Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 15 jun 2006 19:43

Gewone M Frame is opvouwbaar, da's handiger, maar Pro M Frame zit nog iets lekkerder en steviger.

En wat bedoel je met die doosjes?


Er is een etui voor de M Frame


En eentje voor de Pro M Frame (waar de M Frame uiteraard ook in past, er passen er trouwens wel 3 in)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 15 jun 2006 20:09

Kijk eens aan, ze hebben weer overal aan gedacht :)
Thnx voor de verhelderende antwoorden.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 jun 2006 21:15

Ga voor de vouwbare!! Het is zo veel makkelijker, we hebben thuis drie vouwbare en in PRO liggen. En met die pro zit je altijd te klunzen als je ergens heen wil (tenzij je er zo'n verhuisdoos bijkoopt) die groene lens is trouwens wel heeeeeel mooi good choice.

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 15 jun 2006 21:46

Is iemand ooit een HI blue vervangende lens tegengekomen? Het is een vrijwel wit-transparante lens met een blauwachtige gloed eroverheen, Vino had er zo eentje op toen hij won op de Champs Elysee afgelopen jaar.
Ik kan ze echt nergens vinden...

Gebruikersavatar
saho
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 20 nov 2004 23:29

Gebruikersavatar saho 15 jun 2006 23:52

Quoten: Origineel geplaatst door Maegashira op 15 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Saho op 15 Juni 2006


Ik heb  een nagenoeg nieuw M frame met een Hybrid S vented - G30  te koop. Alleen de  G30  lens is ook te koop.   (Ik heb de bril circa 3 uur gedragen, maar de vorm van de lens beviel mij niet )
Prijs  complete bril minimaal 140 Euro , of alleen de lens voor minimaal 65 euro.
Misschien  iets voor jou Maegashira?


Dat klinkt niet verkeerd. Maar waarom verkoop je de complete bril als alleen de lens-vorm niet bevalt? Er zijn genoeg andere lenzen te koop toch?
Verder nog wat losse vraagjes:
Welke kleur is het frame?
Is het een gewoon frame of een PRO frame (zonder scharnierende poten)?
Heb je alle originele spullen nog, dus het doosje, poetsdoekje en garantiepapieren en aankoopbewijs?
Alvast bedankt voor de antwoorden!


Het is, in eerste instantie, ook de bedoeling om alleen de lens te verkopen.......maar  eventueel wil ik hem ook compleet verkopen. Ik heb namelijk nog een ander M frame.
Het is een model M frame ( dus opvouwbaar) "Lance Armstrong" editie, donkerblauw  montuur met Hybrid S vented G30  lens.   
Doosje, aankoopbon etc is aanwezig......bril is nog geen maand geleden gekocht. Als je op Marktplaats.nl zoekt onder    oakley m frame G30     dan zie je waarschijnlijk mijn advertentie met een afbeelding.     
 

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 16 jun 2006 10:21

Hey Saho,
Thnx voor de antwoorden maar ik heb besloten mijn geluk in Amerika te beproeven. Ik heb een carbon-fibre frame met scharnierende poten, en een vented G30 lens in de hybrid S vorm besteld.
Nu maar duimen dat ze bij de douane op halve kracht werken...

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 16 jun 2006 13:44

Quoten: Origineel geplaatst door Maegashira op 15 Juni 2006


Is iemand ooit een HI blue vervangende lens tegengekomen? Het is een vrijwel wit-transparante lens met een blauwachtige gloed eroverheen, Vino had er zo eentje op toen hij won op de Champs Elysee afgelopen jaar.
Ik kan ze echt nergens vinden...

Die zoek ik ook al heeeel lang.

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 16 jun 2006 13:50

Misschien dat ik Oakley maar eens een mail moet gaan sturen. Beetje vreemd dat ze nergens te krijgen zijn...

Gebruikersavatar
saho
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 20 nov 2004 23:29

Gebruikersavatar saho 17 jun 2006 01:40

Quoten: Origineel geplaatst door Maegashira op 16 Juni 2006


Hey Saho,
Thnx voor de antwoorden maar ik heb besloten mijn geluk in Amerika te beproeven. Ik heb een carbon-fibre frame met scharnierende poten, en een vented G30 lens in de hybrid S vorm besteld.
Nu maar duimen dat ze bij de douane op halve kracht werken...

M frame met carbon-fibre look (laklaag) .......toch?

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 17 jun 2006 16:17

Yep dat bedoelde ik eigenlijk. Zou leuker zijn geweest als ie echt van carbon is, want dan past de bril goed bij m'n fiets.
En zoals altijd na een transactie bij e-bay heb ik meteen 3 fake-mailtjes van e-bay waarin beweerd wordt dat ik fraude heb gepleegd, dat ik met een gestolen credit card heb betaald en ga zo maar door. En of ik eventjes mijn accountgegevens wil updaten via een link in het mailtje.
Zouden mensen daar echt intrappen?

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 17 jun 2006 19:42

Quote: Origineel geplaatst door Balenaar op 17 Juni 2006
Ik denk dat ik voor een zwart Frame met witte "O" en witte oorrubbertjes ga gaan.
Dat vind ik ook de mooiste combinatie! Alleen is het jammer dat die oorrubbers geel worden van het zweet.. Als ik ooit eens een M-frame zou kopen zou ik ook wel voor die combi gaan.

Plaats reactie