Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe Tevreden over je FM ???

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 29 mei 2006 15:41

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 26 Mei 2006

Akkoord, Joop geeft netjes advies, ben ik met je eens.Echter het rekenen van adviesprijzen noem ik niet redelijk. Ik heb er een gesprek gehad bij de aanschaf van mijn Galileo en ben er met de tranen in mijn ogen weg gegaan toen de boel werd opgeteld. Zelfs Van Herwerden was goedkoper.

 ik kan het me haast niet voorstellen...Maar zonder gekheid, in het geval ik een fietsenmaker nodig heb ga ik naar Van Herwerden. Goeie zaak, hebben in principe alles en er loopt genoeg kennis rond. Ook over de werkplaats beneden heb ik geen klachten. Kortom, prettige zaak.

ellebel
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mei 2006 23:02

ellebel 29 mei 2006 16:45

Ik zag zojuist dat Bikestudio in Zwolle nogal wat aabiedingen hebben. Er zijn al drie fm in Zwolle opgenoemd, hebben jullie hiermee ook ervaring? Ik moet er namelijk nogal wat voor reizen en dat is natuurlijk lastig als er wat aan de hand is met de fiets. Maar de prijs is wel interessant. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Bikestudio.

6:13freak
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 12 okt 2005 23:04

6:13freak 29 mei 2006 16:57

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Bikestudio.

Geen ervaring ermee. Wel met 'Stappie' sinds hij de zaak van zijn vader in Lemelerveld kwam versterken en nu dus in Zwolle zit: alleen maar zeer positieve ervaringen. Deskundig advies en over de prijs valt altijd te praten.

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 29 mei 2006 17:05

Quoten: Origineel geplaatst door Ellebel op 29 Mei 2006


Ik zag zojuist dat Bikestudio in Zwolle nogal wat aabiedingen hebben. Er zijn al drie fm in Zwolle opgenoemd, hebben jullie hiermee ook ervaring? Ik moet er namelijk nogal wat voor reizen en dat is natuurlijk lastig als er wat aan de hand is met de fiets. Maar de prijs is wel interessant. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Bikestudio.


Ik heb er pas het een en ander besteld. De manier van afhandelen was ronduit slecht. Ik had ander halve week nadat het geld was overgemaakt eens gemaild hoe het zat met de spullen, reactie: ´ze worden opgestuurd zodra het geld is overgemaakt´. Dat stond er dus al lang op!
Na 2,5 weken maar eens gebeld en het werd nagekeken. Het was hun fout en de spullen zouden direct worden opgestuurd. na 3,5 weken nog niks binnen dus maar eens gebeld. stuur moest besteld worden en zou die dag binnen komen of de dag erna. na ruim een maand had ik de spullen eens binnen..
Train ze!

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 29 mei 2006 17:12

Goh, er wordt alleen maar lof gepraat over FM’s. Ben wel wat anders gewend hier op het forum. Nou jah, in iedergeval mooi dat een ieder tevreden is over z’n FM. Maar waar de een tevreden is hoeft de ander natuurlijk niet tevreden te zijn.
 Ik denk dat de omgang met je FM ook voornamelijk van jezelf afhangt. Als je een mega zeikerd bent dan ziet de FM je ook liever gaan dan komen. Zeur en dram je niet zoveel, dan ziet de FM je graag een keer weer en krijg je een betere behandeling en waarschijnlijk ook betere prijzen.
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 29 mei 2006 17:22

>Geen ervaring ermee. Wel met 'Stappie' sinds hij de zaak van zijn vader in Lemelerveld kwam >versterken en nu dus in Zwolle zit: alleen maar zeer positieve ervaringen. Deskundig advies en >over de prijs valt altijd te praten.
Je bedoelt Edwin Stappenbelt?? Daar heb ik zojuist een gewone stadsfiets van gekocht. Zijn prive fiets. Aardige vent, valt goed mee te praten. Ik denk er over om ook naar Stappenbelt toe te gaan voor de racefiets, aangezien ik zelf niet tevreden ben over mijn FM, die de grootste is in de regio Zwolle. Laat ik de naam maar eens niet noemen.

Bij mijn huidige FM worden adviesprijzen gerekend en kleine dingen worden gewoonweg niet besteld. Ik word daar heel erg ziek van. Verder moet ik gemiddeld 2-3 keer terug totdat iets echt goed gerepareerd is.

