Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe Tevreden over je FM ???

pyquila
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 mar 2007 17:42

pyquila 23 apr 2007 17:03

Nee =) Tromm en Lohman niet omgedraaid.

Nu ben ik zelf op (fiets)technisch gebied een nul. Dus ik kan niet zo heel goed beoordelen of goed een monteur echt is. Maar nooit problemen gehad. Een paar jaar geleden een stalen mtb frame en vork besteld in Engeland. Samen met de mensen bij Tromm spulletjes uitgezocht om het geheel op te tuigen. Ging allemaal heel gemoedelijk, goed advies, moeite willen doen om dingen te bestellen die ze eigenlijk normaal niet verkopen. En allemaal helemaal netjes in elkaar gezet, echt met oog voor detail dingen weggewerkt (dat kan ik dan wel weer beoordelen.)

Zelf behoorlijk eigenwijs. Ik moest perse een draadloze fietscomputer op mijn nieuwe racefiets. Kom ik de fiets ophalen zit er, heel netjes weggewerkt, een computer op *met* een draadje. Uitleg 'Die draadloze computers geven zeker in Amsterdam met al die bovenleidingen toch veel storing. Je gaat hier blijer mee zijn'. Dat vind ik een leuke manier van koppig zijn. En de fietscomputer was ook nog eens gratis.

Lohman zal echt geen slechte winkel zijn. Persoonlijk ben ik er alleen nooit echt heel blij van geworden =)

-edit- Bedankt voor de tip. Hoor van veel mensen dat dat een hele goeie fietsenmaker is.

Py

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27570
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 apr 2007 17:07

Dat klinkt op zich niet slecht en voor wat betreft die draadloze teller hebben ze groot gelijk! Mijn peperdure Polar geeft ook verschrikkelijk veel storing. Helaas zeer weinig aan te doen.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 29 apr 2007 00:20

Nieuwe Bike Life in Heino! Dik Middag en James zijn weer de vertrouwde gezichten. Kennis een goed advies en lekkere koffie!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 04 mei 2007 17:59

ik heb een nieuw toppic geopend onder de naam fm van eyck

ik hoorde net vertellen dat van eyck is afgebrand kan iemand dit bevestigen ?

rik.a
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 jun 2007 14:50

rik.a 25 jun 2007 13:11

Ik ben zeer tevreden over de tweewieler in Udenhout,
ze zijn zeker niet te duur..
ik had eens een binnenbandje nodig (en ik zat in geldnood) dus ik naar de fietsenmaker gegaan waarvan het hele dorp zegd dat die goedkoper is...(is een andere dan de tweewieler) ik had voor 5 euro nog niet eens een binnenbandje!!!! dus ikke naar de tweewieler enjawel hoor voor 4,95 een schwalbe binnenbandje.

ik zal het maar niet hebben over de service zo goed ;)
nouja toch wel, ik had van mijn oma een hele oude gazelle champion mondial gekregen (daar gekocht dat wel) maar deze was verkeerd gesmeerd (dus sloeg over) ikke na een maand terug en ze zeiden van kom maar naar achter dus ikke met mijn fiets naar achter en ze lieten mij zien hoe ik dat later weer zou moeten doen ook lieten ze zien wat er mis was én waaraan je dat kon zien (ik was toen nog nieuw in de wielrennerij) dus hadden ze hem even snel tussendoor helemaal gesmeerd voor me TOP SERVICE vind ik dat

groeten Rik
Verstand op nul, Blik op oneindig & GAAN!!!
TWC PIJNENBURG
Gazelle

bikerb
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jun 2007 15:18

bikerb 25 jun 2007 13:35

Recycle is Wageningen moet je in ieder geval mijden, zeer slechte service, slechte kennis van zaken, redelijk prijzig en ook nog eens onbeleefd.....

Voor de regio Breda...van Boxel tweewielers in Galder, zeker niet de goedkoopste, maar goede service, veel kennis van zaken en ook nog eens vriendelijk...

crankbrother
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2006 21:02

crankbrother 29 jun 2007 17:26

Zeer tevreden over Tromm. Haal er altijd alles en al moet ik wachten tot ze tijd hebben, ze hebben genoeg om te bekijken daar. Over de reparaties weet ik niets, ik doe alles zelf ongeacht wat. Het is misschien wat duurder maar daar krijg ik een behoorlijk stuk klantvriendelijkheid voor terug :)

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 29 jun 2007 20:03

Ik ben heel tevreden over plieger in meerkerk.
Ik WAS daar geen klant maar gister hebben ze mijn tik(krak) uit mijn frame gehaald,nadat ik uren had gezocht en nog voor niks ook.
Het is een superzaak dus.

dj
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 14 jan 2008 23:33

dj 17 mei 2008 13:34

Ger Hermans in Amsterdam Betondorp is inderdaad een erg goede fietsenmaker. Heeft voor mij een 28 tands tandwiel op mijn pion gezet wat volgens anderen niet kon vanwege de kooilengte van de derailleur (advies andere FMs: vervang je derailleur of koop een nieuwe crankset - allebei dure oplossingen), en laatst gratis en onmiddelijk mijn derailleur bijgesteld nadat deze ontregeld was na vervoer. Ook voor advies een prima vraagbaak.

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 17 mei 2008 14:02

Ik ben heel tevreden over Van de Put in Heerde. Kocht hier mijn nieuwe Jan Janssen Magic. Kreeg naast een heel goed advies, ivm rugproblemen, ook een goed inruilprijs terug. Heb het bij gerenomeerde dealers meegemaakt dat ze zeiden" zet die maar bij de container, ik geef er weinig voor":(

Fiets er nu 1.500 kilometer op rugklachten zijn verdwenen!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

bikegolf
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 aug 2007 21:19

bikegolf 17 mei 2008 14:10

All;iZi Cyclesport in Bussum

Mooie zaak, kennis in huis, uitgebreid assortiment (kleding en onderdelen), kopje koffie. Hier nemen ze nog de tijd voor je en denken met je mee - ook als de fiets al is aangeschaft - en dat mis ik wel eens bij andere zaken.

rik.a
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 jun 2007 14:50

rik.a 17 mei 2008 14:32

Ik word alleen maar blijer van de service die ik nu heb gekregen bij de op de vorige pagina door mij genoemde FM: De Tweewieler in Udenhout.
Ze hebben voor mij heel lang aan de telefoon gehangen om mijn nieuwe fiets te regelen, deze was duurder maar ze hebben geregeld dat ik de meerprijs niet hoefde te betalen.
Verder word ik ook goed geholpen met mijn normale fiets, die helemaal niet bij hen vandaan komt, echt een Top, met een hoofdletter T, service!!

Groeten,
Rik
Verstand op nul, Blik op oneindig & GAAN!!!
TWC PIJNENBURG
Gazelle

Plaats reactie