Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsnieuws 2007

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 20 jun 2006 19:49

Vind ik wel heel gelikt, perfect om je trainingsfiets mee af te monteren, echt mooi, vooral de remmen.
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 20 jun 2006 20:12

Er lopen geen rillingen over mijn rug... Misschien is ie mooier op een fiets gemonteerd.. Maar idd: de 105 groep in het zwart kan mij ook niet bekoren. Ik vind het cranckstel helemaal geen Campa uitstraling hebben. Het lijk op TA of zoiets.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 jun 2006 20:27

Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 20 Juni 2006

Proficiat met je nieuwe job Pieter, dan werk je vanaf vandaag ongeveer 750meter van mijn deur. Wel jammer dat het enkel voor FM's is het geen je daar kan kopen en niet voor particulieren.


Hé, da's leuk om weten... We hebben er ook wel een showroom hoor! Ik stel voor dat je me ergens midden de maand juli een mailtje stuurt en dan nodig ik je uit om een kijkje te komen nemen.
Ja, niettegenstaande mijn mailtje naar Leroni, heeft ie die foto toch gereleased. De remmen hebben vanaf de Veloce groep een volledig nieuw design en heten "Skeleton D-Brakes". Het crankstel is heel eenvoudig te monteren; het is zelfs mij gelukt! Deze Veloce komt er ook in een ander kleur dan dit Infinite (zwarte uitvoering).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 20 jun 2006 20:35

Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 20 Juni 2006


De remmen vind ik niet mooi, straalt totaal geen emotie uit.



De remmen stralen geen emotie uit?
Remmen die emotie uitstralen? Ik zou ze niet eens willen.
Ik heb wel remmen gehad die piepten...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 jun 2006 20:46

Ik vermoed dat wat Hans bedoelt een beetje vergelijkbaar is met hetvolgende: sommige mensen vonden de Campa 2005 snelspanner ook heerlijk mooi en klassiek (anderen noemden die dan weer ouderwets - zie foto van vroegere Chorus Quick Release), daar waar die sinds 2006 wat moderner en futuristischer oogt. Ik kan beide meningen wel begrijpen hoor... Ieder moet het voor zich uitmaken. Ik heb de indruk dat wat jullie "emotie" (of noem het "uitstraling") noemen bij Campagnolo een iets grotere factor is dan bij Shimano.Wat de remmetjes betreft ben ik alvast benieuwd om de nieuwe Record Skeleton D-Brakes op m'n fiets te hebben.
   
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 20 jun 2006 21:40

Ziet er allemaal heel mooi uit, en ik ben ook benieuwd hoe de Chorus en Record er zullen uitzien, ik vind de Veloce alvast geslaagd, maar ja, iedereen heeft een eigen smaak, anders reden we allemaal dezelfde fiets of groep.

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 20 jun 2006 22:02

Hé, da's leuk om weten... We hebben er ook wel een showroom hoor! Ik stel voor dat je me ergens midden de maand juli een mailtje stuurt en dan nodig ik je uit om een kijkje te komen nemen.



We maken er een leuk forumuitje van. Met tasjes en folders e.d. 

 
 

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 20 jun 2006 22:13

Uhhhhhhhh....................................... zucht, ben al jaren een groot fan van campa!!! Maar dat is van het jaar voor het laatst zo te zien!!!  
Heeft niets Italiaans meer die remmen, gewoon Amerikaanse CNC look!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 20 jun 2006 22:39

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 20 Juni 2006

Proficiat met je nieuwe job Pieter, dan werk je vanaf vandaag ongeveer 750meter van mijn deur. Wel jammer dat het enkel voor FM's is het geen je daar kan kopen en niet voor particulieren.


Hé, da's leuk om weten... We hebben er ook wel een showroom hoor! Ik stel voor dat je me ergens midden de maand juli een mailtje stuurt en dan nodig ik je uit om een kijkje te komen nemen.


 Das goed Pieter, ik ben daar namelijk nog nooit binnengelopen. Ik zal je eraan houden!
greetz,Evert
Nulla tenaci invia est via!

Gebruikersavatar
antoni
Forum-lid
Berichten: 510
Lid geworden op: 15 jul 2005 00:10

Gebruikersavatar antoni 20 jun 2006 23:08

Superjob Casran, gefeliciteerd en ik wens je heel veel plezier toe (al zal dat denk ik wel gaan lukken).
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 20 jun 2006 23:48

ik vind die trapas precies iets voor het klokhuis van een ppel mee uit te slaan :) handig voor onderweg ;)
avia cyclingteam

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 21 jun 2006 00:05

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 Juni 2006


Ja, niettegenstaande mijn mailtje naar Leroni, heeft ie die foto toch gereleased. De remmen hebben vanaf de Veloce groep een volledig nieuw design en heten "Skeleton D-Brakes". Het crankstel is heel eenvoudig te monteren; het is zelfs mij gelukt! Deze Veloce komt er ook in een ander kleur dan dit Infinite (zwarte uitvoering).



Oké, laat dan ook maar wat zien van de 2007 Centaur...

Plaats reactie