Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumlid gespot

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 27 aug 2016 19:56

Orlok schreef: @Zorro, idd het was me wel een wind maar dat zijn wij "Polderianen" wel gewend toch, dus de nieuwe fietschoenen getest en goed bevonden en . . . . naderhand als de brandweer terug naar Almere om daar een hoosbui op je kop te krijgen.! :-(
Ik ben het wel gewend ja maar elke keer verrast me die polder weer. Kijk ik over het Weerwater en denk van: 'Mwau, redelijk weinig wind' en kom dan in de polder waar het dan toch echt wel weer een 'tikkeltje' harder waait.

Normaal, en zeker met de nieuwe racer. geen probleem maar afgelopen week dinsdag en donderdag viel de warmte me erg slecht. Normaal nooit een probleem maar zeker donderdag door de polder waren de wegen verzengend heet. Nergens schaduw.

Waar kreeg je die hoosbui? Ik zag wel wat slagroomkoppen in de richting van Zeewolde hangen al is het moeilijk in te schatten waar precies aangezien ik nogal hoog woon.

Hier in Almere Stad is vandaag echt welgeteld 1 druppel gevallen en och, bij deze temperaturen is een hoosbij (zeker met wind mee) toch heerlijk :winkthumb:

We zullen morgen zien. Ga ik allereerst de west richting op om dan verder te zien. Laat die plensbui maar komen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 28 aug 2016 10:38

Zorro schreef:Waar kreeg je die hoosbui? Ik zag wel wat slagroomkoppen in de richting van Zeewolde hangen al is het moeilijk in te schatten waar precies aangezien ik nogal hoog woon.

Hier in Almere Stad is vandaag echt welgeteld 1 druppel gevallen en och, bij deze temperaturen is een hoosbij (zeker met wind mee) toch heerlijk :winkthumb:.
Het was idd wel een 'grootte druppel' die naar beneden kwam toen ik langs het Centraal Station fietste want ik was tot op het bot nat. :lol: Ik zag die onweersbuien al opkomen toen ik nog in Lelystad fietste en dacht bij mijzelfs dat ga jij niet redden.! Klopt, want langs de Hoge Vaart richting het Spoorbaanpad kwamen de eerste druppels al naar beneden. Enfin, het was een kort maar krachtige douche, alsof je een emmer water omkeert. :)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 15 okt 2016 19:18

Afbeelding

Vanmorgen klimman gespot tijdens de Zuidlaardermarktloop (linkse loper).

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 19 dec 2016 18:53

arie-jan schreef:ZW2 eerst lekker in de rug maar die naarmate de middag richting 3 ging was wel even zwaar ;) en op cyclocross bandjes, geen zin om m'n racer vies te maken ;).

edit: Johan Assink nog tegengekomen volgens FlyBy, ik denk dat ik toen net een reepje in m'n mond had om de bocht veilig te nemen.
Ja, ik heb het nu net gezien, maar kan mij daar verder niets meer van herinneren. :(
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 27 mei 2022 22:31

Ik ken niet veel forumleden hier in de Noordkop.
Maar er is er één die je overal tegen kan komen.
Vanmiddag moest ik een boodschap doen en toen ik de brug over reed, Den Helder in, zag ik volgens mij DDX op een rode Trek rijden.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5072
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 28 mei 2022 09:46

Theo V schreef: 27 mei 2022 22:31 Ik ken niet veel forumleden hier in de Noordkop.
Maar er is er één die je overal tegen kan komen.
Vanmiddag moest ik een boodschap doen en toen ik de brug over reed, Den Helder in, zag ik volgens mij DDX op een rode Trek rijden.
Zou heel goed kunnen 8-)

Rick13
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 06 feb 2016 23:33

Rick13 02 jun 2022 23:14

Vandaag DDX gespot.
Heeft mij lekker uit de wind gehouden 👍

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 03 jun 2022 12:57

Is statistisch gezien ook de grootste kans dat als je een forum lid tegenkomt dat het DDX is.
o'7o

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5812
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 04 jun 2022 18:35

Vandaag zag ik csteenbe, en hebben we samen een toerke gedaan !! Prima gezelschap - fijn rondje en voor herhaling vatbaar.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 05 jun 2022 08:52

rene schreef: 04 jun 2022 18:35 Vandaag zag ik csteenbe, en hebben we samen een toerke gedaan !! Prima gezelschap - fijn rondje en voor herhaling vatbaar.
Genoegen was wederzijds, jaren "ken" je iemand via een forum en dan is het leuk om iemand in persoon te ontmoeten :winkthumb: En daarbij ook nog eens lekker ritje te maken in de Limburgse heuvels, tot de volgende rit!
YFood !!!

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 05 jun 2022 09:25

csteenbe schreef: 05 jun 2022 08:52
rene schreef: 04 jun 2022 18:35 Vandaag zag ik csteenbe, en hebben we samen een toerke gedaan !! Prima gezelschap - fijn rondje en voor herhaling vatbaar.
Genoegen was wederzijds, jaren "ken" je iemand via een forum en dan is het leuk om iemand in persoon te ontmoeten :winkthumb: En daarbij ook nog eens lekker ritje te maken in de Limburgse heuvels, tot de volgende rit!
Hoe hebben jullie elkaar dan "herkend"?
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 05 jun 2022 09:37

Lcsmet schreef: 05 jun 2022 09:25 Hoe hebben jullie elkaar dan "herkend"?
We hadden afgesproken, Rene verblijft in het heuvelland.
YFood !!!

Plaats reactie