Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Lightweight

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jun 2006 13:48

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 02 Juni 2006

Maar niet voor EUR2000


Eerlijk gezegd wat flauw, janee, dat je met een andere nickname hier komt mekkeren. 'k Ben benieuwd met wat voor verhaaltje je nu weer voor de dag gaat komen; je noemde jezelf ooit "Lightweight verdeler", maar ik zie je toch niet staan tussen het lijstje van Kuiper.Lightweight wielen, nieuw, als eerste gebruiker, met garantie, niet geregistreerd, aan 2.000 euro? Ik wil het wel eens zien.
Ik word er eigenlijk wel een beetje moe van om keer op keer beweringen van jou te moeten ontkrachten.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 02 jun 2006 13:52

Vandaar mijn vraag waarom hij wel voor 2000 kan leveren....
Ben ook wel benieuwd. vraag me af welke slang er nu weer onder het gras vandaag komt ...

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 02 jun 2006 15:20

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door koers op 02 Juni 2006

Maar niet voor EUR2000


Eerlijk gezegd wat flauw, janee, dat je met een andere nickname hier komt mekkeren. 'k Ben benieuwd met wat voor verhaaltje je nu weer voor de dag gaat komen; je noemde jezelf ooit "Lightweight verdeler", maar ik zie je toch niet staan tussen het lijstje van Kuiper.Lightweight wielen, nieuw, als eerste gebruiker, met garantie, niet geregistreerd, aan 2.000 euro? Ik wil het wel eens zien.
Ik word er eigenlijk wel een beetje moe van om keer op keer beweringen van jou te moeten ontkrachten.
 

dat was nog van voor de tijd met dealers

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jun 2006 15:24

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 02 Juni 2006

dat was nog van voor de tijd met dealers


Yeah right... die bewering van je dateert van januari 2006 (ga het maar 'ns na via de zoekfunctie): het verdelerssysteem was 5 maand geleden identiek hetzelfde als nu.
Waarmee we nog steeds geen antwoord hebben op je recentste bewering...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 02 jun 2006 15:32

en hoeveel heb je er te verdelen dan ?

sospiro
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 mar 2005 22:27

sospiro 02 jun 2006 15:37

Kom op nou jongens. Iedereen op dit forum kent janee en weet nu ook dat de man achter janee dezelfde persoon is als de man achter koers. Het heeft dus geen zin om hier weer een pagina's lange off-topic discussie te gaan voeren. Iedereen kan nou wel voor zichzelf een inschatting wil maken of ze wel of geen zaken willen doen met Michael. Opnieuw een discussie voeren over Michael zijn beweringen is dus echt niet meer nodig!

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 02 jun 2006 15:42

pffff... here we go again.
@ Casran & Janee (of Koers of whatever):  misschien kunnen jullie elkaar gewoon eens bellen of mail wat met elkaar of iets dergelijks.  Maar het eeuwige gezeur hier is ook niet leuk meer om lezen en brengt ook niks nieuws meer bij.
@ sospiro: Je was me net voor.
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jun 2006 16:00

Quoten: Origineel geplaatst door Gunter op 02 Juni 2006

@ Casran & Janee (of Koers of whatever):  misschien kunnen jullie elkaar gewoon eens bellen of mail wat met elkaar of iets dergelijks.  Maar het eeuwige gezeur hier is ook niet leuk meer om lezen en brengt ook niks nieuws meer bij.
@ sospiro: Je was me net voor.


Misschien kan janee ook eindelijk eens z'n conclusies trekken en ophouden met nonsens hier te posten... Er is altijd wel iemand die erop zal duiden dat informatie niet klopt of dat er een reukje aan is.En mbt "iedereen kent janee"... neem nu iemand als record freak hierboven: die is pas sinds 5 mei geregistreerd.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 02 jun 2006 16:40

informatie klopt wel en er is geen reukje aan hoe graag je dat ook zou willen!
 
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jun 2006 16:50

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 02 Juni 2006

informatie klopt wel en er is geen reukje aan hoe graag je dat ook zou willen!


Wat dat laatste betreft schat je me wel verkeerd in... Ik heb zou daar allerminst iets aan hebben en zit ook niet te hopen dat de fiscus of een sociale inspectie op een dag bij je binnenvalt: dat is ook de reden waarom ik jou er al voor gewaarschuwd heb.Voorts zou het mij alleen maar verheugen als mensen een produkt kopen aan een prijs en onder voorwaarden die hen aanstaan en ze ten volle tevreden zijn van hun koop. Maar een tevreden klant kan pas 100 tevreden zijn als ie ten volle geïnformeerd is, over herkomst, nieuw- of gebruikte staat, garantiemogelijkheden of alles wat hij belangrijk acht. Dus ik zie niet in waarom je niet openlijk alle info zou geven.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

matiz
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 04 jun 2005 23:35

matiz 02 jun 2006 18:25

En er werd nog zo netjes gevraagd om niet weer deze kant uit te gaan. @Casran: Het blijkt wel dat je het beste met iedereen hier voorhebt, aangezien je constant maar vragen blijft stellen over de zaakjes van Janee. IIk beschuldig niet iemand die ik niet eens ken, maar ik vraag me toch af waarom Janee constant om de vragen heen blijft draaien. Je hebt het echter al zo vaak gedaan, dat iedereen wel zijn conclusies heeft kunnen trekken, of ze nou voor of tegen Janee zijn. Het lijkt mij dus weinig zin te hebben om nog aandacht aan hem te besteden. Zonde van je energie en zonde van het topic.
ps. Is die disk van Lightweight nu zo zwaar dat hij door twee mensen moet worden vastgehouden?
Matiz

recordfreak
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45

recordfreak 02 jun 2006 18:27

Mensen stop aub met discusieren en help mij aub verder! Had er graag 1500 euro aan gegeven. Campa!
Casran?
 

Plaats reactie