Goede berichten hoor ik verder over de FM van de Put in Heerde.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

natalie
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:11

natalie 29 mei 2006 18:05

Ikzelf kom regelmatig (maar niet exclusief) bij Balk Rijwielen in Nieuw-Vennep.

Het is een grote winkel met een groot assortiment en de mensen die er werken zijn kundig.

Het enige nadeel is dat ze het soms zo druk hebben (met soms 5 werknemers tegelijk in de winkel) dat het even kan duren voor je geholpen wordt maar dan nemen ze wel de tijd voor je. Ff snel in en uit de winkel kan je wel vergeten, gelukkig valt er genoeg leuks te zien.

De prijs is wel oke, ze zijn niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. Dus vaak kijk ik of ik het niet ergens anders goedkoper kan krijgen als het bijvoorbeeld gaat over kleding of losse dingetjes die ik zelf (of vriend) ook wel kan monteren.

Tot nu toe heb ik niet ervaring dat ze me iets probeerden te verkopen wat ik niet wilde of me iets aan hebben gesmeerd wat slecht is. Het advies is altijd eerlijk en no nonsense.

tandjebij
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:37

tandjebij 29 mei 2006 18:52

Timo je kan wel zeggen als je zelf niet zo'n zeikerd ben krijg je goeie prijzen!!
Dit is natuurlijk niet altijd het geval want je fm zal toch eerts moeten zorgen dat hij zijn zaakjes op orde heeft en dat jij gewoon met je nieuwe fiets van welk merk dan ook gewoon lekker uit de voeten kan en niet dat je elke dag moet gaan bellen dat je wiel weer slingert en weet ik veel wat nog meer.
 
grzz Tandje Bij
 
Al wat goed is komt boven!!

6:13freak
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 12 okt 2005 23:04

6:13freak 29 mei 2006 18:55

Je bedoelt Edwin Stappenbelt?? Daar heb ik zojuist een gewone stadsfiets van gekocht. Zijn prive fiets. Aardige vent, valt goed mee te praten. Ik denk er over om ook naar Stappenbelt toe te gaan voor de racefiets, aangezien ik zelf niet tevreden ben over mijn FM, die de grootste is in de regio Zwolle. Laat ik de naam maar eens niet noemen.

Inderdaad dat is hem, telg uit een roemrucht fietsgeslacht. Vader, moeder en de 3 zoons: allemaal even fietsgek. Sinds kort zit Edwin op de zaak van zijn Apeldoornse broer in Zwolle. 

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 29 mei 2006 19:12

Edwin rijdt hier zelf nu rond op een mooie Trek carbon mountainbike, met Easton wielen. Vroeger reed hij op een Cannondale racefiets. Aardige vent.
Ik ben nog nooit in zijn zaak geweest, maar wel bij hem thuis. IK ga binnenkort eens even in Zwolle kijken. Als het mij bevalt (en waarom zou het niet), dan ga ik voortaan daar naar toe voor onderhoud.

Ik vind het al een groot voordeel dat hij zelf fietst. Dat kan je van andere FM hier niet zeggen.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

polderverzet
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2006 19:21

polderverzet 29 mei 2006 19:12

Quote: Origineel geplaatst door Natalie op 29 Mei 2006
Ikzelf kom regelmatig (maar niet exclusief) bij Balk Rijwielen in Nieuw-Vennep.

Het is een grote winkel met een groot assortiment en de mensen die er werken zijn kundig.

Het enige nadeel is dat ze het soms zo druk hebben (met soms 5 werknemers tegelijk in de winkel) dat het even kan duren voor je geholpen wordt maar dan nemen ze wel de tijd voor je. Ff snel in en uit de winkel kan je wel vergeten, gelukkig valt er genoeg leuks te zien.

De prijs is wel oke, ze zijn niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. Dus vaak kijk ik of ik het niet ergens anders goedkoper kan krijgen als het bijvoorbeeld gaat over kleding of losse dingetjes die ik zelf (of vriend) ook wel kan monteren.

Tot nu toe heb ik niet ervaring dat ze me iets probeerden te verkopen wat ik niet wilde of me iets aan hebben gesmeerd wat slecht is. Het advies is altijd eerlijk en no nonsense.


Balk is behoorlijk aan de prijs en je moet soms wachten totdat je een ons weegt... Ik kom zelf liever bij Dasia in   Haarlem.

Plaats reactie