Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsnieuws 2007

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 okt 2006 23:48

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 04 Oktober 2006

euhm zaagt is ni....( je verstaat het toch e)


Sepp, ik denk niet dat alle Nederlanders (zelfs niet alle Vlamingen) weten/begrijpen dat "verwa" staat voor "waarom"; als hier iemand in het Fries gaat beginnen zal ik ook niet kunnen volgen.
Wie op de Zannata folder staat dit jaar zal je op Expo-Velo kunnen zien... en wil ik je wel eens persoonlijk daar uitleggen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 05 okt 2006 00:07

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 04 Oktober 2006 euhm zaagt is ni....( je verstaat het toch e) Sepp, ik denk niet dat alle Nederlanders (zelfs niet alle Vlamingen) weten/begrijpen dat "verwa" staat voor "waarom"; als hier iemand in het Fries gaat beginnen zal ik ook niet kunnen volgen. Wie op de Zannata folder staat dit jaar zal je op Expo-Velo kunnen zien... en wil ik je wel eens persoonlijk daar uitleggen.
als jij daar staat loop ik er met een bochtje omheen
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 okt 2006 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 04 Oktober 2006

als jij daar staat loop ik er met een bochtje omheen

Doe wat je niet laten kunt, zou ik zeggen. Maar als je uitleg wil op onze stand, wil ik je die best geven. Iedereen is welkom!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 05 okt 2006 22:10

ik rij volgend jaar me rode carbonne zannata via de mega bike kank er  1 krijgen met chorus
avia cyclingteam

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 05 okt 2006 22:21

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 05 Oktober 2006


ik rij volgend jaar me rode carbonne zannata via de mega bike kank er  1 krijgen met chorus


Leuk die spreektaal, maar vind 'kank er' er nou niet echt smaakvol uitzien.....
You can never be too Specialized

dwangarbeider
Forum-lid
Berichten: 1217
Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25

dwangarbeider 05 okt 2006 22:24

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Oktober 2006


 
Wie op de Zannata folder staat dit jaar zal je op Expo-Velo kunnen zien... en wil ik je wel eens persoonlijk daar uitleggen.


Ik dacht dat Spam verboden was op dit forum ?
Sommige rubrieken lijken wel reclamefolders voor Zannata of Kuota.
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 okt 2006 23:52

Quoten: Origineel geplaatst door dwangarbeider op 05 Oktober 2006

Ik dacht dat Spam verboden was op dit forum ?
Sommige rubrieken lijken wel reclamefolders voor Zannata of Kuota.


Lol. Ik heb het ooit eens uitgelegd dat ik zelf niet zomaar nieuws zal brengen, maar als er vraag naar is en interesse, wil ik uiteraard wel vragen beantwoorden in de mate van het mogelijke.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 06 okt 2006 01:16

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 04 Oktober 2006als jij daar staat loop ik er met een bochtje omheen
Doe wat je niet laten kunt, zou ik zeggen. Maar als je uitleg wil op onze stand, wil ik je die best geven. Iedereen is welkom!!

aha, eindelijk eens een tof en correct antwoord, proficiat, ik meen het
RIDLEY the speed weapon

martijn
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 jan 2005 11:04
Locatie: Enschede

martijn 06 okt 2006 11:59

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 03 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 03 Oktober 2006

By the way over zannata: Casran, wie zien die twee 'dames'op de site?   ...Kon er niet iets meer geld uitgegeven worden voor een paar leukere modelletjes?


  Ik kan jullie alvast zeggen dat er dit jaar andere dames komen, en naar goede huisstijl hebben we ze van uitdagende kledij voorzien!  Ze mochten op de foto met m'n fiets.
En ivm die fiets... het is idd de gloednieuwe carbon Zannata die eerder in dit topic (p.5-6) ter sprake kwam: deze stellen we pas voor aan het publiek ter gelegenheid van Expo-Velo Sport (Brussel, 13-16/10/2006), maar ik heb een Belgische website die er bleef om vragen de primeur gegeven om 1 week eerder al de foto's te publiceren.

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 06 okt 2006 12:07

Jeetje.....zit niet in de reclame wereld ofzo, maar dit lijken me toch met afstand 2 van de slechtste promotiefoto's aller tijden! Die laatste foto zie je amper de fiets door die drukke grafitti op de achtergrond, en wat 2 dames naast een fiets moeten is me ook een raadsel, net zo min als een schone dame op een motorkap?!?!
En die fiets voor de bosjes is nou ook niet echt waarvan ik zeg, ja dat is het!
Voor mij zou dit al voldoende reden zijn geen Zanatta te kopen.
You can never be too Specialized

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 okt 2006 12:11

Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 06 Oktober 2006

Jeetje.....zit niet in de reclame wereld ofzo, maar dit lijken me toch met afstand 2 van de slechtste promotiefoto's aller tijden! Die laatste foto zie je amper de fiets door die drukke grafitti op de achtergrond, en wat 2 dames naast een fiets moeten is me ook een raadsel, net zo min als een schone dame op een motorkap?!?!


Die foto's die ik doorgaf zijn dan ook eigen fotografie, en dus niet direct promofoto's. Don't worry, Eric.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 06 okt 2006 12:24

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 06 Oktober 2006

Jeetje.....zit niet in de reclame wereld ofzo, maar dit lijken me toch met afstand 2 van de slechtste promotiefoto's aller tijden! Die laatste foto zie je amper de fiets door die drukke grafitti op de achtergrond, en wat 2 dames naast een fiets moeten is me ook een raadsel, net zo min als een schone dame op een motorkap?!?!


Die foto's die ik doorgaf zijn dan ook eigen fotografie. Don't worry, Eric.
 


De bovenbuis heeft veel weg van een Damocles.....Eigenlijk herken ik meerdere zaken, de zadelbuis is afgekeken van Prorace/Trek en het balhoofd komt van een Kuota Kahn. Volgende week kunnen we de fiets in't echt bekijken, mss is hij in werkelijkheid mooier dan op foto.
PS dat rechtse meisje is dat het vriendinnetje niet van Dave Bruylandts,...ze trekt er op...mss....ik weet het niet??

Plaats reactie