stap 1

Vraag je werkgever of je via o2o al dan niet een fiets kan leasen. Kan dat niet, dan kan je werkgever zich aanmelden deze weg :
https://www.o2o.be/nl/fietsleasing-voor ... rs/#advies

Stap 2

Vraag een offerte via ons Canyon contact formulier.

Stap 3

● Na ontvangst van onze offerte en de goedkeuring van je werknemer, upload je de offerte in je myo2o Biker.

● Na akkoord van alle partijen zorgt o2o voor een bestelbon.

● Wij bestellen de Canyon fiets van je dromen en zorgen voor een veilige levering bij je thuis of op het werk.

● Je leasecontract start vanaf nu.


"De combinatie van een persoonlijke aanpak met een maximale keuzevrijheid in fietstypes, merken en fietshandelaars was voor ons de ideale combinatie om de samenwerking met o2o aan te gaan."



Meer info: https://www.o2o.be/nl/fietsleasing-voor-werkgevers/
Bron: Canyon
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie