Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 17 jun 2006 20:34

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 17 Juni 2006


Quote: Origineel geplaatst door Balenaar op 17 Juni 2006

Ik denk dat ik voor een zwart Frame met witte "O" en witte oorrubbertjes ga gaan.

Dat vind ik ook de mooiste combinatie! Alleen is het jammer dat die oorrubbers geel worden van het zweet.. Als ik ooit eens een M-frame zou kopen zou ik ook wel voor die combi gaan.

Ik rijd nu al een jaar met witte oorrubbertjes op mn armstrong m-frame en zo als hier te zien zijn ze nog prima wit hoor:

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 21 jun 2006 23:26

Zo, m'n bril is binnen. In 4 dagen van de States tot hier vind ik niet slecht. En geen extra kosten bij de douane. Hij bevalt prima, alhoewel mijn neus ietwat te breed is aan de bovenkant waardoor de bril net ff te hoog op mijn neus staat. Daar moet ik nog wat op vinden.
Verder ga ik voorzichtig kijken naar 2 setjes extra lenzen. Eentje voor in de felle zon (ik denk zelf aan blue iridium) en eentje voor bewolkt weer of regen. Zouden jullie voor de laatste situatie kiezen voor 'clear' of liever voor 'high intensity yellow)?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 21 jun 2006 23:54

Het verschil tussen G30 en Blue Iridium is redelijk gering. Als je per se iets donkerders wil zou ik daarom een Gold Iridium nemen.

Voor indoor en schemer kan je ook nog Persimmon overwegen, vind ik ook een erg prettig glas, fijner dan Yellow.


Overigens, G30 is zo allround dat je m overdag eigenlijk bij alle weer kan gebruiken. Alleen met skieën of zeilen ofzo kan ik me voorstellen dat je iets donkerders wilt.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 25 jun 2006 17:20

Vroeger had ik een Oakley M Limited in Splatter Pink (wanneer komen deze weer?).
Yellow en Orange Sweep lens.
Blue / Black Iridium.
Plus 2 koffers van Oakley.
Ben ook op zoek naar een witte, is wel mooi met rode of blauwe Iridiumlens.
 
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 25 jun 2006 21:08

ploegmaat van me heeft laatst nog een witte M-frame gekocht (wel met blauw o-tje )

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 25 jun 2006 22:21

ik zoek dus ook een witte en wil er een red of bleu irridium in.
iemand toevallig ervaring met deze site:
http://www.the-o-shop.de/
die heeft namelijk ook oakley's

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 26 jun 2006 12:55

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 26 Juni 2006

Ik verkoop men witte misschien ....Staan wel wat krassen op, als ik hem verkoopt komt hij met een donker oranje lens


ik heb niet graag 2ehands spullen, maar als ik em egt nergens kan vinden,
maar bij the-o-shop.de hebben ze wel een witte voor 79 zonder glazen,maar niemand ooit bestelt daar?

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 26 jun 2006 21:28

Ik heb in ieder geval geen ervaring met die site. En rara wat komt eraan? M-frame nummer twee. Ik wilde een hard etui en ben op internet gaan zoeken. M-frames blijken de standaard uitrusting voor Amerikaanse soldaten die naar Irak en Afghanistan worden uitgezonden. Zij verkopen die uitrusting (M frame ballistic met een transparante en een grijze lens, poetsdoekje en hard etui) vaak op internet. Ik wilde toch al een transparante lens en een etui, en ik heb voor 52 euro de hele set op de kop weten te tikken. Het etui alleen kost in NL al snel 30 of 40 euro.
Hier in ieder geval een foto van mijn M frame met carbon look en G30 lens

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 26 jun 2006 23:39

ook mooi dat carbon look,ik heb net tog een witte weten te bestellen in duitsland met een ice irridium glas,
hopelijk kom hij snel

Plaats reactie