Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

RoseVersand

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 17 jul 2006 20:37

Quote: Origineel geplaatst door Soffatti op 17 Juli 2006
Even een ander vraagje over Roseversand:
Kan ik daar nederlands praten?
Mijn duits is niet zo goed.


Sommige verkopers kunnen Nederland en Duits andere alleen Duits. Maar ook al kunnen ze alleen duits ze zullen toch de moeite nemen om jou te kunnen verstaan en ze zullen het jou ook proberen duidelijk maken wat zij bedoelen.

De duitsers zijn nog niet de slechtste als ze merken dat je de duitse taal niet machtig bent, in tegenstelling tot de fransen.

Ze zijn daar wel wat gewend, als je op zaterdag daar goed kijken dan zie je behoorlijk wat Nederlandse kentekens.

Alleen moet je er niet te vaak heen gaan, dat is slecht voor jou portomonee.
Als ie gaar is kom ik terug

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jul 2006 20:59

Als je er met een verkoper die niet goed Nederlands kan niet uit komt dan zorgen ze dat een ander je helpt die de Nederlandse taal wel machtig is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hofte
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 jun 2006 16:15

hofte 17 jul 2006 21:02

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Juli 2006
Als je er met een verkoper die niet goed Nederlands kan niet uit komt dan zorgen ze dat een ander je helpt die de Nederlandse taal wel machtig is.


Dat was mijn vraag ook een beetje. Bedankt!
OWC Oldenzaal | Koga Miyata FPMonocoque

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 17 jul 2006 21:06

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Juli 2006
Als je er met een verkoper die niet goed Nederlands kan niet uit komt dan zorgen ze dat een ander je helpt die de Nederlandse taal wel machtig is.


En als die duitser die nederlands spreekt er nog niet uitkomt...dan roepen ze gewoon een van de nederlandse collega's

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 17 jul 2006 23:15

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Juli 2006
Als je er met een verkoper die niet goed Nederlands kan niet uit komt dan zorgen ze dat een ander je helpt die de Nederlandse taal wel machtig is.

Gelukkig maar.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4359
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 25 jul 2006 19:53

Lees net dat aanstaande vrijdag de grote magazijn uitverkoop begint. Zal er wel weer heen gaan kijken wat er voor leuks over is als alle handelaren geweest zijn. Kan niet gelijk 's ochtends vroeg dus wordt denk ik later in de middag of zaterdag. Wie gaan er nog meer allemaal heen?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jul 2006 02:28

ik ga wel 's ochtends vroeg. Even kijken of ik nog een leuk mtb frame op de kop kan tikken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

heusw
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 sep 2005 03:25

heusw 26 jul 2006 14:01

Ik ga ook, wil toch weer eens een racefiets hebben.
(alleen maar mtb'en wordt ook eentonig) Maar het spul zal inderdaad wel snel op zijn.

Trouwens die uitverkoop is volgens mij niet bij Biketown zelf maar in het magazijn, da's ergens anders. (voor diegene die het nog niet weten)

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 26 jul 2006 21:54

Ja dat is dichtbij, als je vanaf de oude Rose komt, moet je de weg links voor rose, het industrie op, niet de grote weg. Kom je vanuit de tunnel die nieuw gebouwd is, sla na rose links af op die kruising en dan de eerste rechts het industrie op.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jul 2006 22:14

Bijna iedereen komt van de A12 af, als je Bocholt in rijdt zie je links aan de overkant van het kruispunt Biketown staan (groot modern gebouw). Je moet dan rechtsaf voor de uitverkoop het industriegebied op. Het achterste gebouw op het industrie gebied is het juiste. Maar dat wijst zich allemaal vanzelf toch wel want er zullen wel weer bordjes en mensen staan.
En om de ontwetende te waarschuwen, heb je geen verstand van zaken blijf dan gewoon thuis of koop enkel kleding. Er is namelijk bij lange na niet voldoende personeel om iedereen uit te leggen welke voor-derailleur ze moeten kopen bijv.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4359
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 27 jul 2006 18:47

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Juli 2006
Bijna iedereen komt van de A12 af, als je Bocholt in rijdt zie je links aan de overkant van het kruispunt Biketown staan (groot modern gebouw). Je moet dan rechtsaf voor de uitverkoop het industriegebied op. Het achterste gebouw op het industrie gebied is het juiste. Maar dat wijst zich allemaal vanzelf toch wel want er zullen wel weer bordjes en mensen staan. En om de ontwetende te waarschuwen, heb je geen verstand van zaken blijf dan gewoon thuis of koop enkel kleding. Er is namelijk bij lange na niet voldoende personeel om iedereen uit te leggen welke voor-derailleur ze moeten kopen bijv.

Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor. Vorig jaar ook geweest, toen op zaterdag, maar bordjes stonden er wel doch mensen niet. Ook het grote aangelegde parkeerterrein was verlaten en iedereen die kwam kon nog makkelijk parkeren op de weg. Ik denk dan ook dat alleen de eerste paar uur maar echt druk is en daarna alles een stuk rustiger. Waardoor ze uiteraard ook iets meer tijd zouden moeten kunnen hebben voor wat advies. Hebben niet want in de schuur staan alleen verkopende studenten en huisvrouwen.

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 27 jul 2006 22:57

Ik ben vandaag even geweest, zo rond 15.00, een gigantische drukte, ik moet wielen hebben maar kon niet iemand vinden die me kon helpen, ik probeer het morgen weer. Ik sta er elke keer versteld van hoeveel mensen een voorvork voor hun mtb kopen soms zitten er wel 3 in een mandje.De ploegen kleding was afgeprijst naar €30,- voor een shirt, ze hadden van alles wat.. maar gigantisch druk

Plaats reactie